Autobus na Háje
Tedy spoluobyvatelé,
že vám není hamba!!! Takhle se pustit do naší nové "sousedky" Vandy. Ona se jen zeptala a možná nezvolila ten úplně pro vás přijatelný tón. Vždyť si vzpomeňte, jak se na tomto diskusním fóru nadávalo na dopravu a kolik ne vždy fundovaných otázek padalo. Důležité je, že se situace lepší. I má matka chodila denně na vlak na Litovické nádraží a taky to přežila, jen trpělivost. Určitě bych nezatracoval myšlenku jednání o využití vlaku. Na metro zatím rezignuji a tramvaj jezdí moc pomalu. Lince 347 zdar a ať nám roste (co do počtu spojů a zastávek v Chýni).
že vám není hamba!!! Takhle se pustit do naší nové "sousedky" Vandy. Ona se jen zeptala a možná nezvolila ten úplně pro vás přijatelný tón. Vždyť si vzpomeňte, jak se na tomto diskusním fóru nadávalo na dopravu a kolik ne vždy fundovaných otázek padalo. Důležité je, že se situace lepší. I má matka chodila denně na vlak na Litovické nádraží a taky to přežila, jen trpělivost. Určitě bych nezatracoval myšlenku jednání o využití vlaku. Na metro zatím rezignuji a tramvaj jezdí moc pomalu. Lince 347 zdar a ať nám roste (co do počtu spojů a zastávek v Chýni).
sponzorovane objekty
videl som tu niekde navrh na tabulu s menami
taketo nieco je typicke v australii ... kazdu chvilu vidite znacku "udrzbu tejto cesty sponzoruje XYZ"
viem si predstavit cestovny podiadok e.g. "kryglikuv spoj", "srneckuv okruh", etc. ...
na/za zastavky by sa napriklad mohli dat reklamne plochy a obec by tak mohla ziskavat peniaze na posilenie spojov nie?
-cs-
taketo nieco je typicke v australii ... kazdu chvilu vidite znacku "udrzbu tejto cesty sponzoruje XYZ"
viem si predstavit cestovny podiadok e.g. "kryglikuv spoj", "srneckuv okruh", etc. ...
na/za zastavky by sa napriklad mohli dat reklamne plochy a obec by tak mohla ziskavat peniaze na posilenie spojov nie?
-cs-
Mám skromný dotaz. Kdyby se dole ve vsi zrušila jedna zastávka (Chýně-ta co vede do té uličky ke školce-protože to potom stejně zastavuje i na té druhé co je na hlavní silnici) a každý autobus by vyjel až na Háje, platila by za to obec stejně další peníze, nebo by se to srovnalo tím ,že zmizí jedna zastávka? A ta komunikace co vede ke školce by se tak neničila.
Tato varianta už mne též napadla. Výsledek by byl takový, že by zůstal zachován počet zastávek a jestli se bus otočí v té uličce jak to funguje teď, nebo by se otočil na Hájích...myslím že by se ani délka trasy o moc neprodloužila. No zní to logicky, že by bus nestavěl dvakrát na téměř stejném místě a ještě by to přineslo užitek, ale nemusí to být tak jednoduché to změnit, jak nám se zdá. Ale jako návrh na zvážení si myslím, že to rozhodně stojí.Karlos píše:Mám skromný dotaz. Kdyby se dole ve vsi zrušila jedna zastávka (Chýně-ta co vede do té uličky ke školce-protože to potom stejně zastavuje i na té druhé co je na hlavní silnici) a každý autobus by vyjel až na Háje, platila by za to obec stejně další peníze, nebo by se to srovnalo tím ,že zmizí jedna zastávka? A ta komunikace co vede ke školce by se tak neničila.
A co lidi, co chtěj vystoupit ve starý vsi? Museli by dřepět v buse min. o pět minut dýl a jet dál, než chtějí - přejet svojí zastávku a čekat, až se do ní bus vrátí???? Chytrá změna.ovčák píše:Tato varianta už mne též napadla. Výsledek by byl takový, že by zůstal zachován počet zastávek a jestli se bus otočí v té uličce jak to funguje teď, nebo by se otočil na Hájích...myslím že by se ani délka trasy o moc neprodloužila. No zní to logicky, že by bus nestavěl dvakrát na téměř stejném místě a ještě by to přineslo užitek, ale nemusí to být tak jednoduché to změnit, jak nám se zdá. Ale jako návrh na zvážení si myslím, že to rozhodně stojí.Karlos píše:Mám skromný dotaz. Kdyby se dole ve vsi zrušila jedna zastávka (Chýně-ta co vede do té uličky ke školce-protože to potom stejně zastavuje i na té druhé co je na hlavní silnici) a každý autobus by vyjel až na Háje, platila by za to obec stejně další peníze, nebo by se to srovnalo tím ,že zmizí jedna zastávka? A ta komunikace co vede ke školce by se tak neničila.
- Jiří Nývlt
- Příspěvky: 1314
- Registrován: 24 kvě 2006, 14:04
- Bydliště: Hlavní ul. Chýně
- Kontaktovat uživatele:
Děkuju Ti náčelníku/ice. Byla by to blbost.MIr píše:A co lidi, co chtěj vystoupit ve starý vsi? Museli by dřepět v buse min. o pět minut dýl a jet dál, než chtějí - přejet svojí zastávku a čekat, až se do ní bus vrátí???? Chytrá změna.ovčák píše:Tato varianta už mne též napadla. Výsledek by byl takový, že by zůstal zachován počet zastávek a jestli se bus otočí v té uličce jak to funguje teď, nebo by se otočil na Hájích...myslím že by se ani délka trasy o moc neprodloužila. No zní to logicky, že by bus nestavěl dvakrát na téměř stejném místě a ještě by to přineslo užitek, ale nemusí to být tak jednoduché to změnit, jak nám se zdá. Ale jako návrh na zvážení si myslím, že to rozhodně stojí.Karlos píše:Mám skromný dotaz. Kdyby se dole ve vsi zrušila jedna zastávka (Chýně-ta co vede do té uličky ke školce-protože to potom stejně zastavuje i na té druhé co je na hlavní silnici) a každý autobus by vyjel až na Háje, platila by za to obec stejně další peníze, nebo by se to srovnalo tím ,že zmizí jedna zastávka? A ta komunikace co vede ke školce by se tak neničila.
Ale dojde na zrušení tý kličky... zastávka se plánuje na Hlavní, jak písala Dád.
Kdyz si lidi ze stary vsi jsou schopni privstat a nastoupit rano v te ulicce,jen aby meli misto k sezeni a kodrcat se na Haje,tak proc by nemohli "cekat" odpoledne az se bus vrati do vsi ???A co lidi, co chtěj vystoupit ve starý vsi? Museli by dřepět v buse min. o pět minut dýl a jet dál, než chtějí - přejet svojí zastávku a čekat, až se do ní bus vrátí???? Chytrá změna.
- Jiří Nývlt
- Příspěvky: 1314
- Registrován: 24 kvě 2006, 14:04
- Bydliště: Hlavní ul. Chýně
- Kontaktovat uživatele:
Protože ráno z toho maj sezení a odpoledne by z toho měli pruzení. p.s. Já nastupuju až u pívováru.Honzina píše:Kdyz si lidi ze stary vsi jsou schopni privstat a nastoupit rano v te ulicce,jen aby meli misto k sezeni a kodrcat se na Haje,tak proc by nemohli "cekat" odpoledne az se bus vrati do vsi ???A co lidi, co chtěj vystoupit ve starý vsi? Museli by dřepět v buse min. o pět minut dýl a jet dál, než chtějí - přejet svojí zastávku a čekat, až se do ní bus vrátí???? Chytrá změna.
Odhlédněme od tadytoho, týká se to i ranně nezůčastněných zuřivých sedačů - přeci jenom je objektivně kravina zajíždět na kopec, když můžou vyskočit důle. (stejně tak je trochu funny bojovat o místo k sezení zajížděním nahoru)
Jiri Nyvlt píše:Protože ráno z toho maj sezení a odpoledne by z toho měli pruzení. p.s. Já nastupuju až u pívováru.Honzina píše:Kdyz si lidi ze stary vsi jsou schopni privstat a nastoupit rano v te ulicce,jen aby meli misto k sezeni a kodrcat se na Haje,tak proc by nemohli "cekat" odpoledne az se bus vrati do vsi ???A co lidi, co chtěj vystoupit ve starý vsi? Museli by dřepět v buse min. o pět minut dýl a jet dál, než chtějí - přejet svojí zastávku a čekat, až se do ní bus vrátí???? Chytrá změna.
Odhlédněme od tadytoho, týká se to i ranně nezůčastněných zuřivých sedačů - přeci jenom je objektivně kravina zajíždět na kopec, když můžou vyskočit důle. (stejně tak je trochu funny bojovat o místo k sezení zajížděním nahoru)
zurivi sedaci - toto je naozaj zaujimavy fenomen obci a vesnic bez rozdielu narodnosti
co takto raz, z recesie, vsetci z Hajov by si privstali, zisli dolu do vsi a obsadili cely bus
Aha, takže ono je vlastě horší se o tři minuty déle svézt než se patnáct minut táhnout 1,5 kilometru dolů do vsi nebo nahoru na Háje ( a to je dost svižnou chůzí). Uznávám ,že za hezkého počasí je to hezká procházka ,ale v dešti už to tak romantický neni.Jiri Nyvlt píše:Protože ráno z toho maj sezení a odpoledne by z toho měli pruzení. p.s. Já nastupuju až u pívováru.
Odhlédněme od tadytoho, týká se to i ranně nezůčastněných zuřivých sedačů - přeci jenom je objektivně kravina zajíždět na kopec, když můžou vyskočit důle. (stejně tak je trochu funny bojovat o místo k sezení zajížděním nahoru)
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host