

na prosbu našeho admina.punker píše:pročpa jsi založil cestu do velký vsi no. 2?![]()
a sakríš, to abych začal zase porádně dupat, až pojedeme přes Radotín abych stíhal...
tak to jo...kubajs píše:na prosbu našeho admina.punker píše:pročpa jsi založil cestu do velký vsi no. 2?![]()
a sakríš, to abych začal zase porádně dupat, až pojedeme přes Radotín abych stíhal...
Jsem hlavně zvědav, jak velký vliv to bude mít, sám moc nevěřím těm povídačkám, že se člověk na MTB s širokým plášťěm "velmi nadře" oproti krosákovi. Nějaký vliv to sice bude mít, ale nevěřím tomu, že značný. I proto jsem to chtěl už konečně otestovat. Budu mít jednoduše možnost porovnat svůj stávající plášť 26x2.25 s velmi hrubým dirtovým vzorkem s pláštěm 26.1.4 s hladkým běhounem (pouze odvodňovací kanálky na boku - semi slick).
Něco málo by to mohlo přidat. Při přehuštění plášťů jsem nějaký výraznější nárůst rychlosti nepozoroval, ale to bychom museli jezdit v laboratorních podmínkách bez okolních vlivů, aby to šlo změřit.punker píše:tak to jo...kubajs píše:na prosbu našeho admina.punker píše:pročpa jsi založil cestu do velký vsi no. 2?![]()
a sakríš, to abych začal zase porádně dupat, až pojedeme přes Radotín abych stíhal...
Jsem hlavně zvědav, jak velký vliv to bude mít, sám moc nevěřím těm povídačkám, že se člověk na MTB s širokým plášťěm "velmi nadře" oproti krosákovi. Nějaký vliv to sice bude mít, ale nevěřím tomu, že značný. I proto jsem to chtěl už konečně otestovat. Budu mít jednoduše možnost porovnat svůj stávající plášť 26x2.25 s velmi hrubým dirtovým vzorkem s pláštěm 26.1.4 s hladkým běhounem (pouze odvodňovací kanálky na boku - semi slick).
no myslim si, že to opravdu má velký vliv... podobně jako když to porádně nahustíš... to poznáš, určitě se tolik nenadřeš při výjezdech do kopců, ňákej ten kilák na rychlosti to určitě přidá!
mě se zdálo, že valivej odpor byl menší... nóókubajs píše:Něco málo by to mohlo přidat. Při přehuštění plášťů jsem nějaký výraznější nárůst rychlosti nepozoroval, ale to bychom museli jezdit v laboratorních podmínkách bez okolních vlivů, aby to šlo změřit.punker píše:tak to jo...kubajs píše: na prosbu našeho admina.
Jsem hlavně zvědav, jak velký vliv to bude mít, sám moc nevěřím těm povídačkám, že se člověk na MTB s širokým plášťěm "velmi nadře" oproti krosákovi. Nějaký vliv to sice bude mít, ale nevěřím tomu, že značný. I proto jsem to chtěl už konečně otestovat. Budu mít jednoduše možnost porovnat svůj stávající plášť 26x2.25 s velmi hrubým dirtovým vzorkem s pláštěm 26.1.4 s hladkým běhounem (pouze odvodňovací kanálky na boku - semi slick).
no myslim si, že to opravdu má velký vliv... podobně jako když to porádně nahustíš... to poznáš, určitě se tolik nenadřeš při výjezdech do kopců, ňákej ten kilák na rychlosti to určitě přidá!
kubajs píše:Je tu nějak mrtvo, a tak to musím trochu rozproudit a podělit se o pár zážitků.
1. včera večer jsem přezul na slicky
2. ode dneška mi můžete říkat biker žiletkář
3. beru zpět své žvásty typu: užší plášť bez vzorku vs hrubý široký plášť nemá moc na zvýšení rychlosti jízdy vliv, dal jsem si za to skoro pár face k.
3. průměrná rychlost U Dráhy - Břve zákaz vjezdu = rozkopaná silnice => 34km/h
4. po průjezdu mezi bagrem a náklaďákem rychlostí asi 5 - 10 km/h se mi průměr srazil na 28.5km/h.
5. průjezd Ladronkou v minimální rychlosti 35km/h
6. Nejvyšší dosažená rychlost 65km/h (nestačil mi převod). Nebudu radši psát kde.
7. Další km/h v průměru mi paradoxně srazil petřínský kopec, kde jsem se bál na mokrém asfaltu dostatečně klopit zatáčky + průjezd samotným centrem ani nemluvě.
8. Po dojezdu do práce byl celkový průměr 30km/h
9. Začínám závidět silničářům, s jejich stroji není problém jet v kuse 45-50 km/h po rovině.
A dodatkové číslo 10. Troufám si tvrdit, že průměr 25km/h na cestě zpět by měl být jednoduše pokořen.
Verim tomu, ze kdybych si pred sebe namontoval plastovy kuzelovity stit tvarem velmi podobny spici stihacich letounu, urcite bych pri vysokych rychlostech dosahl zlepseni o desitky km/h. Ale to uz bych na tom kole vypadal opravdu jako z kosmu-cs- píše:kubajs píše:Je tu nějak mrtvo, a tak to musím trochu rozproudit a podělit se o pár zážitků.
1. včera večer jsem přezul na slicky
2. ode dneška mi můžete říkat biker žiletkář
3. beru zpět své žvásty typu: užší plášť bez vzorku vs hrubý široký plášť nemá moc na zvýšení rychlosti jízdy vliv, dal jsem si za to skoro pár face k.
3. průměrná rychlost U Dráhy - Břve zákaz vjezdu = rozkopaná silnice => 34km/h
4. po průjezdu mezi bagrem a náklaďákem rychlostí asi 5 - 10 km/h se mi průměr srazil na 28.5km/h.
5. průjezd Ladronkou v minimální rychlosti 35km/h
6. Nejvyšší dosažená rychlost 65km/h (nestačil mi převod). Nebudu radši psát kde.
7. Další km/h v průměru mi paradoxně srazil petřínský kopec, kde jsem se bál na mokrém asfaltu dostatečně klopit zatáčky + průjezd samotným centrem ani nemluvě.
8. Po dojezdu do práce byl celkový průměr 30km/h
9. Začínám závidět silničářům, s jejich stroji není problém jet v kuse 45-50 km/h po rovině.
A dodatkové číslo 10. Troufám si tvrdit, že průměr 25km/h na cestě zpět by měl být jednoduše pokořen.
a to si este neskusil aerodynamicky stit ... (to myslim vazne), ale pozor
na retardery.
k bodu 3. - ty si urcite nedaval pozor, ked sa bralo trenie a valivy odpor.
Retardery mi ve velkych rychlostech nevadi, klidne si ho skocim v 60km/h-cs- píše:kubajs píše:Je tu nějak mrtvo, a tak to musím trochu rozproudit a podělit se o pár zážitků.
1. včera večer jsem přezul na slicky
2. ode dneška mi můžete říkat biker žiletkář
3. beru zpět své žvásty typu: užší plášť bez vzorku vs hrubý široký plášť nemá moc na zvýšení rychlosti jízdy vliv, dal jsem si za to skoro pár face k.
3. průměrná rychlost U Dráhy - Břve zákaz vjezdu = rozkopaná silnice => 34km/h
4. po průjezdu mezi bagrem a náklaďákem rychlostí asi 5 - 10 km/h se mi průměr srazil na 28.5km/h.
5. průjezd Ladronkou v minimální rychlosti 35km/h
6. Nejvyšší dosažená rychlost 65km/h (nestačil mi převod). Nebudu radši psát kde.
7. Další km/h v průměru mi paradoxně srazil petřínský kopec, kde jsem se bál na mokrém asfaltu dostatečně klopit zatáčky + průjezd samotným centrem ani nemluvě.
8. Po dojezdu do práce byl celkový průměr 30km/h
9. Začínám závidět silničářům, s jejich stroji není problém jet v kuse 45-50 km/h po rovině.
A dodatkové číslo 10. Troufám si tvrdit, že průměr 25km/h na cestě zpět by měl být jednoduše pokořen.
a to si este neskusil aerodynamicky stit ... (to myslim vazne), ale pozor
na retardery.
k bodu 3. - ty si urcite nedaval pozor, ked sa bralo trenie a valivy odpor.
Dej tip, kaťata taky potřebuju nový.punker píše:a ty jsi mi nevěřil...![]()
tak to už s tebou jezdit nebudu, by jsi mně umordoval...![]()
taky jsem přemýšle o pořízení silnice, ale nejsou prachy... Když to slyším, tak si ji snad raději nebudu pořizovat, bych se někde zmydlil. Nó možná na stará kolena.
Taky se s vámi podělím o své zážitky. Jsem si pořídil nový gaťata s krásně pohodnou plínou... to si to mužu klidně drandit v Práglu po kostkách a nemusím řešit...
tip ti klíďo dám,nebudu dělat reklamu, ale v hervisu mají, ostatně jako všude, výprodeje...kubajs píše:Dej tip, kaťata taky potřebuju nový.punker píše:a ty jsi mi nevěřil...![]()
tak to už s tebou jezdit nebudu, by jsi mně umordoval...![]()
taky jsem přemýšle o pořízení silnice, ale nejsou prachy... Když to slyším, tak si ji snad raději nebudu pořizovat, bych se někde zmydlil. Nó možná na stará kolena.
Taky se s vámi podělím o své zážitky. Jsem si pořídil nový gaťata s krásně pohodnou plínou... to si to mužu klidně drandit v Práglu po kostkách a nemusím řešit...
Jinak jízda po kostkách, to je pro mě, jakožto silničáře, nyní utrpení i s přední odpruženou vidlí (má pozdní reakce). Přece jenom 5 atmosfér tlaku v plášti je taky znát a úzký plášť rovněž.
O silničce jsem taky uvažoval, ale neměl bych ji už kam dát a doma by mě zmalovali jak psa. Dalším problém je, že to většinou musíš provozovat na silnicích první třídy, aby ses vůbec někam dostal, to mě taky trochu odrazuje. Možná časem.
este ma napada, ze okrem fyziky to moze byt placebo efekt.kubajs píše: Verim tomu, ze kdybych si pred sebe namontoval plastovy kuzelovity stit tvarem velmi podobny spici stihacich letounu, urcite bych pri vysokych rychlostech dosahl zlepseni o desitky km/h. Ale to uz bych na tom kole vypadal opravdu jako z kosmu.
Pozor jsem daval, ale netusil jsem, ze to ma v praxi na jizdu opravdu tak velky vliv. Cekal jsem minimalni rozdil v navyseni ryclosti, ne tak razantni. Na rovine jsem ziskal hrubym odhadem dobrych 40% navic, kdyz si spocitam, ze pri vyssich rychlostech navic roste kriticky odpor vzduchu. Tam, kde jsem driv jel "na krev" maximalne 45km/h, jedu ted 65.
S tim placebo efektem mas tak trochu pravdu, 4 dny jsem totiz na kole nejel, a tak jsem byl dosti odpocaty. Z prace uz to bylo horsi, navic me drtil protivitr.-cs- píše:este ma napada, ze okrem fyziky to moze byt placebo efekt.kubajs píše: Verim tomu, ze kdybych si pred sebe namontoval plastovy kuzelovity stit tvarem velmi podobny spici stihacich letounu, urcite bych pri vysokych rychlostech dosahl zlepseni o desitky km/h. Ale to uz bych na tom kole vypadal opravdu jako z kosmu.
Pozor jsem daval, ale netusil jsem, ze to ma v praxi na jizdu opravdu tak velky vliv. Cekal jsem minimalni rozdil v navyseni ryclosti, ne tak razantni. Na rovine jsem ziskal hrubym odhadem dobrych 40% navic, kdyz si spocitam, ze pri vyssich rychlostech navic roste kriticky odpor vzduchu. Tam, kde jsem driv jel "na krev" maximalne 45km/h, jedu ted 65.
Proste mas lepsie plaste tak ides rychlejsie - ale to len preto, ze viac makas a neuvedomujes si tohahah.
Inak ako z kozmu uz aj tak vyzerate ... divne prilby, specialne oblecenie, milion blbosti a prislusenstva ....
Kde su tie casy kedy stacila ukrajina, teplacky alebo monterky a vpredu aerodynamicky kosik na nakup.
Jo, a minule som cital ze retaz zvladne tak 1500km a treba ju menit inak znici koliecka.... hruza... kvalitna retaz sa nemoze opotrebovat. Bicykel po dedovi ma uz par 10tok rokov a nic sa na nom nemenilo.
A ze sa na nom chodilo kazdy den 40km do prace a spet.
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti