Myslím, že premisu o tvrzení proti tvrzení vyvrátila celkem úspěšně už Večernice: "přeci když se obce rozrůstají, tak zastávky spíše příbývají!! Aspoň to tak v jiných obcích je."Martina2 píše:Kdyby nebylo toho systému příměstská/místní a následného navýšení ceny, tak by Karlosovo řešení bylo super. Všechno ostatní je tvrzení proti tvrzení... kdo je pohodlnější atd.Škoda. Ale zaplaťpánbuh za ty spoje, co jezdí teď!
Autobus na Háje
- Jiří Nývlt
- Příspěvky: 1314
- Registrován: 24 kvě 2006, 14:04
- Bydliště: Hlavní ul. Chýně
- Kontaktovat uživatele:
trochu optimizmu
- nie je to otazka penazi v ramci obce [pami]
vyhlasme oficialne stred obce na hajich a nic to nebude stat
- zastavku Chyne je mozne spravit az po rekonstrukcii cesty
potom sa zrusi ta, ktora je predmetom sporu "pohodlnosti"
to by znamenalo, ze autobus zastavi v obci vzdy bez rozdielu
z/na Haje
- ked bude chodit autobus castejsie na haje nebude nutne pouzivat koli
kazdej blbosti auto = menej plynov, hluku a prachu pre ludi v obci
Skor ci neskor, autobus na Haje jednoducho bude musiet zachadzat - obec mi niekedy pripada ako prazsky tranzit.
vyhlasme oficialne stred obce na hajich a nic to nebude stat

- zastavku Chyne je mozne spravit az po rekonstrukcii cesty
potom sa zrusi ta, ktora je predmetom sporu "pohodlnosti"

to by znamenalo, ze autobus zastavi v obci vzdy bez rozdielu
z/na Haje
- ked bude chodit autobus castejsie na haje nebude nutne pouzivat koli
kazdej blbosti auto = menej plynov, hluku a prachu pre ludi v obci
Skor ci neskor, autobus na Haje jednoducho bude musiet zachadzat - obec mi niekedy pripada ako prazsky tranzit.
-
- Příspěvky: 2
- Registrován: 13 čer 2007, 20:34
- Bydliště: Chýně, Javorová
S vašim dovolením bych se vrátil k tématu. Otázka zastávek v obci by měla být podle mého názoru řešena formou pouze jednoho průjezdu se zastávkami vstřícně, t.j. proti sobě v obou směrech, v konkrétním případě na Hlavní ulici i ve směru na Háje. Okružní jízdy ničí komunikace, zvyšují hluk a množství splodin. Limit je dopravně-inženýrské řešení komunikace a to jsme zase u peněz. Dopravní obslužnost je velice citlivá věc a proto by bylo vhodné učinit "místní referendum", což je námět pro vedení obce.
tipuju, že pro okružní jízdy není nikdo, tak na co referendum? Peníze na opravu silnice z něho nespadnou.obyvatel píše:S vašim dovolením bych se vrátil k tématu. Otázka zastávek v obci by měla být podle mého názoru řešena formou pouze jednoho průjezdu se zastávkami vstřícně, t.j. proti sobě v obou směrech, v konkrétním případě na Hlavní ulici i ve směru na Háje. Okružní jízdy ničí komunikace, zvyšují hluk a množství splodin. Limit je dopravně-inženýrské řešení komunikace a to jsme zase u peněz. Dopravní obslužnost je velice citlivá věc a proto by bylo vhodné učinit "místní referendum", což je námět pro vedení obce.
Navíc myslím, že plán řešení dopravní obslužnosti je již hotový... (viz nedávné zasedání zast., co se pamatuju)
tak to pardón, jsem to špatně pochopilaobyvatel píše:Místním referendem v uvozovkách jsem pochopitelně nemyslel místní referendum ve smyslu § 84 odst. 2 písm. i) zákona č. 128/2000 Sb., o obcích, ale anketu, z níž by vyplynulo například, kdy, jakým směrem občané jezdí a kde by jim nejvíce vyhovovala zastávka autobusu.
Prosím, nezkusíme přece jen jednání z Ropidem, zda by z toho nakonec nevyplynulo nějaké "lidské" řešení? Aby se neubrala zastávka lidem u školky a nemuseli zajíždět na Háje a zpátky, nešlo by na tu chvilku zastavit na rohu u dopisní schránky? Silnice je tam dosti široká, snad by to nezbrzdilo provoz a ještě by se využila stříška na domku jako krytá zastávka. Ta cesta do kopce s dětmi, aktovkama a nákupem je opravdu dlouhá, a to se nesmí menší dítě zaseknout v půli cesty, abych nesla ještě jeho
Četla jsem všechny připomínky a zdá se to být nemožné, ale co kdyby se to přece jen zdařilo
? Taky mě napadlo (možná to tak ale není), že v případě zakoupení známky na autobus se přece uvádělo trvalé bydliště na nějakém formuláři. Není třeba i z toho zřejmé, že lidí jezdících a platících v Chýni přibývá, i když nemají trvalé bydliště?


No ta okružní jízda je divná. Ale nemyslím si, že zrovna autobus nějak extrémně zatěžuje životní prostředí a komunikace. V tomhle ohledu hraje prim nákladní doprava v obci a to už je jiné téma, na které nám může vyprávět Frantík.obyvatel píše:S vašim dovolením bych se vrátil k tématu. Otázka zastávek v obci by měla být podle mého názoru řešena formou pouze jednoho průjezdu se zastávkami vstřícně, t.j. proti sobě v obou směrech, v konkrétním případě na Hlavní ulici i ve směru na Háje. Okružní jízdy ničí komunikace, zvyšují hluk a množství splodin. Limit je dopravně-inženýrské řešení komunikace a to jsme zase u peněz. Dopravní obslužnost je velice citlivá věc a proto by bylo vhodné učinit "místní referendum", což je námět pro vedení obce.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti