Příspěvek
od Palat » 31 led 2017, 20:49
Popelnice naskenovaná dvakrát za jeden den se občas opravdu vyskytne. Stejně tak se občas stane, že popeláři vyvezou kontejner, který není označený k vyvezení. Přiznám se otzevřeně, že při přípravě systému jsme v tomto směru asi podcenili lidský faktor - předpokládal jsem, že tak elementární úkon, jako kouknout "červená karta - nevyvezu, zelená karta - vyvezu", snad musí zvládnout úplně každý. Tím spíš, že popeláři (ani oni osobně, ani firma) z toho nemají žádný prospěch, platíme jim za hmotnost odpadu, ne za počet popelnic. Bohužel, přesto se to stává, a to i přes opakovaná upozornění, výtky a žádosti o nápravu.
Řešení je nechávat si posílat měsíční výpisy a v případě nesrovnalostí reklamovat na OÚ u paní Procházkové. Radikální řešení tu popsal stryc - odlepit čárový kód z popelnice, nalepit ho na nějakou kartu a tu dát na kontejner jen když se má vyvážet. Možná by dokonce šlo nalepit ten kód přímo na tu zelenočervenou kartu, která se na kontejner dává.
Popelnice naskenovaná dvakrát denně je specifický problém, je zcela nepochopitelné, jak se něco takového může stát, a svozová firma nám to také není schopná vysvětlit. Reklamace takového případu bude samozřejmě vždy uznána a teď od nového roku bude v rámci systému probíhat automatická kontrola a duplicitní svozy budou rovnou odstraňovány. Zároveň se budeme snažit přijít na to, jak a proč se to stává.
Za problémy se omlouvám a doufám, že tyto porodní bolesti se povede odstranit a systém bude nakonec fungovat dobře.