To je ten hlavni problem, o kterem jsem mluvil. Je celkem jedno, zda rano jezdi bus po hodine nebo pulhodine. Ale vecer je to podstatne. Clovek nemuze utikat z prace kazdy den driv jenom kvuli tomu, aby stihnul autobus. A pokud jej nestihne, komu se chce hodinu cekat na dalsi? To bude hlavni duvod, proc jezdi vetsina Chynaku do prace auty.stryc píše:mel bys vyvesit rozpis a jen ten den schvaleni cestujici by mohli nastoupit do prislusneho spojeSrneček píše:Přestaňte jezdit auty a začněte rovnoměrně vytěžovat autobusy, konečně už!
-------
Mi osobne rano ten narvany bus, jedouci jednou za cas, nevadi. Horsi je to vecer, kdy si musim hlidat cas odchodu z prace, abych ten bus stihl, jinak misto pul osme budu doma pred desatou
Nemam praci, kde si v 6 pichnu a jdu domu, ale jdu domu, az je dodelano a to mnohdy nekoreluje s odjezdy autobusu, takze obcas to auto je nezbytnost, zvlaste kdyz vim, ze toho ten den bude vic.
Navic treba po osme hodine jsem doma autem za 30-40 minut, kdezto cesta MHD je na hodinu a kousek...
autobusem do práce
- ibert
- Příspěvky: 128
- Registrován: 06 čer 2006, 12:08
- Bydliště: u drahy 323 / dum12
- Kontaktovat uživatele:
Tak, tak...presne to je ten problem tady, a ne ci si v buse sednout nebo stat...nepodstatna vec na 15 minutovou jizdu:).kubajs píše:To je ten hlavni problem, o kterem jsem mluvil. Je celkem jedno, zda rano jezdi bus po hodine nebo pulhodine. Ale vecer je to podstatne. Clovek nemuze utikat z prace kazdy den driv jenom kvuli tomu, aby stihnul autobus. A pokud jej nestihne, komu se chce hodinu cekat na dalsi? To bude hlavni duvod, proc jezdi vetsina Chynaku do prace auty.stryc píše:mel bys vyvesit rozpis a jen ten den schvaleni cestujici by mohli nastoupit do prislusneho spojeSrneček píše:Přestaňte jezdit auty a začněte rovnoměrně vytěžovat autobusy, konečně už!
-------
Mi osobne rano ten narvany bus, jedouci jednou za cas, nevadi. Horsi je to vecer, kdy si musim hlidat cas odchodu z prace, abych ten bus stihl, jinak misto pul osme budu doma pred desatou
Nemam praci, kde si v 6 pichnu a jdu domu, ale jdu domu, az je dodelano a to mnohdy nekoreluje s odjezdy autobusu, takze obcas to auto je nezbytnost, zvlaste kdyz vim, ze toho ten den bude vic.
Navic treba po osme hodine jsem doma autem za 30-40 minut, kdezto cesta MHD je na hodinu a kousek...
s tymto si poradilo onehda CSAD v Mostoch u Jablunkova a v okrese Cadca jednoducho. Nasadili na linky upravede dodavky (mensie ako mikrobusy), ktore mali pevne dany grafinkon v istych intervaloch tak, ze ak sa nakopilo viac ludi, stihol to manik otocit v ramci intervalu viac krat.Srneček píše: Přestaňte jezdit auty a začněte rovnoměrně vytěžovat autobusy, konečně už!
Tzn. tocil to kym ludia naplnili dodavku. Ak nebola plna ale mal pevny start, odisiel aj poloprazny. Bolo a je to vysoko flexibilne a hlavne im to vynasia viac "love" ako velky bus s minimom spojov.
Okruhy su rozne od 3km az po 20km.
Mozno by to stalo za zvazenie. Ak maju obce platit ropidu desiatky tisic mesacne za to, ze cez ne par krat prejde poloprazdna kraksna tak preco neprist s tymto Shuttle systemom, ktory funguje vsade vo svete a dokonale.
cim dalej, tym viac sa to vracia do starych kolaji - obecny pastier, obecne futbalove druzstvo, obecny zajazdovy bus, obecny policajt atd ...

Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Ahrefs [Bot] a 6 hostů