
Výstavba nového logistického centra
v tom případě mi nejde na rozum, proč se do toho tak moc angažuje obec
a kolik tak asi bude cena za pronájem? a hlvně, co když za 99 let vyprší nájemní smlouva a majitel už tam nebude sklady a haly chtít? to se to jako všechno rozebere, beton rozmlátí, obchvat zboří, vyseje nová tráva a bude??? celý mi to tak trochu smrdí ...

Tyto otázky je potřeba klást zastupitelstvu obce. Veřejné zasedání je tuším 21.6. Posledně pan starosta říkal, že obec z toho bude mít daň z nemovitosti a možnost umístit před vesnici ve směru od Rudné značku zákaz vjezdu nákladních vozidel.čapka píše:v tom případě mi nejde na rozum, proč se do toho tak moc angažuje obeca kolik tak asi bude cena za pronájem? a hlvně, co když za 99 let vyprší nájemní smlouva a majitel už tam nebude sklady a haly chtít? to se to jako všechno rozebere, beton rozmlátí, obchvat zboří, vyseje nová tráva a bude??? celý mi to tak trochu smrdí ...
- Jiří Nývlt
- Příspěvky: 1314
- Registrován: 24 kvě 2006, 14:04
- Bydliště: Hlavní ul. Chýně
- Kontaktovat uživatele:
O tom dosud nikde nepadlo ani slovo! Dokumentaci k EIA jsem ještě nečet, ale to by pro mě byla novinka. Investovat to měla, pokud jsem to správně pochopil a pokud někdo nelhal, firma Dvořák.MIr píše:V dokumentaci k logistickému centru jsem si přečetla, že "obchvat" (průjezd tím centrem) postaví obec. Obec tedy bude stavět silnici pro logistické centrum navíc na cizím pozemku?![]()
- Jiří Nývlt
- Příspěvky: 1314
- Registrován: 24 kvě 2006, 14:04
- Bydliště: Hlavní ul. Chýně
- Kontaktovat uživatele:
Proč se angažuje obec? Důvod, který starosta artikuluje je výstavba obchvatu obce firmou Dvořák. Průjezdy kamionů a další tranzitní doprava obcí je objektivně nepříjemná a nemalá. Zákaz vjezdu vozidel nad tři a půl tuny prý nelze na začátek vsi umístit, neb je zde komunikace 3. třídy, která musí být přístupná všem. Omezením, kde značku lze dát, je např. u Bašty mostek s malou nosností.čapka píše:v tom případě mi nejde na rozum, proč se do toho tak moc angažuje obeca kolik tak asi bude cena za pronájem? a hlvně, co když za 99 let vyprší nájemní smlouva a majitel už tam nebude sklady a haly chtít? to se to jako všechno rozebere, beton rozmlátí, obchvat zboří, vyseje nová tráva a bude??? celý mi to tak trochu smrdí ...
Podmínkou jakékoliv kolaudace byť jediné haly lc má být dostavěný obchvat. Dle starostových slov "nemá obec finance a nejde na to (rozumějte obchvat - pozn. jn) ani sehnat dotace" Validitu těchto slov zřejmě dosud nikdo nezkoumal (lze-li sehnat dotace na obchvat, navíc na cizím pozemku)
Je pravdou, že toto řešení problému tranzitní dopravy v obci - podle mého - může být otevíráním pandořiny skříňky. Na druhou stranu územní plán na této ploše definuje tzv. smíšené území (protože tam nelze stavět domy a byty - je to skládka) a tento typ výstavby umožňuje, ale poměrně přísně reguluje. Je na zastupitelích, občanech a jejich občanských sdruženích, aby přinejmenším dosáhli naplnění regulativů územního plánu.
Podle mého by bylo vhodné hledat i jiná řešení vyloučení tranzitu z Chýně. Dumejmež.
Co bude za sto let? Já vim jedno jistě. Já ne. A obávám se, že stejně tak uvažuje investor. Podívejte se ale taky třeba na Libeň, co zbylo z průmyslových objektů starších na mnoze víc než sto let. Často vůbec nic. Z kravínů a jiných zemědělských objektů z padesátých let. Ty nevydržely namnoze ani těch padesát let...
- Jiří Nývlt
- Příspěvky: 1314
- Registrován: 24 kvě 2006, 14:04
- Bydliště: Hlavní ul. Chýně
- Kontaktovat uživatele:
Nevim, ale vim, ze "se to" zlehcuje. Zajimejte se na prislusnych mistech (ou@chyne.cz), to neni poucovani, ale povzbuzeni. Ted je EIA, uz je hotova dokumentace. Projekt ceka jeste rada rizeni (uzemni, stavebni) - jestli vubec, v ramci kterych bude mozne (vcetene EIA) namitat, upozornovat, protestovat, pripominkovat... Jen do toho. Jsou tu dve sdruzeni - pridejte se. Ja jsem clenem Arboru.stryc píše:Ted me napadlo:.....
Je pravdou, že toto řešení problému tranzitní dopravy v obci - podle mého - může být otevíráním pandořiny skříňky. Na druhou stranu územní plán na této ploše definuje tzv. smíšené území (protože tam nelze stavět domy a byty - je to skládka) a tento typ výstavby umožňuje, ale poměrně přísně reguluje. Je na zastupitelích, občanech a jejich občanských sdruženích, aby přinejmenším dosáhli naplnění regulativů územního plánu.
......
jaka je geologicka stabilita byvale skladky, delal se na to posudek? Kdyz se tam postavi cesta, po ktere budou jezdit tezka auta, vystavi se tam haly, ktere se zatizi zbozim, tak nejaky tlak na podlozi urcite. Navic to je mirny kopecek, nemylim-li se, tak to muze uklouznout. Stavebni dokumentaci skladky asi nikdo nevidel? A ani nikdo ani presne asi nevi, co ve skladce je, ze? Ono i sebelepsi zhutnovani skladky behen provozu, a stavebni a zemni prace pri jeji uzaverce, nenahradi poradny skalni podklad pod stavbou...
K tomu, kdo bude stavět obchvat: cituji z dokumentace na EIA:
"Komunikační napojení
Polyfunkčním centrem prochází nová komunikace, která spojuje silnice III/00518 a III/00513. Jedná se o v předstihu nově vybudovaný jižní obchvat obce Chýně (není součástí oznámení – buduje obec Chýně)."
A dál znovu: "Polyfunkčním centrem prochází nová komunikace, která spojuje silnice III/00518 a III/00513. Jedná se o nově vybudovaný jižní obchvat obce Chýně , který není součástí oznámení – v předstihu buduje obec Chýně."
Znamená to snad, ze obchvat postaví obec, ne? Taky mě to šokovalo, když si nějaká obec takové centrum někde povolí, vytříská z něj aspoň silnice v okolí, obec Chýně nechce nic!!! A silnici navíc sama postaví!??
Ještě jednou opakuju odkaz, kde dokumentaci najdete: http://www.ceu.cz/eia/is/info.asp?kodAkce=STC308
Nechci šířit mystifikace: třeba to obec sice postaví, ale získá na to peníze od Dvořáka....
"Komunikační napojení
Polyfunkčním centrem prochází nová komunikace, která spojuje silnice III/00518 a III/00513. Jedná se o v předstihu nově vybudovaný jižní obchvat obce Chýně (není součástí oznámení – buduje obec Chýně)."
A dál znovu: "Polyfunkčním centrem prochází nová komunikace, která spojuje silnice III/00518 a III/00513. Jedná se o nově vybudovaný jižní obchvat obce Chýně , který není součástí oznámení – v předstihu buduje obec Chýně."
Znamená to snad, ze obchvat postaví obec, ne? Taky mě to šokovalo, když si nějaká obec takové centrum někde povolí, vytříská z něj aspoň silnice v okolí, obec Chýně nechce nic!!! A silnici navíc sama postaví!??
Ještě jednou opakuju odkaz, kde dokumentaci najdete: http://www.ceu.cz/eia/is/info.asp?kodAkce=STC308
Nechci šířit mystifikace: třeba to obec sice postaví, ale získá na to peníze od Dvořáka....
Obchvat
Nerada bych mystifikovala a omlouvám se za své předchozí temperamentní reakce. Uvádím na pravou míru stavbu obchvatu. Vycházím pouze z dokumentů na EIA....už v závěru zjišťovacího řízení se píše, že "Stávající průtah centrem obce má být nahrazen obchvatem, který vede po jižním okraji obce a spojuje silnice III/00518 a III/00513. Připojení sítí technického vybavení je řešeno v rámci projektu – Obchvatná komunikace Chýně. K těmto rozvodům budou provedeny přípojky jednotlivých center."
Obchvat je tedy jeden projekt, centrum druhý. Vyplývá z toho taky to, že by měly následovat v pořadí 1. obchvat, 2.centrum.
Akorát by to teď chtělo vidět projekt Obchvatná komunikace Chýně. Na internetu přístupný zřejmě není, nepodařilo se mi ho najít.
V oznámení záměru se k tomu, kdo bude silnici platit, kdysi psalo trochu neurčitě a nejednoznačně toto:
"Stávající průtah centrem obce má být nahrazen obchvatem (probíhá řízení o umístění stavby), který vede po jižním okraji obce a spojuje silnice III/00518 a III/00513. Protože realizace obchvatu Chýně bude s velkou pravděpodobností investičně závislá na podpoře investorů sousedících komerčních zón, lze konstatovat, že realizace LC bude
znamenat výrazné snížení dopravy v centru obce a následně související snížení hluku."
"Realizace využití komerčních zón na jižním okraji Chýně umožní z investovat výstavbu obchvatu Chýně, kterou by jinak bylo velmi obtížné investičně zajistit."
Dokumentace k Polyfunkčnímu centru pouze uvádí, že obchvatnou komunikaci „buduje v předstihu obec Chýně“ a že se neřeší v rámci této stavby: „V rámci výstavby Polyfunkčního centra Chýně se nepočítá s nároky na rozsáhlejší budování či posílení distribučních sítí mimo vlastní areál ( obchvat obce je předmětem jiného projektu).“ (str. 43)
Ta silnice bude veřejná, kdo může budovat veřejnou silnici? Třeba ji může postavit jedině obec, nevím. Taky bych řekla, že pozemek pod veřejnou silnicí nemůže zůstat soukromý, ne? Nic o tom nevím. Třeba proto bylo nezbytné to rozdělit na dva projekty.
Ve zprávě o Polyf. centru se nepíše nic o tom, jak bude stavba obchvatu financovaná (je to jiný projekt). Pro mě z toho vyplývá, že se musím pídit po informacích k projektu Obchvatná komunikace Chýně.
(Ve zprávě se podrobně píše o výsledcích zkoumání podloží a půdy.)
Obchvat je tedy jeden projekt, centrum druhý. Vyplývá z toho taky to, že by měly následovat v pořadí 1. obchvat, 2.centrum.
Akorát by to teď chtělo vidět projekt Obchvatná komunikace Chýně. Na internetu přístupný zřejmě není, nepodařilo se mi ho najít.
V oznámení záměru se k tomu, kdo bude silnici platit, kdysi psalo trochu neurčitě a nejednoznačně toto:
"Stávající průtah centrem obce má být nahrazen obchvatem (probíhá řízení o umístění stavby), který vede po jižním okraji obce a spojuje silnice III/00518 a III/00513. Protože realizace obchvatu Chýně bude s velkou pravděpodobností investičně závislá na podpoře investorů sousedících komerčních zón, lze konstatovat, že realizace LC bude
znamenat výrazné snížení dopravy v centru obce a následně související snížení hluku."
"Realizace využití komerčních zón na jižním okraji Chýně umožní z investovat výstavbu obchvatu Chýně, kterou by jinak bylo velmi obtížné investičně zajistit."
Dokumentace k Polyfunkčnímu centru pouze uvádí, že obchvatnou komunikaci „buduje v předstihu obec Chýně“ a že se neřeší v rámci této stavby: „V rámci výstavby Polyfunkčního centra Chýně se nepočítá s nároky na rozsáhlejší budování či posílení distribučních sítí mimo vlastní areál ( obchvat obce je předmětem jiného projektu).“ (str. 43)
Ta silnice bude veřejná, kdo může budovat veřejnou silnici? Třeba ji může postavit jedině obec, nevím. Taky bych řekla, že pozemek pod veřejnou silnicí nemůže zůstat soukromý, ne? Nic o tom nevím. Třeba proto bylo nezbytné to rozdělit na dva projekty.
Ve zprávě o Polyf. centru se nepíše nic o tom, jak bude stavba obchvatu financovaná (je to jiný projekt). Pro mě z toho vyplývá, že se musím pídit po informacích k projektu Obchvatná komunikace Chýně.
(Ve zprávě se podrobně píše o výsledcích zkoumání podloží a půdy.)
Logistický areál - názor
Zdravím všechny, tuto diskuzní stránku jsem objevil včera a chtěl bych za ní zakladateli poděkovat jako za skvělý způsob jak se dostat k informacím všeho druhu.
Takže k věci. V dohledné době se budu stěhovat do Chýně do lokality Háje. Chýni jsme si vybrali z důvodu jejího umístění relativně daleko od všech hlavních tahů na Prahu (a tím pádem od husté automobilové a kamionové dopravy), ale přitom nadosah Praze. S výstavbou tohoto centra se to myslím změní. Ne že by se snad Praha vzdálila od Chýně, ale ta kamionová doprava se asi přiblíží. Nemám nic proti skladům umístěným mimo bytovou zástavbu obce, nejlépe někde za obcí (někde ty sklady pro supermarkety bejt musí), ale přímo v obci (neberu začátek obce k umístění dopravní značky Chýně)? A mám takovej dojem, že tuto výstavbu nikdo neprezentoval těm chudákům co si budou kupovat nebo už koupili řadové domky Na Vyhlídce a maj obrovská francouzská okna pár metru od silnice, kudy budou v budoucnu projíždět možná i desítky kamionů denně. A domnívám se, že v dohledné době je uplánována i výstavba další bytové zástavby mezi lokalitou Háje a silnici na Rudnou, což znamená až k logistickému areálu, a tím pádem se dle mého názoru logistický areál dost značně začlení do obce. Teoreticky by mi to mohlo být jedno, jelikož budu bydlet relativně daleko od toho centra (v měřítku obce), ale není. Toto je můj prvotní názor po částečném prostudování dokumentace EIA, ale nemyslím si že se nějak změní po jejím podrobném prostudování.
Jinak nikde jsem na oficiálním webu Chýně nenašel kdy je veřejné zasedání. Někdo tu uváděl datum 21.6., platí to? A v kolik hodin? Nevím jestli bud mít čas se tam dostavit, ale pokusím se.
Takže k věci. V dohledné době se budu stěhovat do Chýně do lokality Háje. Chýni jsme si vybrali z důvodu jejího umístění relativně daleko od všech hlavních tahů na Prahu (a tím pádem od husté automobilové a kamionové dopravy), ale přitom nadosah Praze. S výstavbou tohoto centra se to myslím změní. Ne že by se snad Praha vzdálila od Chýně, ale ta kamionová doprava se asi přiblíží. Nemám nic proti skladům umístěným mimo bytovou zástavbu obce, nejlépe někde za obcí (někde ty sklady pro supermarkety bejt musí), ale přímo v obci (neberu začátek obce k umístění dopravní značky Chýně)? A mám takovej dojem, že tuto výstavbu nikdo neprezentoval těm chudákům co si budou kupovat nebo už koupili řadové domky Na Vyhlídce a maj obrovská francouzská okna pár metru od silnice, kudy budou v budoucnu projíždět možná i desítky kamionů denně. A domnívám se, že v dohledné době je uplánována i výstavba další bytové zástavby mezi lokalitou Háje a silnici na Rudnou, což znamená až k logistickému areálu, a tím pádem se dle mého názoru logistický areál dost značně začlení do obce. Teoreticky by mi to mohlo být jedno, jelikož budu bydlet relativně daleko od toho centra (v měřítku obce), ale není. Toto je můj prvotní názor po částečném prostudování dokumentace EIA, ale nemyslím si že se nějak změní po jejím podrobném prostudování.
Jinak nikde jsem na oficiálním webu Chýně nenašel kdy je veřejné zasedání. Někdo tu uváděl datum 21.6., platí to? A v kolik hodin? Nevím jestli bud mít čas se tam dostavit, ale pokusím se.
- Jiří Nývlt
- Příspěvky: 1314
- Registrován: 24 kvě 2006, 14:04
- Bydliště: Hlavní ul. Chýně
- Kontaktovat uživatele:
Re: Logistický areál - názor
Skvělé postřehy. Potvrzuji, že zasedání je 21. června v 19 hodin (aspoň vždycky v sedum bylo).Maxa píše:Zdravím všechny, tuto diskuzní stránku jsem objevil včera a chtěl bych za ní zakladateli poděkovat jako za skvělý způsob jak se dostat k informacím všeho druhu.
Takže k věci. V dohledné době se budu stěhovat do Chýně do lokality Háje. Chýni jsme si vybrali z důvodu jejího umístění relativně daleko od všech hlavních tahů na Prahu (a tím pádem od husté automobilové a kamionové dopravy), ale přitom nadosah Praze. S výstavbou tohoto centra se to myslím změní. Ne že by se snad Praha vzdálila od Chýně, ale ta kamionová doprava se asi přiblíží. Nemám nic proti skladům umístěným mimo bytovou zástavbu obce, nejlépe někde za obcí (někde ty sklady pro supermarkety bejt musí), ale přímo v obci (neberu začátek obce k umístění dopravní značky Chýně)? A mám takovej dojem, že tuto výstavbu nikdo neprezentoval těm chudákům co si budou kupovat nebo už koupili řadové domky Na Vyhlídce a maj obrovská francouzská okna pár metru od silnice, kudy budou v budoucnu projíždět možná i desítky kamionů denně. A domnívám se, že v dohledné době je uplánována i výstavba další bytové zástavby mezi lokalitou Háje a silnici na Rudnou, což znamená až k logistickému areálu, a tím pádem se dle mého názoru logistický areál dost značně začlení do obce. Teoreticky by mi to mohlo být jedno, jelikož budu bydlet relativně daleko od toho centra (v měřítku obce), ale není. Toto je můj prvotní názor po částečném prostudování dokumentace EIA, ale nemyslím si že se nějak změní po jejím podrobném prostudování.
Jinak nikde jsem na oficiálním webu Chýně nenašel kdy je veřejné zasedání. Někdo tu uváděl datum 21.6., platí to? A v kolik hodin? Nevím jestli bud mít čas se tam dostavit, ale pokusím se.
Re: Logistický areál - názor
Nevím do jaké hloubky jste zkoumali dokumentaci EIA, ale mimo jiné se tam uvádí, že denní obrátkovost kamionů je 150 TNV (klasický kamion s návěsem) a 350 středních a lehkých nákl. automobilů (typ Avia a dodávky). Jen pro představivost, když vezmu provoz od 7 do 19 hodin což znamená 12 hodin tak to vychází na cca na 12 kamionů za hodinu, což znamená cca 1 kamion za 5 minut a to pouze jedním směrem. K tomu ještě těch 350 dodávek a v areálu bude cca 640 parkovacích míst pro osobní automobily. Samozřejmě je to jen odhad a záleží na tom, co v těch skladech ve finále bude. Jiná obrátkovost je pro sklady např. s drogistickým zbožím a jiná pro sklady s potravinami. Nejsem si zcela jist, že toto vyváží pár tenisových kurtů, nějaký to kříště, cyklostezka, 2 patrový objekt s občanskou vybaveností, a tzv. obchvat Chýně.Jiri Nyvlt píše:Skvělé postřehy. Potvrzuji, že zasedání je 21. června v 19 hodin (aspoň vždycky v sedum bylo).Maxa píše:Zdravím všechny, tuto diskuzní stránku jsem objevil včera a chtěl bych za ní zakladateli poděkovat jako za skvělý způsob jak se dostat k informacím všeho druhu.
Takže k věci. V dohledné době se budu stěhovat do Chýně do lokality Háje. Chýni jsme si vybrali z důvodu jejího umístění relativně daleko od všech hlavních tahů na Prahu (a tím pádem od husté automobilové a kamionové dopravy), ale přitom nadosah Praze. S výstavbou tohoto centra se to myslím změní. Ne že by se snad Praha vzdálila od Chýně, ale ta kamionová doprava se asi přiblíží. Nemám nic proti skladům umístěným mimo bytovou zástavbu obce, nejlépe někde za obcí (někde ty sklady pro supermarkety bejt musí), ale přímo v obci (neberu začátek obce k umístění dopravní značky Chýně)? A mám takovej dojem, že tuto výstavbu nikdo neprezentoval těm chudákům co si budou kupovat nebo už koupili řadové domky Na Vyhlídce a maj obrovská francouzská okna pár metru od silnice, kudy budou v budoucnu projíždět možná i desítky kamionů denně. A domnívám se, že v dohledné době je uplánována i výstavba další bytové zástavby mezi lokalitou Háje a silnici na Rudnou, což znamená až k logistickému areálu, a tím pádem se dle mého názoru logistický areál dost značně začlení do obce. Teoreticky by mi to mohlo být jedno, jelikož budu bydlet relativně daleko od toho centra (v měřítku obce), ale není. Toto je můj prvotní názor po částečném prostudování dokumentace EIA, ale nemyslím si že se nějak změní po jejím podrobném prostudování.
Jinak nikde jsem na oficiálním webu Chýně nenašel kdy je veřejné zasedání. Někdo tu uváděl datum 21.6., platí to? A v kolik hodin? Nevím jestli bud mít čas se tam dostavit, ale pokusím se.
- Jiří Nývlt
- Příspěvky: 1314
- Registrován: 24 kvě 2006, 14:04
- Bydliště: Hlavní ul. Chýně
- Kontaktovat uživatele:
Re: Logistický areál - názor
Já si tím taky nejsem příliš jistý. Ale je to složité, informací je málo a méně. Starosta říká, že Dvořák postaví obchvat, v EIA se píše, že to postaví obec, stejně jako zasíťování. Kurty vedle skladů působí poněkud komicky. Cyklostezka je fakt trochu úlitba a co je to dvoupatrový objekt s občanskou vybaveností není vůbec jasné.... Domyslet lze leccos. Doufám, že se něco dozvím na zastupitelstvu... I když...Maxa píše:Nevím do jaké hloubky jste zkoumali dokumentaci EIA, ale mimo jiné se tam uvádí, že denní obrátkovost kamionů je 150 TNV (klasický kamion s návěsem) a 350 středních a lehkých nákl. automobilů (typ Avia a dodávky). Jen pro představivost, když vezmu provoz od 7 do 19 hodin což znamená 12 hodin tak to vychází na cca na 12 kamionů za hodinu, což znamená cca 1 kamion za 5 minut a to pouze jedním směrem. K tomu ještě těch 350 dodávek a v areálu bude cca 640 parkovacích míst pro osobní automobily. Samozřejmě je to jen odhad a záleží na tom, co v těch skladech ve finále bude. Jiná obrátkovost je pro sklady např. s drogistickým zbožím a jiná pro sklady s potravinami. Nejsem si zcela jist, že toto vyváží pár tenisových kurtů, nějaký to kříště, cyklostezka, 2 patrový objekt s občanskou vybaveností, a tzv. obchvat Chýně.Jiri Nyvlt píše:Skvělé postřehy. Potvrzuji, že zasedání je 21. června v 19 hodin (aspoň vždycky v sedum bylo).Maxa píše:Zdravím všechny, tuto diskuzní stránku jsem objevil včera a chtěl bych za ní zakladateli poděkovat jako za skvělý způsob jak se dostat k informacím všeho druhu.
Takže k věci. V dohledné době se budu stěhovat do Chýně do lokality Háje. Chýni jsme si vybrali z důvodu jejího umístění relativně daleko od všech hlavních tahů na Prahu (a tím pádem od husté automobilové a kamionové dopravy), ale přitom nadosah Praze. S výstavbou tohoto centra se to myslím změní. Ne že by se snad Praha vzdálila od Chýně, ale ta kamionová doprava se asi přiblíží. Nemám nic proti skladům umístěným mimo bytovou zástavbu obce, nejlépe někde za obcí (někde ty sklady pro supermarkety bejt musí), ale přímo v obci (neberu začátek obce k umístění dopravní značky Chýně)? A mám takovej dojem, že tuto výstavbu nikdo neprezentoval těm chudákům co si budou kupovat nebo už koupili řadové domky Na Vyhlídce a maj obrovská francouzská okna pár metru od silnice, kudy budou v budoucnu projíždět možná i desítky kamionů denně. A domnívám se, že v dohledné době je uplánována i výstavba další bytové zástavby mezi lokalitou Háje a silnici na Rudnou, což znamená až k logistickému areálu, a tím pádem se dle mého názoru logistický areál dost značně začlení do obce. Teoreticky by mi to mohlo být jedno, jelikož budu bydlet relativně daleko od toho centra (v měřítku obce), ale není. Toto je můj prvotní názor po částečném prostudování dokumentace EIA, ale nemyslím si že se nějak změní po jejím podrobném prostudování.
Jinak nikde jsem na oficiálním webu Chýně nenašel kdy je veřejné zasedání. Někdo tu uváděl datum 21.6., platí to? A v kolik hodin? Nevím jestli bud mít čas se tam dostavit, ale pokusím se.
- Jiří Nývlt
- Příspěvky: 1314
- Registrován: 24 kvě 2006, 14:04
- Bydliště: Hlavní ul. Chýně
- Kontaktovat uživatele:
Mluvilo, mluvilo. Ale nic moc se nedozvědělo. Bylo to velmi emotivní. Otázku jaké je stanovisko obce k EIA polyfunkční centrum jsem musel položit celkem čtyřikrát, než se mi dostalo odpovědi. Jukni na http://forum.chyne.info/viewtopic.php?t=52MIr píše:Mluvilo se prosim na verejnem zasedani obecniho zastupitelstva o tom obchvatu? Kdo ho teda bude stavet? (Omlouvam se, ze jsem mimon, prave jsem se vratila z dovolene, tak se snazim vpravit do situace.) A co chce ten Oakland Trade?
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů