Clicku, povídej!
- Jiří Nývlt
- Příspěvky: 1314
- Registrován: 24 kvě 2006, 14:04
- Bydliště: Hlavní ul. Chýně
- Kontaktovat uživatele:
- Jiří Nývlt
- Příspěvky: 1314
- Registrován: 24 kvě 2006, 14:04
- Bydliště: Hlavní ul. Chýně
- Kontaktovat uživatele:
Jedná se o standardní situaci na kterou jsi v rámci MEP (multiple engine piston) kvalifikace cvičený. Obvykle má letadlo dostatek tahu na jeden motor k tomu abys provedl diverzi na náhradní letiště. Nebezpečný to je tehdy, pokud ti vysadí i ten druhý (asi to není problém když máš třeba 4 . V tom případě máš zase postup, co dělat. Já MEP nemám, takže ti můžu říct postup jen na SEP V tom případě koukáš na rychlost, stabilizuješ éro na předepsanou, pokud je čas tak se pokusíš odhalit příčinu vysazení motoru a případně znovu spustit motor. Pokud se nezadaří, vybíráš nouzovou plochu, provedeš úkony před nouzovým přistáním a hlášení may day a přistáváš do terénu. Po dosednutí a přežití utíkáš. Pak voláš autority, tj. policii a kontaktuješ majitele letadla, což obvykle nejsi (a já taky neJiri Nyvlt píše:Detaily! Má pilot v takový situaci hodně naděláno v gatích? Smí vůbec mít?click píše:Neni co dodat....presne tak to ma vypadat.
Je let na jeden motor těžký?
Jak moc je to nebezpečný?
Šmankote, chlape, prozraď něco víc!
Ano, gate mame.Smí vůbec mít?
Zalezi na tom co myslis ale vseobecna odpoved je, NE. Domnivam se ze narazis na to jestli je letadlo schopne letu. Odpoved je Ano. Je to soucast certifikace a vseobecne vsechny dopravni letadla jsou "premotorovany". Maji fakt prebytek tahu v drtive vetsine situaci.Je let na jeden motor těžký?
No, myslim ze Prazsky okruh v patek odpoledne na dlouhy vikend je daleko nebezpecnejsi.Jak moc je to nebezpečný?
Jinak mluvci CSA je jedina kdo muze davat detaily takze musim mlcet jako kapr.
Hele, ale s helikoptérou to musí být legrace Autorotace u heli je strašná drsňárna ale na(ne)štěstí jsem to nikdy v reálu nevidělclick píše:Ano, gate mame.Smí vůbec mít?
Zalezi na tom co myslis ale vseobecna odpoved je, NE. Domnivam se ze narazis na to jestli je letadlo schopne letu. Odpoved je Ano. Je to soucast certifikace a vseobecne vsechny dopravni letadla jsou "premotorovany". Maji fakt prebytek tahu v drtive vetsine situaci.Je let na jeden motor těžký?
No, myslim ze Prazsky okruh v patek odpoledne na dlouhy vikend je daleko nebezpecnejsi.Jak moc je to nebezpečný?
Jinak mluvci CSA je jedina kdo muze davat detaily takze musim mlcet jako kapr.
hele ber to tak, že jsou i horší věci, např. s akrobatem lze rozumně letět, i když přijdeš o půlku hlavního křídla. Horší je to přistání, asi je dost těžké to těsně nad zemí otočit a hodit na podvozek . Druhou polovinu křídla, která ti ještě zbyla, musíš držet nahoře, abys měl alespoň nějakou šanci zvládnout ten drsný přistávací manévr .Jiri Nyvlt píše:Detaily! Má pilot v takový situaci hodně naděláno v gatích? Smí vůbec mít?click píše:Neni co dodat....presne tak to ma vypadat.
Je let na jeden motor těžký?
Jak moc je to nebezpečný?
Šmankote, chlape, prozraď něco víc!
Mně tuhle taky vypnul jedem motor v letadle (žádný další ale už tam nemám) . Ale bylo mi to tak nějak jedno, je to větroň, navíc model - o život bych tedy při případném nezvládnutí řízení a pádu nepřišel já, ale maximálně někdo jiný
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti