Čeče, Ty jsi spolčenej s kronikářem, né? Je to pár hodin co mi za ty zábrany umyl hlavu...punker píše:
a zde by stálo za to připomenout, že obec nebyla schopna dojednat sněhové zábrany se SÚSkou, ačkoliv se o této problematice na zastupitelstvu několikrát mluvilo... přitom by stačilo pár desítek metrů, aby byla provozu schopná ale spoň jedna komunikace...
Snehova kalamita leden 2010
Re: Snehova kalamita leden 2010
Srneček
Re: Snehova kalamita leden 2010
Dřevěné sněhové zábrany zmizely z okolí silnic, protože někteří naši spoluobčané je začali krást jako topivo. To bylo myslím zhruba v polovině 90.let Potom některé SÚSky přišly s tím, že nechaly udělat zábrany hliníkové, ale i ty si našly své "fanoušky". Potom se hovořilo o tom, že budou plastové ale ty jsem nikdy neviděl.punker píše:
a zde by stálo za to připomenout, že obec nebyla schopna dojednat sněhové zábrany se SÚSkou, ačkoliv se o této problematice na zastupitelstvu několikrát mluvilo... přitom by stačilo pár desítek metrů, aby byla provozu schopná ale spoň jedna komunikace...
Takhle se o tomto problému psávalo před nějakými deseti lety...
Re: Snehova kalamita leden 2010
Pátek, 29 Leden 2010 07:11
stav 7,15 - silnice na Chrášťany zablokována, uvízl zde kamion a za ním i autobus MHD; ostatní tahy ven z obce by měly být sjízdné;
stav v 8,15 - všechny výjezdy z obce Chýně jsou sjízdné a volné. Autobusy č. 347 a 358 jezdí.
Obecní úřad Chýně
stav 7,15 - silnice na Chrášťany zablokována, uvízl zde kamion a za ním i autobus MHD; ostatní tahy ven z obce by měly být sjízdné;
stav v 8,15 - všechny výjezdy z obce Chýně jsou sjízdné a volné. Autobusy č. 347 a 358 jezdí.
Obecní úřad Chýně
Srneček
Re: Snehova kalamita leden 2010
123
Naposledy upravil(a) stryc dne 10 kvě 2010, 12:25, celkem upraveno 1 x.
Re: Snehova kalamita leden 2010
No není se moc čemu divit, pokud má naložený návěs a musí v kopci zastavit nebo značně zpomalit, nemá šanci se rozjet, ani kdyby měl sebelepší drapáky a řetězy. Fyzikální zákony se jen tak neošálí. Proto by spíš měli brád ohled řidiči osobáků, které když takový kamion vidí v protisměru, by mu měli co nejvíce umožnit jeho volný průjezd, třeba zastavit na samém okraji vozovky. Tím spíše, pokud vidí kamion, který se snaží vydrápat do kopce.stryc píše:[
zas v kopci? jako pokazde, kdyz nasnezi ?
Nenadávat na řidiče kamionů, jak je v této zemi zvykem (tím teď samozřejmě nenarážím na tvůj příspěvek ale mluvím obecně), ale snažit se je spíš pochopit.
- Jiří Nývlt
- Příspěvky: 1314
- Registrován: 24 kvě 2006, 14:04
- Bydliště: Hlavní ul. Chýně
- Kontaktovat uživatele:
Re: Snehova kalamita leden 2010
V tomto ohledu, Kubo, mi nelze s Tebou souhlasiti. Spíš bych si myslel, že by kamiony měly parkovat v areálu OK Transu a čekat, až se situace zlepší, než parkovat v Chrášťaňáku (a pochopitelně s**t všechny, kterým zabrání v průjezdu). V obou případech (parking ve firmě i parking v půli kopce) nebudou v cíli včas. Vyjde to nastejno.kubajs píše:No není se moc čemu divit, pokud má naložený návěs a musí v kopci zastavit nebo značně zpomalit, nemá šanci se rozjet, ani kdyby měl sebelepší drapáky a řetězy. Fyzikální zákony se jen tak neošálí. Proto by spíš měli brád ohled řidiči osobáků, které když takový kamion vidí v protisměru, by mu měli co nejvíce umožnit jeho volný průjezd, třeba zastavit na samém okraji vozovky. Tím spíše, pokud vidí kamion, který se snaží vydrápat do kopce.stryc píše:[
zas v kopci? jako pokazde, kdyz nasnezi ?
Nenadávat na řidiče kamionů, jak je v této zemi zvykem (tím teď samozřejmě nenarážím na tvůj příspěvek ale mluvím obecně), ale snažit se je spíš pochopit.
- Jiří Nývlt
- Příspěvky: 1314
- Registrován: 24 kvě 2006, 14:04
- Bydliště: Hlavní ul. Chýně
- Kontaktovat uživatele:
Re: Snehova kalamita leden 2010
Jsem toho mínění, stejně jako Punker, stejně jako kronikář, že sněhové zábrany by celou situaci jednou pro vždy vyřešily.PaMi píše:Dřevěné sněhové zábrany zmizely z okolí silnic, protože někteří naši spoluobčané je začali krást jako topivo. To bylo myslím zhruba v polovině 90.let Potom některé SÚSky přišly s tím, že nechaly udělat zábrany hliníkové, ale i ty si našly své "fanoušky". Potom se hovořilo o tom, že budou plastové ale ty jsem nikdy neviděl.punker píše:
a zde by stálo za to připomenout, že obec nebyla schopna dojednat sněhové zábrany se SÚSkou, ačkoliv se o této problematice na zastupitelstvu několikrát mluvilo... přitom by stačilo pár desítek metrů, aby byla provozu schopná ale spoň jedna komunikace...
Takhle se o tomto problému psávalo před nějakými deseti lety...
Pravdu díš, Pavle, řka že jsou ohroženy (ohrožovány) nemravnou nenechavostí bezmozků. Jenže. My si tady lebedíme, jaký to bylo vzrůšo, ale zkuste si představit, že vám začne hořet dům, souseda raní mrtvíce, vaše manželka začne rodit (to by byl asi nejmenší problém z uvedených). Tohle je prostě pravidelně se opakující pr*e*ní situace, kdy jsou vohrožený zdraví, životy i majetky lidí... A přitom by stačilo pár metrů větrolamu....
Re: Snehova kalamita leden 2010
Stejně tak se na to dá ale podívat i z té druhé strany. Ten řidič kamionu nemůže předem vědět, že to neprojede. Prostě od zaměstnavatele má stanoveno, že má zboží dovézt tam a tam a prostě jet musí. Pokud se šprajcne a zůstane stát na parkovišti, bude mít v práci problémy. Pokud zůstane viset v kopci, zaměstnavatel to musí pohopit (nu a v tomto případě pak český člověk hledá výmluvu jinde než u sebe = silničáři se na to zase vykašlali, nemám pravdu?
).
To samé by se tedy dalo říct o řidičích osobáků. Když vidí, že napadl sníh a navíc fouká silný vítr, mají zůstat doma a nikam nejezdit, neboť v kopci můžou taky uvíznout a blokovat cestu.
U svého zaměstnavatele by měli tentýž problém jako ti řidiči kamionů. Proto kamionáře celkem chápu.
A chápu i ostatní věci (např. předjíždění na dálnici), které některým spěchálkům, kteří si myslí, že jejich čas je vzácnější než čas těch ostatních, značně vadí. Kdybys věděl, jak jsou honěni, jak z nich zaměstnavatelé dřou kůžu, dovezou zboží pozdě a mají po prémiích, pochopil bys.

To samé by se tedy dalo říct o řidičích osobáků. Když vidí, že napadl sníh a navíc fouká silný vítr, mají zůstat doma a nikam nejezdit, neboť v kopci můžou taky uvíznout a blokovat cestu.
U svého zaměstnavatele by měli tentýž problém jako ti řidiči kamionů. Proto kamionáře celkem chápu.
A chápu i ostatní věci (např. předjíždění na dálnici), které některým spěchálkům, kteří si myslí, že jejich čas je vzácnější než čas těch ostatních, značně vadí. Kdybys věděl, jak jsou honěni, jak z nich zaměstnavatelé dřou kůžu, dovezou zboží pozdě a mají po prémiích, pochopil bys.
- Jiří Nývlt
- Příspěvky: 1314
- Registrován: 24 kvě 2006, 14:04
- Bydliště: Hlavní ul. Chýně
- Kontaktovat uživatele:
Re: Snehova kalamita leden 2010
Trvám na tom, že vyjet do těchto podmínek je bezohlednost a hazard. Bez ohledu na souvislosti a konsekvence. Naprosto souhlasím, že i s osobákem je lépe v takových dnech parkovat. Adrenalinové průjezdy, při nichž hrozí, že svým miláškem ucpu průjezd pro hasiče nebo sanitku jsou též na hraně vhodnosti.kubajs píše:Stejně tak se na to dá ale podívat i z té druhé strany. Ten řidič kamionu nemůže předem vědět, že to neprojede. Prostě od zaměstnavatele má stanoveno, že má zboží dovézt tam a tam a prostě jet musí. Pokud se šprajcne a zůstane stát na parkovišti, bude mít v práci problémy. Pokud zůstane viset v kopci, zaměstnavatel to musí pohopit (nu a v tomto případě pak český člověk hledá výmluvu jinde než u sebe = silničáři se na to zase vykašlali, nemám pravdu?).
To samé by se tedy dalo říct o řidičích osobáků. Když vidí, že napadl sníh a navíc fouká silný vítr, mají zůstat doma a nikam nejezdit, neboť v kopci můžou taky uvíznout a blokovat cestu.
U svého zaměstnavatele by měli tentýž problém jako ti řidiči kamionů. Proto kamionáře celkem chápu.
A chápu i ostatní věci (např. předjíždění na dálnici), které některým spěchálkům, kteří si myslí, že jejich čas je vzácnější než čas těch ostatních, značně vadí. Kdybys věděl, jak jsou honěni, jak z nich zaměstnavatelé dřou kůžu, dovezou zboží pozdě a mají po prémiích, pochopil bys.



Re: Snehova kalamita leden 2010
Pro připomenutí. Tohle foto je z 26.12.2001. Takhle to vypadalo dole u slepičárny (Europotraviny). Bohužel další fota s cca 4-5 metrovýma bariérama nahoře na Chrášťaňáku se nedochovala. Tehdy jestli si dobře pamatuju tak to zafoukalo mezi Hájema a přejezdem i motorák M152 a trvalo to asi týden, než ho České dráhy vyprostily.
- Přílohy
-
- Zapadla_cesta1.JPG (597.43 KiB) Zobrazeno 5201 x
Re: Snehova kalamita leden 2010
JJ, uklizi to fakt skvele. Ale v noci je to Saigon 
(vcera okolo pulnoci)

(vcera okolo pulnoci)
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti