Petra Hálová píše:Nejjednodužší je udělat přednost zprava. Po celé délce Ke Skále je to celkem 5x přednost zprava a zpět jen 2x. K čemu zpomalovací práh, když má účinnost jen pár metrů před a pár metrů za. A proč by měla být přednost zprava nebezpečná? Cožpak se nikdo z Vás před vjetím do křižovatky nerozhlédne? To je tady takový provoz, že to nelze zvládnout? Ano, přednost zprava nebezpečná opravdu bude, když si jí budu vynucovat a do každé křižovatky bez rozmyslu vlítnu s tím, že JSEM NA HLAVNÍ. V tom je právě ten fígl, kdy se rychlost automaticky sníží, vzhledem k předpokládanému nebezpečí. Vždyď jsme minivesnička s pár obyvateli, tak se dohodněme. Proč se stále bráníte přednosti zprava?
Ale tu rychlost to prece nevyresi (prvni prednost zprava by byla dole a dalsi az u tocny - mezi tim co?). Ja myslim, ze prednosti zprava se tu nikdo nebrani, ale musi mit hlavu a patu.
Kdyz to vezmu odspodu, tak prvni (K Visnovce tusim) i druha krizovatka: prednost zprava je nesmyslna, z tech ulic vyjizdi minimum aut (vsichni se to nauci ignorovat).
Serikova, Ruzova, Na Kalisti uz sou rovnocennejsi, ale opet mi dava vetsi smysl mit hlavni Ke Skale. Vyjezd z tech jmenovanych ulici je do kopce, zastavit tam stejne auto musi neb by davalo prednost zprava.
A navic, jezdi tudy autobus (casem snad az k prejezdu) - to, ze by mel autobus davat prednost zprava my uz smysl nedava vubec.