Ahoj Vlado. Rada bych take situaci zmenila a urychlila vystavbu chodniku. Pisni mi na SZ nebo na email.Keblúšek píše:...Podobná situace se může opakovat a já přísahám, že udělám vše, aby tam stál chodník. Moje práci mi to umožňuje a má velký vliv. Pokud by se chtěl někdo přidat budu rád. Stačí napsat sem a podám více informací. Vláďa
Bezpečnost silničního provozu v obci
- Dádule
- Příspěvky: 725
- Registrován: 12 kvě 2006, 18:03
- Bydliště: dum c. 10, U Dráhy 325
- Kontaktovat uživatele:
S ohledem na mé profesní zkušenosti (několik let jsem měl ve své působnosti mimo jiné bezpečnost silničního provozu a rychlost 50 km/h v obci je jedno z mých "dětí") se jednoznačně přikláním k retarderu. Musí však být proveden trvalými stavebními úpravami vozovky a nikoliv kovovými nebo plastovými prefabrikáty. Statistiky jednoznačně dokládají, že použití těchto retarderů výrazně zklidní dopravu a co je hlavní, poklesne počet dopravních nehod s účastí chodce - nejzranitelnějšího účastníka silničního provozu.
Umístění dopravních značek na bezohledné řidiče bez dostatečných represivních opatření nepůsobí.
Umístění dopravních značek na bezohledné řidiče bez dostatečných represivních opatření nepůsobí.
No jestli na to nebude chtít naše obec přispět od občanů, né? Takových šíleností se tu vymyslelo nespočet, né?Srneček píše:Když ono je to těžký, podle mne stejně značka řidiče nepřinutí jezdit pomalu. Padesátka je tam tak, jak tak a normální řidič tam pojede obezřetně i kdyby tam byla devadesátka.
Retardér je hroznej vopruz, pro 95% řidičů (těch slušnejch) - budou tam muset zbytečně brzdit, řadit, rozjíždět se..kdyby to zamezilo nějaké podobné příhodě, která se dnes stala, tak by se to i tak vyplatilo - to je jasný. Ale bohužel, ani retardér to na 100% neřeší.
Chodník to je něco jinýho - mnohem bezpečnější řešení. (jo, vozovka by se nezužovala - spodní část chodníku má být vedena tou roklí a horní bude vedle stávající vozovky).
Na vybudování chodníku se pracuje, je pravda, že to trvá už dost dlouho, ale nejsem přesně obeznámen proč se to tak protahuje, či zda by to šlo urychlit. Zeptám se na to.

No jo, typický D-FENSbuncikp píše:No jestli na to nebude chtít naše obec přispět od občanů, né? Takových šíleností se tu vymyslelo nespočet, né?Srneček píše:Když ono je to těžký, podle mne stejně značka řidiče nepřinutí jezdit pomalu. Padesátka je tam tak, jak tak a normální řidič tam pojede obezřetně i kdyby tam byla devadesátka.
Retardér je hroznej vopruz, pro 95% řidičů (těch slušnejch) - budou tam muset zbytečně brzdit, řadit, rozjíždět se..kdyby to zamezilo nějaké podobné příhodě, která se dnes stala, tak by se to i tak vyplatilo - to je jasný. Ale bohužel, ani retardér to na 100% neřeší.
Chodník to je něco jinýho - mnohem bezpečnější řešení. (jo, vozovka by se nezužovala - spodní část chodníku má být vedena tou roklí a horní bude vedle stávající vozovky).
Na vybudování chodníku se pracuje, je pravda, že to trvá už dost dlouho, ale nejsem přesně obeznámen proč se to tak protahuje, či zda by to šlo urychlit. Zeptám se na to.Už si na to zvykám, šílenosti zdar!


-
- Příspěvky: 47
- Registrován: 24 lis 2006, 19:13
Dobrý a snad i bezpečný den!
Po domluvě s odborem dopravy, který je konečně sdílný k úpravám (muselo však dojít k nehodě), podává obec návrh na zvýšení bezpečnosti provozu a jeho zklidnění v ulici Ke Skále.
Vycházíme z dopravní studie - "Zklidnění dopravy", kterou pro obec zpracoval bleskurychle Ing.Balšán (jako sponzorský dar"!!!! - děkujeme!). Navrhovaný stav povede ke zvýšení bezpečnosti chodců do doby, než bude realizována stavba nového chodníku, který oddělí automobilovou dopravu od chodců.
Dle návrhu mimo jiné
1) dojde ke snížení nejvyšší povolené rychlosti (max. povolená rychlost 30 km)
2) budou vybudovány dva zpomalovací prahy (při vjezdu do ulice od Rudenské a před zastávkami autobusu),
3) z obou stran ulice Ke Skále bude instalována značka se symbolem chodce.
Shodou okolností byla též dokončena studie návrhu dopravního řešení pro celou obec, kde je řešena úprava křižovatky u hřbitova takaby došlo ke zpomalení vozidel vjíždějících do ul.Ke Skále od návsi (vyvýšený ostrůvek z kostek), . Tento návrh podáme také na odbor dopravy.
PROSBA!!!!
Pro účely studie byl proveden průzkum pomocí laserového radaru, ze kterého vyplývá, že
1) v 74% případů dochází k porušení nejvyšší povolené rychlosti až o 20km/hod,
2) v 6% o více než 20km/hod.,
3) jen 20% řidičů dodržuje max. povolenou rychlost.
Proto prosíme řidiče, aby se max. povolenou rychlost 50km/hod. dodržovavali !!! Děkujeme!!!
O tom, zda jsme uspěli na odboru dopravy, vás budu informovat.
Po domluvě s odborem dopravy, který je konečně sdílný k úpravám (muselo však dojít k nehodě), podává obec návrh na zvýšení bezpečnosti provozu a jeho zklidnění v ulici Ke Skále.
Vycházíme z dopravní studie - "Zklidnění dopravy", kterou pro obec zpracoval bleskurychle Ing.Balšán (jako sponzorský dar"!!!! - děkujeme!). Navrhovaný stav povede ke zvýšení bezpečnosti chodců do doby, než bude realizována stavba nového chodníku, který oddělí automobilovou dopravu od chodců.
Dle návrhu mimo jiné
1) dojde ke snížení nejvyšší povolené rychlosti (max. povolená rychlost 30 km)
2) budou vybudovány dva zpomalovací prahy (při vjezdu do ulice od Rudenské a před zastávkami autobusu),
3) z obou stran ulice Ke Skále bude instalována značka se symbolem chodce.
Shodou okolností byla též dokončena studie návrhu dopravního řešení pro celou obec, kde je řešena úprava křižovatky u hřbitova takaby došlo ke zpomalení vozidel vjíždějících do ul.Ke Skále od návsi (vyvýšený ostrůvek z kostek), . Tento návrh podáme také na odbor dopravy.
PROSBA!!!!
Pro účely studie byl proveden průzkum pomocí laserového radaru, ze kterého vyplývá, že
1) v 74% případů dochází k porušení nejvyšší povolené rychlosti až o 20km/hod,
2) v 6% o více než 20km/hod.,
3) jen 20% řidičů dodržuje max. povolenou rychlost.
Proto prosíme řidiče, aby se max. povolenou rychlost 50km/hod. dodržovavali !!! Děkujeme!!!
O tom, zda jsme uspěli na odboru dopravy, vás budu informovat.
Myslím, že můžeme paní starostce poděkovat za operativní řešení situace. Doufejme, že dojde i k brzké realizaci.Věra Kovářová píše:Dobrý a snad i bezpečný den!
Po domluvě s odborem dopravy, který je konečně sdílný k úpravám (muselo však dojít k nehodě), podává obec návrh na zvýšení bezpečnosti provozu a jeho zklidnění v ulici Ke Skále.
Vycházíme z dopravní studie - "Zklidnění dopravy", kterou pro obec zpracoval bleskurychle Ing.Balšán (jako sponzorský dar"!!!! - děkujeme!). Navrhovaný stav povede ke zvýšení bezpečnosti chodců do doby, než bude realizována stavba nového chodníku, který oddělí automobilovou dopravu od chodců.
Dle návrhu mimo jiné
1) dojde ke snížení nejvyšší povolené rychlosti (max. povolená rychlost 30 km)
2) budou vybudovány dva zpomalovací prahy (při vjezdu do ulice od Rudenské a před zastávkami autobusu),
3) z obou stran ulice Ke Skále bude instalována značka se symbolem chodce.
Shodou okolností byla též dokončena studie návrhu dopravního řešení pro celou obec, kde je řešena úprava křižovatky u hřbitova takaby došlo ke zpomalení vozidel vjíždějících do ul.Ke Skále od návsi (vyvýšený ostrůvek z kostek), . Tento návrh podáme také na odbor dopravy.
PROSBA!!!!
Pro účely studie byl proveden průzkum pomocí laserového radaru, ze kterého vyplývá, že
1) v 74% případů dochází k porušení nejvyšší povolené rychlosti až o 20km/hod,
2) v 6% o více než 20km/hod.,
3) jen 20% řidičů dodržuje max. povolenou rychlost.
Proto prosíme řidiče, aby se max. povolenou rychlost 50km/hod. dodržovavali !!! Děkujeme!!!
O tom, zda jsme uspěli na odboru dopravy, vás budu informovat.
A když už to obec takhle rozjela, nestálo by za to dořešit problámy dopravy vKamenici a Hájích komplexněji? (Jízda protisměrem, stání na chodnících...) A taky začít řešit stavební stav komunikací. Chodníky vedoucí odnikud nikam (jak se stavařům hodilo....), propadlá dlažba, první výtluky v asfaltu.

luky píše:Myslím, že můžeme paní starostce poděkovat za operativní řešení situace. Doufejme, že dojde i k brzké realizaci.Věra Kovářová píše:Dobrý a snad i bezpečný den!
Po domluvě s odborem dopravy, který je konečně sdílný k úpravám (muselo však dojít k nehodě), podává obec návrh na zvýšení bezpečnosti provozu a jeho zklidnění v ulici Ke Skále.
Vycházíme z dopravní studie - "Zklidnění dopravy", kterou pro obec zpracoval bleskurychle Ing.Balšán (jako sponzorský dar"!!!! - děkujeme!). Navrhovaný stav povede ke zvýšení bezpečnosti chodců do doby, než bude realizována stavba nového chodníku, který oddělí automobilovou dopravu od chodců.
Dle návrhu mimo jiné
1) dojde ke snížení nejvyšší povolené rychlosti (max. povolená rychlost 30 km)
2) budou vybudovány dva zpomalovací prahy (při vjezdu do ulice od Rudenské a před zastávkami autobusu),
3) z obou stran ulice Ke Skále bude instalována značka se symbolem chodce.
Shodou okolností byla též dokončena studie návrhu dopravního řešení pro celou obec, kde je řešena úprava křižovatky u hřbitova takaby došlo ke zpomalení vozidel vjíždějících do ul.Ke Skále od návsi (vyvýšený ostrůvek z kostek), . Tento návrh podáme také na odbor dopravy.
PROSBA!!!!
Pro účely studie byl proveden průzkum pomocí laserového radaru, ze kterého vyplývá, že
1) v 74% případů dochází k porušení nejvyšší povolené rychlosti až o 20km/hod,
2) v 6% o více než 20km/hod.,
3) jen 20% řidičů dodržuje max. povolenou rychlost.
Proto prosíme řidiče, aby se max. povolenou rychlost 50km/hod. dodržovavali !!! Děkujeme!!!
O tom, zda jsme uspěli na odboru dopravy, vás budu informovat.
A když už to obec takhle rozjela, nestálo by za to dořešit problámy dopravy vKamenici a Hájích komplexněji? (Jízda protisměrem, stání na chodnících...) A taky začít řešit stavební stav komunikací. Chodníky vedoucí odnikud nikam (jak se stavařům hodilo....), propadlá dlažba, první výtluky v asfaltu.
Měření rychlosti na příjezdu do obce ze všech směrů. Zabránění průjezdu tiráků přes obec, ...
Michal
Info
Jako zpracovatel předchozí dopravní studie na ulici Ke Skále bych chtěl všem říci, že se spousta věcí již dělá, ale nejde všechno hned. Je pravda, že řešení je nutné, ale pracujeme podle priority (jinka taky mám jen jen jedny ruce). Snad se v brzké době uskuteční další řešení ke spokojenosti všech. L.B.
Re: Info
jako člen dopravně-stavební komise, která se bude ustavovat, mohu říci že spousta věcí je rozpracováno. začal se i řešit stav komunikací v nových zástavbách. Se Srnečkem jsme zpracovali zprávu popisující největší problémy a poškození komunikací a chodníků. řeší se...LV píše:Jako zpracovatel předchozí dopravní studie na ulici Ke Skále bych chtěl všem říci, že se spousta věcí již dělá, ale nejde všechno hned. Je pravda, že řešení je nutné, ale pracujeme podle priority (jinka taky mám jen jen jedny ruce). Snad se v brzké době uskuteční další řešení ke spokojenosti všech. L.B.

také študujeme studie dopravního řešení, aby jsme zabředli do všech problémů a řešení!

Rekonstrukce Hlavní atd....
Právě se rozbíhá projektová dokumentace na celkovou rekonstrukci Hlavní ulice.Dopravní řešení (chodníky, přechody,zastávky a vedení komunikace), stavební úpravy (sítě, VO, atd.)
Takže to co se připravuje není jen problém nové zástavby, ale pracuje se i na spodní části obce.
Proto prosíme o strpení než budou znát hmatatelné výsledky.
Díky
Takže to co se připravuje není jen problém nové zástavby, ale pracuje se i na spodní části obce.
Proto prosíme o strpení než budou znát hmatatelné výsledky.
Díky
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti