Tak, co jsem naposledy jezdil busem, pamatuju, že ten raní bus byl narvaný k prasknutí. Nevěřím, že se situace zlepšila, naopak se dá očekávat, že je podstatně horší, neboť žádný nový spoj, který by vykryl ranní špičku, nepřibyl. To bude jeden z hlavních důvodů, proč spousta lidí busem nejezdí. Mně by první důvod ani nevadil, nejsem tak pohodlný, abych takovou situaci nezkousnul. Ba naopak, cesta busem pro mě znamá větší pohodu než cesta autem a hlavně žádný stres, že mě nějaký hazardér spěchálek sundá čelně při cestě do Chrášťan.punker píše:no jo, ale autobus nejni nafukovací a jak jsem již psal, frekvence spojů je malá...Večernice píše:ten štrůdl by se právě neměl z čeho udělatpunker píše: no jo, ale ono to v současný době u spousty zaměstnání nejde, frekvence spojů je zatím špatná, je to nepohodlný... a má člověk stát v busu, nebo si v klídku sedět v autě, poslouchat rádio, když tak jako tak bude stát ve štrúdlu chrášťanech?... no?
Co mi ale vadí je, že busy jezdí v opravdu mizerných intervalech, takže v případě, že bych se v práci opozdil, v tom nejhorším případě bych na autobus ze Zličína čekal hodinu. To už nedokážu překousnout.
Věřte tomu, že pokud by jezdily autobusy po půl hodině, kapacitně by byly vytížené, možná by přímo začaly praskat ve švech. Spousta řidičů osobáků by totiž přesedlala na autobus. Troufám si říct, že i když stoupne populace Chýně o pár tisícovek obyvatel, vytíženost busu se přiliš nezmění, protože lidi nebudou mít ze mnou uvedených důvodů chuť busem jezdit. Pokud se zvýší frekevnce spojů 2x (alespoň ve špičkách - ráno a večer), dám ruku do ohně za to, že bus bude našlapaný a vyřeší se i problém se zácpami před Chrášťany.