Změna přednosti v ulici Ke skále anketa

Máte nápad, připomínku, dotaz k chodu obce?
Odpovědět

Chcete aby ulice Ke skále zůstala hlavní?

Ano preferuji zachování ke skále jako hlavní ulice
31
70%
Ne chci aby se přednost v ulici Ke skále změnila na přednost zprava
13
30%
 
Celkem hlasů: 44

Pěna
Příspěvky: 53
Registrován: 08 led 2010, 16:45

Re: Změna přednosti v ulici Ke skále anketa

Příspěvek od Pěna » 19 říj 2012, 20:03

Takhle vykřížkovanou ulici nemá snad ani Praha :auto-crash:

Fascinující je, když o tomto rozhoduje někdo, kdo tam skoro ani během roku neprojede a nebo to práská rovmou od stolu.

dejv
Příspěvky: 11
Registrován: 14 kvě 2011, 07:28

Re: Změna přednosti v ulici Ke skále anketa

Příspěvek od dejv » 19 říj 2012, 21:16

Prosím Srnečka, zda bych se mohl dozvědět odpovědi na následující:

1) kdo podal návrh na realizaci
2) kdo schválil realizaci
3) kdo zadal realizaci
4) kdo provedl realizaci
5) kdo realizaci financoval

Předem děkuji.

Uživatelský avatar
Srneček
Příspěvky: 2499
Registrován: 13 říj 2006, 14:15
Bydliště: Chýně
Kontaktovat uživatele:

Re: Změna přednosti v ulici Ke skále anketa

Příspěvek od Srneček » 20 říj 2012, 00:10

dejv píše:Prosím Srnečka, zda bych se mohl dozvědět odpovědi na následující:

1) kdo podal návrh na realizaci
2) kdo schválil realizaci
3) kdo zadal realizaci
4) kdo provedl realizaci
5) kdo realizaci financoval

Předem děkuji.
No, tak to teda asi nebudu umět odpovědět. Na středeční schůzi byl přítomen i pan Plaňanský (investiční referent obce, který se věnuje právě těmto věcem) bylo by tedy rozumnější se obrátit přímo na něj. Z toho co tam na toto téma pronesl jsem ale pochopil, že:
1. toto řešení bylo doporučeno odborem dopravy Černošice (nebo policií?) jako určitá alternativa k retardérům, které se kvůli ROPIDU nemohly realizovat
2. cílem zavedení přednosti z prava je celoplošné zklidnění dopravy v lokalitě - ale to je asi jasný
3. je jasné, že to nebude vyhovovat všem a, že se vytvoří dva tábory lidí - jedni pro, druzí proti
4. tento způsob není ojedinělý a je využíván i jinde
5. i ve staré části obce se udělala zóna s předností z prava (je to kolem pošty a myslím, že je to rezidenty vnímáno pozitivně)
................................
1) kdo podal návrh na realizaci předpokládám, že obec prostřednictvím minulého starosty
2) kdo schválil realizaci předpokládám, že po stránce profesní a legislativní - policie + odbor dopravy, po stránce ideové - obec
3) kdo zadal realizaci obec, kdo jiný?
4) kdo provedl realizaci pokud máš na mysli instalaci značek, tak bych to viděl na obecní zaměstnance (?)
5) kdo realizaci financoval to už se dá vytušit z předchozího - obec
Srneček

pavel
Příspěvky: 540
Registrován: 05 bře 2009, 17:22
Bydliště: Chýně

Re: Změna přednosti v ulici Ke skále anketa

Příspěvek od pavel » 20 říj 2012, 08:51

Pro doplneni/ upresneni.
Cca. pred rokem az rokem a pul jsem si o dopravnich resenich psal se starostou panem Fouskem. Shrnuto jeho informace byly:
- pan Planansky pripravuje projekt Zona 30 (plus minus se takto ten projekt jmenoval, tricitka v nazvu znamena 30km/h)
- bude se jednat o komplexni upravu dopravniho reseni v obci formou uprav svisleho a vodorovneho dopravniho znaceni
- cilem je vyrazne zklidneni dopravy v nasi oblasti.
Podle toho co jsem si o tom potom nasel jedna se v zasade o jakousi obecne definovou normu (tusim ze platnou obecne v Evrope) a souhrn opatreni, kterou si kazda jednotliva obec muze nebo nemusi zavest na svem uzemi na zaklade sveho rozhodnuti.

Pred casem jsme o tomto projektu tusim kratce a obecne debatovali i tady na foru, ale to nikdo nevedel co to presne prinese.

Od pana Fouska vim, ze prvni navrh reseni byl dopravnim inspektoratem panu Plananskemu vracen na predelani, protoze obsahoval predmetne chyby, respektive navrzene reseni nesplnovalo nekterymi detaily tu zminenou obecne platnou formu. Pan Planansky to prepracoval, novy projekt byl schvalen k realizaci.

Jak jsem vyrozumel v tomhle je pan Fousek nevinne, jde o navrhy a aktivitu ciste pana Plananskeho. Resp. pan Fousek je "vinen"pouze tim, ze panu Plananskemu daval volnou ruku.

Pred tremi mesici jsme byli s manzelkou v kontaktu s Dopravnim inspektoratem, ktery jsme zadali o vyjadreni k dopravni situaci v oblasti Tociva, Kratka atd. Clovek z inspektoratu tady byl na obhlidce a celkem kroutil hlavou nad tim, jak neuveritelne spatne je rada mist v cele oblasti dopravne vyresena. Ale jak nam rekl - Dopravni inspektorat pouze hodnoti, zda konkretni reseni v nejake oblasti je nebo neni v souladu s vyhlaskou a dalsimi zakony. Pripadne muze obci neco navrhnout. Ale finalni rozhodnuti co a jak se bude delat je ciste na obci

pavel
Příspěvky: 540
Registrován: 05 bře 2009, 17:22
Bydliště: Chýně

Re: Změna přednosti v ulici Ke skále anketa

Příspěvek od pavel » 20 říj 2012, 09:08

Obavam se mimochodem, ze nas v nedefinovanem casovem horizontu cekaji dalsi zmeny

Uživatelský avatar
kryglik
Příspěvky: 1377
Registrován: 26 dub 2006, 08:50
Bydliště: Za Ovcinem
Kontaktovat uživatele:

Re: Změna přednosti v ulici Ke skále anketa

Příspěvek od kryglik » 20 říj 2012, 09:11

Prednost zprava ma jiste svuj smysl, ale ne vsude. Tady ke zklidneni urcite nepovede, bude to mit opacny efekt. Copak v ulici, ktera slouzi jako hlavni (srovnatelna s Hlavni) ma tohle smysl?
A efekt zklidneni? Celou cestu kolem visnovky zadna prednost stejne neni, tak nevim ...

Osobne mi prijde, ze nekdo si rekl "udelame prednost zprava, je to preci dobre" ... A dame to vsude, at nemusime moc premyslet a resit kazdou ulici zvlast... Ale je to jen muj pocit, samozrejme...

MarK
Příspěvky: 17
Registrován: 30 kvě 2012, 23:45

Re: Změna přednosti v ulici Ke skále anketa

Příspěvek od MarK » 20 říj 2012, 14:16

Mimo jiné i u nás - ulice Hájecká...taky kapitola sama pro sebe. Značky jsou namontované, ale při projíždění kolem ulic Lipová, či Březová stejně skoro žádné auto ani nepřibrzdí.

A navíc - jezdí tu spousta cyklistů, i jen samotných dětí na kolech a už od třetí třídy slušně ovládají dopravní značky...

Uživatelský avatar
-cs-
Příspěvky: 594
Registrován: 04 zář 2006, 20:48
Bydliště: Dom c.6
Kontaktovat uživatele:

Re: Změna přednosti v ulici Ke skále anketa

Příspěvek od -cs- » 21 říj 2012, 21:17

Mydlan píše:Díky,

...Stejně každý co pojede zprava bude brzdit a stavět, musí nahlédnout do vozovky
jesli můžu vjet a hlavně bude v obavě, že nedostane přednost, pak si zas budou ukazovat rukou jako dole - jeď a podobně.
Když si to ti chytráci podělali dole, tak ať, ale proč se nám tu serou do věcí, o které je nikdo neprosil a lidé si je nepřejí...
Ach jo...
presne tak, to je to prve co ma napadlo ked som to dnes pri navrate do chyne uvidel. Ani rok po zmene by som sa nespoliehal na to, ze mam prednost zprava. Je to nezmysel a treba sa proti tomu postavit.

Zkludnovat dopravu je nutne v okoli Visnovky. Za zastavkou uz je to v pohode, pretoze ta zakruta je sama o sebe dokonaly spomalovac.

btw. s dynamickymi retardermi by suhlasil aj ROPID. Co takto sa o to trochu zaujimat (myslene pre OU) a pouzit v Chyni.
http://www.odsletnany.cz/aktualne/56-dy ... -idie.html

Mydlan

Re: Změna přednosti v ulici Ke skále anketa

Příspěvek od Mydlan » 21 říj 2012, 21:44

jsem pro masovou petici proti teto zmene, je treba dat najevo vedeni nasi obce, ze si to tu neprejeme, jsem presvedcen o tom, ze je to naopak nebezpecnejsi, hlavni je hlavni, to respektuje kazdy a je jasne kazdemu, je treba s tim neco udelat, znacky musi pryc, vzdyt je to hloupost, povidal jsem si o tom s kamaradem ktery to tu zna, respektive s kolegou z prace, je to cerstve vystudovany dopravni inzenyr, konstatoval, ze je to hloupost kterou podporuje policie, ono to totiz zpomali provoz ale zaroven zvysi nehodovost, dochazi pak jen k lehkym ale zbytecnym tukancum, ke kterym pote policii nemusite volat, respektive nehod pribyde, nasledky jsou ale lehci

evča
Příspěvky: 162
Registrován: 21 zář 2012, 10:19
Bydliště: Chýně Kaliště

Re: Změna přednosti v ulici Ke skále anketa

Příspěvek od evča » 22 říj 2012, 08:33

Mydlan píše:jsem pro masovou petici proti teto zmene, je treba dat najevo vedeni nasi obce, ze si to tu neprejeme, jsem presvedcen o tom, ze je to naopak nebezpecnejsi, hlavni je hlavni, to respektuje kazdy a je jasne kazdemu, je treba s tim neco udelat, znacky musi pryc, vzdyt je to hloupost, povidal jsem si o tom s kamaradem ktery to tu zna, respektive s kolegou z prace, je to cerstve vystudovany dopravni inzenyr, konstatoval, ze je to hloupost kterou podporuje policie, ono to totiz zpomali provoz ale zaroven zvysi nehodovost, dochazi pak jen k lehkym ale zbytecnym tukancum, ke kterym pote policii nemusite volat, respektive nehod pribyde, nasledky jsou ale lehci
To je skvělý nápad Mydlane. :clap:
Je dobře, že jste vystoupil a jste ochoten s tím něco dělat. Super.
Zorganizujete takovou petici? Kdy a kam jí můžeme přijít podepsat.
Snad se s tím podaří ještě něco udělat, i když škoda peněz, který do toho obec už dala. Mohli jít na něco záslužnějšího.

pavel
Příspěvky: 540
Registrován: 05 bře 2009, 17:22
Bydliště: Chýně

Re: Změna přednosti v ulici Ke skále anketa

Příspěvek od pavel » 22 říj 2012, 10:32

MarK píše:Značky jsou namontované, ale při projíždění kolem ulic Lipová, či Březová stejně skoro žádné auto ani nepřibrzdí.
Kdyby aspon "jenom nebrzdili" ... Predevcirem jsem jel ulici Ke Skale, za autobusovou tocnou jsem zpomalil na nejakych 20km/hodine, ale to uz ten Passat CC za mnou nevydrzel a presne pred krizovatkou s ulici Serikova slapnul na plyn a predjel me - tech nekolik znacek o zmene prednosti v jizde a nova prednost zprava jako by neexistovala.

:auto-crash:

Kdyby nekdo delal petici tak se primlouvam za to napsat tam at se do puvodniho stavu vrati i vyjezd z lokality Haje. Prechozim vedenim bylo slibeno, ze zadna zmena nebude a nakonec se cely provoz svedl pres Tocivou do neprehledne krizovatky ulic Kratka, Tociva a Soubezna.

Mydlan

Re: Změna přednosti v ulici Ke skále anketa

Příspěvek od Mydlan » 22 říj 2012, 12:44

vystoupil..., nevystoupil :D , jen jsem napsal, že mě to slušně říci štve, a ža by to chtělo petici,
nebo minimálně zajít na obec a říci jim, že nám to tu vadí, osobně s touto vesnicí, co se týče
jakéhokoli vysedávání na zastupitelstvech, psaním petic apod...nehodlám strávit ani jedinou minutu,
respektive v této vesnici je mi vše už úplně jedno, ikdyby nám tu napadala hromada hoven před barák,
tak ať si tam leží, já už se rozčilovat nebudu :D , mám svých starostí dost, když pozoruju za ty roky
jak to tu funguje, tak to asi nemá ani smysl :( , viz pozvánka zase na další zastupitelstvo, co zase mají
na programu - nic - embalador ambalador embalador, ale pro lidi zae nic, zastávky, přechod, škola, školka,
to asi není důležité, nechápu co tam furt řeší, ať jim řeknou, udělejte chodník do obce, dejte nám 5 milionů
na školku a druhej den vám dáme podpis, hotovo fertig, postavte si tam třeba panelák, proboha vždyť je to jedno, je
to v poli za silnicí, koho to zajímá, jestli budou mít 400 metrů nebo 800 metrů...jestli je územní plán takovej
nebo makovej...

pavel
Příspěvky: 540
Registrován: 05 bře 2009, 17:22
Bydliště: Chýně

Re: Změna přednosti v ulici Ke skále anketa

Příspěvek od pavel » 22 říj 2012, 15:49

Mydlan píše:jsem pro masovou petici proti teto zmene, je treba dat najevo vedeni nasi obce ...
No, ale jak jste to tedy myslel? Ze to "nekdo jiny zorganizuje" a Vy pod to pripojite svuj podpis, nebo mozna ani to ne? To je urcite hezky a akcne napsano - je treba dat najevo vedeni nasi obce". Ale urcite za Vasim textem byla nejaka myslenka jak se to cele ma zrealizovat?

Mydlan

Re: Změna přednosti v ulici Ke skále anketa

Příspěvek od Mydlan » 22 říj 2012, 15:58

ano v poho rád podepíšu, to max,
ale nějaké sepisování a obýhání lídí, sorry ... na to nemám čas, chuť a ani náladu,
jediné co jsem schopen tady investovat je jednou ročně si dojít koupit známku na popelnici
a dojít k volbám, více jsem rád, že se obecnímu úřadu vyhnu, stačí mi fakt to, co si tu přečtu...

Uživatelský avatar
Srneček
Příspěvky: 2499
Registrován: 13 říj 2006, 14:15
Bydliště: Chýně
Kontaktovat uživatele:

Re: Změna přednosti v ulici Ke skále anketa

Příspěvek od Srneček » 22 říj 2012, 20:46

Z webu obce:
Pondělí, 22 Říjen 2012 16:42

PROČ V „ZÓNĚ 30“ PŘEDNOST ZPRAVA –
V obci Chýně, kde dlouhodobě dochází díky stavební činnosti k rozšiřování celé obce, došlo v několika lokalitách k rozdílným řešením křižovatek, z čehož vyplynula naprostá nesystémovost celého dopravního značení v oblasti, která byla doposud značena jako Zóna 30.
Vzhledem k tomuto stavu zde hrozilo zvýšené riziko nehodovosti. Mnoho řidičů vůbec netuší, že existuje pravidlo pravé ruky. V některých částech této zóny byla i bez značení povinná přednost zprava – např. převážná část ulice Hájecká a veškeré ostatní křižovatky, kromě stykových míst s ulicí Ke Skále. Tato byla jediná ulice, která měla doposud vymezenou přednost jako hlavní v celé zóně. Tyto rozdíly v dopravním režimu v jedné zóně jsou nežádoucí. Jelikož ulice Ke skále byla jediná a byla „zneužívána“ řidiči k nepřiměřené rychlosti, kterou ohrožují všechny ostatní účastníky silničního provozu, bylo provedeno sjednocení přednosti v celé oblasti zóny a to plně v souladu s TP 218, které velmi podrobně, jak v obecné tak i v technické rovině řeší právě zklidnění dopravy v zónách.
Pro upřesnění a objasnění nově nastalého dopravního řešení zde cituji některé pasáže z tohoto dokumentu -


NAVRHOVÁNÍ ZÓN 30 – TECHNICKÉ PODMÍNKY – TP 218
SCHVÁLENO MINISTERSTVEM DOPRAVY POD Č.J. 42/2010-120-STSP/1 S

ÚČINNOSTÍ OD 15.1.2010


Výňatky z TP 218:


1. OBECNÁ ČÁST - ZKLIDŇOVÁNÍ DOPRAVY
1.1. HISTORICKÝ VÝVOJ
Cit.: „… Impulsem, který znamenal počátek evropského zklidňování dopravy, byl vznik tzv. woonerf (dopravně zklidněné komunikace v rezidenčních oblastech) a winkelerf ( dopravně zklidněné zóny v obchodních areálech) v Holandsku. První woonerf (neboli místa pro život) vznikly koncem 60. let v holandském městě Delft. Podpora implementace woonerf byla oficiálně vyjádřena holandskou vládou v roce 1976. Princip jejich utváření se brzy rozšířil např. v Dánsku, Německu, Švédsku, Anglii, Francii, Japonsku, Izraeli, Rakousku a Švýcarsku. …“ konec cit.
Cit.:„ …V Německu se v 70. letech poprvé objevil pojem zklidňování dopravy (tzv.Verkehrsberuhigung), a to v rámci rozvoje obytných zón a Zón „Tempo 30“. Němečtí dopravní inženýři brzy pochopili, že zklidněním jednotlivých komunikací se část dopravy pouze přesune na nezklidněné komunikace, které budou trpět většími kongescemi. Byla proto zpracována studie proveditelnosti celoplošného zklidňování dopravy, kde byla ZKLIDŇOVACÍ OPATŘENÍ APLIKOVÁNA I NA HLAVNÍ MÍSTNÍ KOMUNIKACE.
V 80. letech probíhalo dlouhodobé vyhodnocování úprav realizovaných v německých městech.
POZITIVNÍ VÝSLEDKY TOHOTO VYHODNOCENÍ POVZBUDILY MNOHO DALŠÍCH MĚST NA CELÉM SVĚTĚ K IMPLEMENTACI CELOPLOŠNÝCH PROGRAMŮ ZKLIDŇOVÁNÍ DOPRAVY. …“ konec cit.


1.2. SOUČASNÉ TRENDY
Cit.: „… To, jak je vnímán svými uživateli, závisí i na prostoru samotném, na jeho utváření a kvalitě. Utváření a vnímání dopravního prostředí ovlivňuje chování účastníků silničního provozu. Kvalitní podoba a úprava veřejných prostranství ( a komunikací) podporuje pěší a cyklistickou dopravu, což přispívá k navrácení městského prostoru občanům, město je utvářeno pro ně. Místní komunikace se pak stávají místem, kde se odehrávají nejen aktivity nezbytné, ale také sociálně volitelné. Moderní vzhled komunikací motivuje řidiče k ohleduplnější jízdě a v případě méně významných komunikací i k jejich vnímání jako veřejný prostor a ne jako dopravních koridorů. Utvářením místních komunikací a městského prostoru by kromě podpory používání šetrných druhů dopravy mělo motivovat k nižším rychlostem motorových vozidel. …“ konec cit.


1.3. PLOŠNÉ ZKLIDŇOVÁNÍ DOPRAVY
Cit.: „… Zatímco zklidňování místních komunikací s převažující dopravní funkcí má za cíl zejména regulaci rychlosti, plošné zklidňování kromě toho usiluje také o redukci intenzit motorové dopravy – ať již převedením části dopravy na jiné komunikace, či redukci celkového objemu automobilové dopravy v dané oblasti. Společným jmenovatelem každého zklidňování je realizace organizace dopravy šetrnějším a pro okolí přijatelnějším způsobem. HLAVNÍMI CHARAKTERISTIKAMI PLOŠNĚ ZKLIDNĚNÝCH OBLASTÍ JE OBVYKLE PŘEDNOST ZPRAVA NA KŘIŽOVATKÁCH A MINIMÁLNÍ UŽITÍ VODOROVNÉHO A SVISLÉHO DOPRAVNÍHO ZNAČENÍ.
V mnoha evropských městech a obcích se přistupuje k tomu, že rychlost 50km/h je povolena pouze na hlavních místních komunikacích s dopravní funkcí. NA VŠECH OBSLUŽNÝCH KOMUNIKACÍCH JE APLIKOVÁN NĚJAKÝ DRUH CELOPLOŠNÉHO ZKLIDNĚNÍ, POPŘÍPADĚ JE JAKO ZKLIDNĚNÁ OBLAST REALIZOVÁNA CELÁ OBEC PODÉL PRŮJEZDNÍHO ÚSEKU KOMUNIKACE. …
… Zóny 30 – jde o dominantní formu zklidňování s řádově vyšším rozsahem použití než např. obytné zóny. V Zóně 30 se nejčastěji kombinuje zavedené přednosti zprava s realizací stavebních uklidňovacích opatření. Zóna 30 bývá často chybně zaměňována s obytnou zónou, i když se jedná o dvě odlišné formy organizace dopravy. ...“ Konec cit.


2. VLIVY ZKLIDNĚNÍ DOPRAVY V ZÓNÁCH 30
2.1. BEZPEČNOST SILNIČNÍHO PROVOZU
Cit.: „… VÝZNAM NÍZKÝCH RYCHLOSTÍ JE Z HLEDISKA MOŽNOSTI ODVRÁCENÍ KOLIZNÍ SITUACE A SNÍŽENÍ NÁSLEDKŮ DOPRAVNÍCH NEHOD NAPROSTO ZÁSADNÍ. V rezidenčních oblastech nejsou nehody ve většině případů koncentrovány do nehodových lokalit a plošné zklidnění oblasti tak přináší možnost plošného zvýšení bezpečnosti. Plošné zklidňování dopravy znamená vyšší úroveň bezpečnosti zejména pro nejzranitelnější účastníky provozu (děti, starší osoby, osoby s omezenou schopností orientace a pohybu atd.). …“ konec cit.


3. TECHNICKÉ PODMÍNKY
3.4 ORGANIZACE DOPRAVY
3.4.1. PŘEDNOST V JÍZDĚ ZPRAVA
Cit.: „ … PŘEDNOST V JÍZDĚ NA PRŮSEČNÝCH A STYKOVÝCH KŘIŽOVATKÁCH SE UVNITŘ ZÓNY 30 UPRAVUJE PODLE PRAVIDLA PŘEDNOSTI V JÍZDĚ ZPRAVA, COŽ JE ZÁKLADNÍ PRAVIDLO, RESPEKTIVE PODSTATA ZKLIDŇOVÁNÍ …“ konec cit.
Cit.: „… ne vždy je povinnost dát přednost v jízdě zprava dostatečně zřejmá. Důvodem může být např. to, že jedna z křižujících komunikací je silněji dopravně zatížená než druhá nebo že je výrazně šířkově komfortnější. V takových případech se musí zvážit, zda má být na „významnější“ komunikaci upravena přednost pomocí dopravního značení. ...“ Konec cit.
3.6 DRUH DOPRAVY
3.6.3. INDIVIDUÁLNÍ AUTOMOBILOVÁ DOPRAVA
Cit.: „ … Řidič by měl na vjezdu do Zóny 30 obdržet srozumitelnou informaci o dopravním režimu, který ho uvnitř zóny očekává. Utváření dopravního prostředí by mělo motivovat k jízdě maximálně rychlostí 30km/h a stimulovat k ohleduplné jízdě. ZKLIDŇUJÍCÍ OPATŘENÍ NENÍ NUTNÉ VYZNAČOVAT SVISLÝMI DOPRAVNÍMI ZNAČKAMI, NEBOŤ TATO OPATŘENÍ JSOU V ZÓNÁCH 30 OBVYKLÁ A BĚŽNÁ, ŘIDIČ S NIMI MUSÍ POČÍTAT AUTOMATICKY. …“


Tyto Technické podmínky 218 dále řeší různé modely možností celoplošného zklidňování dopravy i různých zpomalovacích prvků uvnitř zón. Přednost zprava je ale naprosto zásadní nosný prvek pro tyto zóny.
Ostatní technické řešení pak záleží na finančních možnostech obcí a jsou vždy spojeny
s urbanistickým řešením celku.
Cílem byla hlavně bezpečnost a sjednocení celého systému dopravního značení a to v celé
zóně.
Snahou tohoto opatření je přinutit řidiče ke snížení rychlosti v lokalitě, kde žijí občané a kde se také pohybují občané i jinak než autem a tím k uvědomění si, že nejsou na silnici jediní účastníci silničního provozu.
Pokud jde nám všem v naší obci o bezpečnost silničního provozu nás všech, pak jiné cesta než respekt k ostatním není.
Nyní jsou připravovány doplňují varianty hlavně souběh Ke skále – Višňovka – např. informační radar, apod.
V Chýni 22.10.12


Plaňanský Vladimír
Investiční referent



Srneček

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 18 hostů