


No sice pěkný ale nedoporučoval bych focení z Boeingu 737 a ještě navíc z místa nad centrem při přiblížení". Muže to vyvolat rušivý signál.
Ale fotak nic nevysilaCIA CTU píše: No sice pěkný ale nedoporučoval bych focení z Boeingu 737 a ještě navíc z místa nad centrem při "touch and go". Muže to vyvolat ručivý signál přímo do nádrže a při nejmenšim to zkratuje jen signalizaci a my si s tim potom budeme dělat hlavu. Ale při horšim případě to vyhodí pumpy a piloti se potom pěkně zapotí.
Promiňte za OT.
By mě zajímalo odkud takovýhle informace máte. Člověk, o kterém si myslím, že tomu rozumí, tak mi tvrdí, že je to blbost a že ani mobily v letadlech nic neruší...CIA CTU píše:Foťák přímo nic nevysílá ale ruší taky. Takovej discman nebo prostě přehrávač na CD ten když jsme ho zkoušeli tak vyhazoval Breakry (pojistky v letadle) a taky nic přímo nevysílá. To elektrmagnetický záření tam vždycky je. A hned pod podlahou je opravdu hodně elektrických zařízení. Už jen stačí když to přeruší nějakou signalizaci do bortu např. signalizace svičů na zajištění zámků pro vysunutý podvozek- pilot bude muset opakovat přistání ,bude muset lítat a kroužit nevim jak dlouho nad Brdy nebo někde protože bude muset provádět testy a bude muset dělat poviný úkony před nouzovim přistání atd atd. Nakonec sedne normálně ale peněz bude prolito fakt moc, a ani cestující z toho asi nadčený nebudou. Já bych při přistání moc elektrickejch věcí zbytečně nezapínal.
illa píše:By mě zajímalo odkud takovýhle informace máte. Člověk, o kterém si myslím, že tomu rozumí, tak mi tvrdí, že je to blbost a že ani mobily v letadlech nic neruší...CIA CTU píše:Foťák přímo nic nevysílá ale ruší taky. Takovej discman nebo prostě přehrávač na CD ten když jsme ho zkoušeli tak vyhazoval Breakry (pojistky v letadle) a taky nic přímo nevysílá. To elektrmagnetický záření tam vždycky je. A hned pod podlahou je opravdu hodně elektrických zařízení. Už jen stačí když to přeruší nějakou signalizaci do bortu např. signalizace svičů na zajištění zámků pro vysunutý podvozek- pilot bude muset opakovat přistání ,bude muset lítat a kroužit nevim jak dlouho nad Brdy nebo někde protože bude muset provádět testy a bude muset dělat poviný úkony před nouzovim přistání atd atd. Nakonec sedne normálně ale peněz bude prolito fakt moc, a ani cestující z toho asi nadčený nebudou. Já bych při přistání moc elektrickejch věcí zbytečně nezapínal.
Ok, tak Boeingy skutečně moc nezná, tak Vám to budu věřit... holt jsou i jiná letadla, ve kterých to třeba nevadí...CIA CTU píše:illa píše:By mě zajímalo odkud takovýhle informace máte. Člověk, o kterém si myslím, že tomu rozumí, tak mi tvrdí, že je to blbost a že ani mobily v letadlech nic neruší...CIA CTU píše:Foťák přímo nic nevysílá ale ruší taky. Takovej discman nebo prostě přehrávač na CD ten když jsme ho zkoušeli tak vyhazoval Breakry (pojistky v letadle) a taky nic přímo nevysílá. To elektrmagnetický záření tam vždycky je. A hned pod podlahou je opravdu hodně elektrických zařízení. Už jen stačí když to přeruší nějakou signalizaci do bortu např. signalizace svičů na zajištění zámků pro vysunutý podvozek- pilot bude muset opakovat přistání ,bude muset lítat a kroužit nevim jak dlouho nad Brdy nebo někde protože bude muset provádět testy a bude muset dělat poviný úkony před nouzovim přistání atd atd. Nakonec sedne normálně ale peněz bude prolito fakt moc, a ani cestující z toho asi nadčený nebudou. Já bych při přistání moc elektrickejch věcí zbytečně nezapínal.
Tyto informaco mám z vlastních zkušeností. Je fakt že z 90% ten foťák nic neudělá ale z těch 10% muže. Ovšem mobil to je uplně jasný že ruší. A to už sranda moc neni u LaudaAir dokonce dokázal mobil vyhodit Reverzy. V přední části trupu pod podlahou v IBA u B737 jsou tři veliký elektronický bloky u kterejch když se zapne mobil tak se to všechno navzájem ruší. Takže ten co vám řikal že mobil v letadle neruší tak ten o 737 neví vůbec nic. Já osobně mám na letadlo B737-300/400/500 typový výcvik.
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 2 hosti