Myslím, že premisu o tvrzení proti tvrzení vyvrátila celkem úspěšně už Večernice: "přeci když se obce rozrůstají, tak zastávky spíše příbývají!! Aspoň to tak v jiných obcích je."Martina2 píše:Kdyby nebylo toho systému příměstská/místní a následného navýšení ceny, tak by Karlosovo řešení bylo super. Všechno ostatní je tvrzení proti tvrzení... kdo je pohodlnější atd.Škoda. Ale zaplaťpánbuh za ty spoje, co jezdí teď!
Autobus na Háje
- Jiří Nývlt
- Příspěvky: 1314
- Registrován: 24 kvě 2006, 14:04
- Bydliště: Hlavní ul. Chýně
- Kontaktovat uživatele:
trochu optimizmu
- nie je to otazka penazi v ramci obce [pami]
vyhlasme oficialne stred obce na hajich a nic to nebude stat
- zastavku Chyne je mozne spravit az po rekonstrukcii cesty
potom sa zrusi ta, ktora je predmetom sporu "pohodlnosti"
to by znamenalo, ze autobus zastavi v obci vzdy bez rozdielu
z/na Haje
- ked bude chodit autobus castejsie na haje nebude nutne pouzivat koli
kazdej blbosti auto = menej plynov, hluku a prachu pre ludi v obci
Skor ci neskor, autobus na Haje jednoducho bude musiet zachadzat - obec mi niekedy pripada ako prazsky tranzit.
vyhlasme oficialne stred obce na hajich a nic to nebude stat
- zastavku Chyne je mozne spravit az po rekonstrukcii cesty
potom sa zrusi ta, ktora je predmetom sporu "pohodlnosti"
to by znamenalo, ze autobus zastavi v obci vzdy bez rozdielu
z/na Haje
- ked bude chodit autobus castejsie na haje nebude nutne pouzivat koli
kazdej blbosti auto = menej plynov, hluku a prachu pre ludi v obci
Skor ci neskor, autobus na Haje jednoducho bude musiet zachadzat - obec mi niekedy pripada ako prazsky tranzit.
-
Vlastofkovi
- Příspěvky: 2
- Registrován: 13 čer 2007, 20:34
- Bydliště: Chýně, Javorová
S vašim dovolením bych se vrátil k tématu. Otázka zastávek v obci by měla být podle mého názoru řešena formou pouze jednoho průjezdu se zastávkami vstřícně, t.j. proti sobě v obou směrech, v konkrétním případě na Hlavní ulici i ve směru na Háje. Okružní jízdy ničí komunikace, zvyšují hluk a množství splodin. Limit je dopravně-inženýrské řešení komunikace a to jsme zase u peněz. Dopravní obslužnost je velice citlivá věc a proto by bylo vhodné učinit "místní referendum", což je námět pro vedení obce.
-
MIr
tipuju, že pro okružní jízdy není nikdo, tak na co referendum? Peníze na opravu silnice z něho nespadnou.obyvatel píše:S vašim dovolením bych se vrátil k tématu. Otázka zastávek v obci by měla být podle mého názoru řešena formou pouze jednoho průjezdu se zastávkami vstřícně, t.j. proti sobě v obou směrech, v konkrétním případě na Hlavní ulici i ve směru na Háje. Okružní jízdy ničí komunikace, zvyšují hluk a množství splodin. Limit je dopravně-inženýrské řešení komunikace a to jsme zase u peněz. Dopravní obslužnost je velice citlivá věc a proto by bylo vhodné učinit "místní referendum", což je námět pro vedení obce.
Navíc myslím, že plán řešení dopravní obslužnosti je již hotový... (viz nedávné zasedání zast., co se pamatuju)
-
MIr
tak to pardón, jsem to špatně pochopilaobyvatel píše:Místním referendem v uvozovkách jsem pochopitelně nemyslel místní referendum ve smyslu § 84 odst. 2 písm. i) zákona č. 128/2000 Sb., o obcích, ale anketu, z níž by vyplynulo například, kdy, jakým směrem občané jezdí a kde by jim nejvíce vyhovovala zastávka autobusu.
Prosím, nezkusíme přece jen jednání z Ropidem, zda by z toho nakonec nevyplynulo nějaké "lidské" řešení? Aby se neubrala zastávka lidem u školky a nemuseli zajíždět na Háje a zpátky, nešlo by na tu chvilku zastavit na rohu u dopisní schránky? Silnice je tam dosti široká, snad by to nezbrzdilo provoz a ještě by se využila stříška na domku jako krytá zastávka. Ta cesta do kopce s dětmi, aktovkama a nákupem je opravdu dlouhá, a to se nesmí menší dítě zaseknout v půli cesty, abych nesla ještě jeho
Četla jsem všechny připomínky a zdá se to být nemožné, ale co kdyby se to přece jen zdařilo
? Taky mě napadlo (možná to tak ale není), že v případě zakoupení známky na autobus se přece uvádělo trvalé bydliště na nějakém formuláři. Není třeba i z toho zřejmé, že lidí jezdících a platících v Chýni přibývá, i když nemají trvalé bydliště?
No ta okružní jízda je divná. Ale nemyslím si, že zrovna autobus nějak extrémně zatěžuje životní prostředí a komunikace. V tomhle ohledu hraje prim nákladní doprava v obci a to už je jiné téma, na které nám může vyprávět Frantík.obyvatel píše:S vašim dovolením bych se vrátil k tématu. Otázka zastávek v obci by měla být podle mého názoru řešena formou pouze jednoho průjezdu se zastávkami vstřícně, t.j. proti sobě v obou směrech, v konkrétním případě na Hlavní ulici i ve směru na Háje. Okružní jízdy ničí komunikace, zvyšují hluk a množství splodin. Limit je dopravně-inženýrské řešení komunikace a to jsme zase u peněz. Dopravní obslužnost je velice citlivá věc a proto by bylo vhodné učinit "místní referendum", což je námět pro vedení obce.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti