Autobus 347 na Dejvickou nebo na Hradčanskou

Máte nápad, připomínku, dotaz k chodu obce?
Odpovědět

Autobus 347 na Metro "A"

Konečná na metru Dejvická nebo Hradčanská
13
76%
Konečká v Motole
4
24%
 
Celkem hlasů: 17

Jendav
Příspěvky: 5
Registrován: 06 zář 2007, 11:06
Bydliště: Slepá 267,Chýně - Háje, 253 01

Autobus 347 na Dejvickou nebo na Hradčanskou

Příspěvek od Jendav » 06 zář 2007, 12:15

Dobrý den,

rád bych se zeptal, zda OÚ uvažuje o změně autobusové linky č. 347 ve směru Zličín - Chýně - Hostivice - Motol, s tím, že by konečná tohoto autobusu nebyla na málo využitelné stanici v Motole, ale tento autobus by končil u metra Dejvická nebo Hradčanská. Věřím, že tuto změnu by uvítalo mnoho občanů nejenom Chýně, ale i přilehlých obcí, kterými zmíněný autobus projíždí a tím by se zvýšila jeho vytíženost.

Děkuji za odpověď
Jendav

Věra Kovářová
Příspěvky: 47
Registrován: 24 lis 2006, 19:13

Příspěvek od Věra Kovářová » 11 zář 2007, 15:24

Věřím, že konečná autobusu by Vám vyhovovala na Hradčanské, ovšem i do Motola jezdí hodně občanů i ze sousedních obcí.

Původně vedla linka 347 jen na Bílou Horu, pak právě na žádost občanů byla prodloužena do Motola.

Pravděpodobnost, že by linka vedla na Hradčanskou je malá, vzhledem k tomu, že z Bílé Hory by se jednalo o souběh s tramvajovou dopravou. Dle informací od Ropidu by se mělo likvidovat obratiště u Letenských sadů, takže by se autobus neměl kde obrátit a chyběla by konečná stanice. Linku by v Praze musel hradit Magistrát a ten, právě vzhledem k souběhu s tramvajovou dopravou, nedá ani korunu.

Autobusy, které jezdí od Rakovníka musí dojet na Hradčanskou, neboť je (dle informací Ropidu) nelze ukončit jinde - po zrušení obratiště bude mít dopravce problém, kde tyto autobusy ukončit.

Věra Kovářová
místostarostka

Jendav
Příspěvky: 5
Registrován: 06 zář 2007, 11:06
Bydliště: Slepá 267,Chýně - Háje, 253 01

Příspěvek od Jendav » 13 zář 2007, 10:28

Děkuji za odpověď, která mě bohužel a určitě i plno dalších moc nepotěšila. Konečná na Hradčanské nebo Dejvické by mi opravdu vyhovovala a myslím, že by vyhovovala mnohem více lídlidem než konečná v Motole. Vzhledem k tomu, že autobusem občas jezdím, vidím, že většina autobusu vystupuje v Hostivicích, kde pokračuje na vlak do Prahy, nebo pokračuje na Bílou Horu, kde přesedá na tramvaj. Do Motola potom pokračuje téměř prázdný autobus. Myslím si, že s příchodem velkého počtu nových občanů by využití spoje na metro trasy "A" bylo zkvalitnění dopravy do Prahy. Navíc autobus vůbec nenavazuje na vlakové spojení v Hostivicích, a proto je třeba jezdit do Hostivic automobilem (nebo si vzít tlustou knížku a počkat na vlak), což je nejenom mnohem dražší, ale i mnohem více to zatěžuje provoz, což při průjezdu Hostivic není třeba připomínat.

Ale chápu Vaše argumenty. Přesto zůstává ještě možnost Dejvická, kde je a asi i zůstane obratiště.

Jendav

obyvatel
Příspěvky: 372
Registrován: 04 říj 2006, 16:27
Bydliště: Chyne

Příspěvek od obyvatel » 13 zář 2007, 11:52

Otázka konečné autobusu 347 a vytíženosti je asi různá podle jednotlivých spojů. Vím, že "školní" spoj v Motole opodstatnění má, protože dost dětí z naší obce jezdí do vedlejší obce Praha do školy (Smíchov, Řepy apod.)

MIr

Příspěvek od MIr » 13 zář 2007, 12:06

myslím, že s tou Hradčanskou je to úplně mimo, mezi sedmou a desátou se tam dá autem nebo busem projet přibližně tak krokem (nehledě na to, co popsala paní Kovářová).
Spojení na Dejvickou by bylo ideální vlakem, jehož zastávka je zástupci obce řešena a je jednou z jejich priorit, pokud jsem si všimla.

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 24 hostů