Vlak, zastávky
AT JE TO JAK CHCEME TAK CIM VIC ZDE BUDE VARIANT DOPRAVY, TIM JEN LEPE. V TE VANICI BY VLAK ASI RESENI NEBYL IKDYZ JSEM ZDE VIDEL NA KOLEJICH FREZU A VLAK POTOM OPRAVDU JEL A JDE SPIS O TO ZE ZA ROK TU BUDE ZASE VICE LIDI. NA HAJICH STOJI JEN JEDNA DESETINA RODINYCH DOMU A BYTOVE DOMY TAKY NEJSOU JESTE VSECHNY PREDANE. DO TOHO PRIJDE JESTE KALISTE, KTERE JE ZATIM PRAKTICKY PRAZDNE A TO SE TAM TAKY STAVI BYTOVKY A SKORO STOVKA DALSICH BARAKU A MYSLIM ZE ZDE BUDE VIC LIDI KTERI TU LOKALKU OPRAVDU VYUZIJOU PROTOZE ZACPY BUDOU JEN HORSI A TO I NA OKRAJICH PRAHY, NA ZLICINE ROSTOU DVE SIDLISTE A CHRASTANY TO BUDOU ROZJIZDET A V JINOCANECH SE UZ PRVNI ETAPA TAKY PRODAVA TAKZE V BUDOUCNU SI VE SPICCE STOUPNES DO KOLONY A POJEDES KROKEM. BOHUZEL ZDE NIKDE NENI PRUH PRO AUTOBUSY A HNED TAK NEBUDE TAKZE DO TE KOLONY SE POSTAVIS I V AUTOBUSU. JA JSEM PRO FUNGOVANI LOKALKY I PRO VIC BUSU NA HAJE POZDEJI I KALISTE VZDYT KDYZ SI LIDE NAHLASI TRVALE BYDLISTE V CHYNI TAK BUDE VIC PENEZ I NA TU DOPRAVU, DOUFAM
Souhlas. Zatim se CD nemohou spoje osobni prepravy rentovat (vsiml jsem si, ze v tom osobacku byvalo okolo 3 lidi). Ale v horizontu cca 2 let by se situace mohla zlepsit, lidi v Chyni a okoli bude nekolikanasobne vice nez nyni. Bohuzel ani po naplneni vlaku se Draham mozna nebude preprava rentovat, pokud si dobre pamatuju, os. doprava je pro Drahy ztratova, ale na druhou stranu - v okoli Prahy je situace asi jina (dotace dopravniho podniku hl. m. Prahy).RUDA píše:AT JE TO JAK CHCEME TAK CIM VIC ZDE BUDE VARIANT DOPRAVY, TIM JEN LEPE. V TE VANICI BY VLAK ASI RESENI NEBYL IKDYZ JSEM ZDE VIDEL NA KOLEJICH FREZU A VLAK POTOM OPRAVDU JEL A JDE SPIS O TO ZE ZA ROK TU BUDE ZASE VICE LIDI. NA HAJICH STOJI JEN JEDNA DESETINA RODINYCH DOMU A BYTOVE DOMY TAKY NEJSOU JESTE VSECHNY PREDANE. DO TOHO PRIJDE JESTE KALISTE, KTERE JE ZATIM PRAKTICKY PRAZDNE A TO SE TAM TAKY STAVI BYTOVKY A SKORO STOVKA DALSICH BARAKU A MYSLIM ZE ZDE BUDE VIC LIDI KTERI TU LOKALKU OPRAVDU VYUZIJOU PROTOZE ZACPY BUDOU JEN HORSI A TO I NA OKRAJICH PRAHY, NA ZLICINE ROSTOU DVE SIDLISTE A CHRASTANY TO BUDOU ROZJIZDET A V JINOCANECH SE UZ PRVNI ETAPA TAKY PRODAVA TAKZE V BUDOUCNU SI VE SPICCE STOUPNES DO KOLONY A POJEDES KROKEM. BOHUZEL ZDE NIKDE NENI PRUH PRO AUTOBUSY A HNED TAK NEBUDE TAKZE DO TE KOLONY SE POSTAVIS I V AUTOBUSU. JA JSEM PRO FUNGOVANI LOKALKY I PRO VIC BUSU NA HAJE POZDEJI I KALISTE VZDYT KDYZ SI LIDE NAHLASI TRVALE BYDLISTE V CHYNI TAK BUDE VIC PENEZ I NA TU DOPRAVU, DOUFAM
Optimisticky verim, ze se za nekolik let dockame nekolika novych vlakovych spoju.
Co se tyka soucasne autobusove prepravy: mne osobne ani tak moc nezalezi na tom, ze nam v Hajich pribyla nova zastavka (tech 1200 metru prochazky nebyla zadna katastrofa). Osobne bych spis uvital, kdyby ve vecernich hodinach pribylo vice spoju jedoucich do Chyne. Alespon ten ve 20:20 by se docela hodil. V tomto pripade predpokladam, ze nejsem zdaleka sam, kdo by to uvital. Casem se snad taky dockame
Kvuli tomuto problemu se bohuzel nyni pocitam k tem "zdechlakum" zamorujicim okolni prostredi vyfukovymi plyny (stydim se za to ), kteri si vozi zadek na Zlicin a zpet autem misto vyuziti MHD, protoze nikdy predem nevim, v kolik v praci skoncim a cekat na bus 2 hodiny je uz dost dlouha doba. Nic, aspon na jare a vlete to hodlam trochu napravit a ke sve jizde do prace pouzivat pouze 2 kola pohanene vlastni silou - Jirka vi, o cem mluvim .
Tu vyse zminenou situaci s nutnosti pouzivani auta by pridani par vlakovych spoju ve vhodnou dobu (v intervalech, ve kterych neexistuje alternativa autobusoveho spojeni) pomohlo urcite vyresit.
Re: Co nepotřebuješ dneska, budeš možná potřebovat zejtra
mel jsi pravdu, zacina nam ta doprava houstnout a cas straveny na ceste busem na zlicin je delsi a delsi, cimz pak nestiha clovek dalsi spoje a je docela opruz chodit kazdy den do prace pozde.. sem s tim vlakem ale je mi jasny, ze to nebude vubec jednoduchy..Jiri Nyvlt píše:Vlaky obvykle nestaví až na konečné, zvláště ne lokálky Vlak staví i na smíchově, v hositivici, ve zličíně, v dejvicích, holešovicích, na masaryčce - například. Kdyby Ti vlášek zastavil málem pod oknem, tak jsi dole ve velký vsi za míň než půl hodky. Navíc bys nemusela pod zem... a na hlaváku i na smícháči a masaryčce máš metro i tram hnedlevedle. To vše v ceně lítačky. A doprava směr chrášťany a zličín houstne a houstne (nemluvě o směru Hostivice, Bílá Hora). Je jen otázkou času, kdy to nebude na Zličín trvat jedenáct minut, ale čtvrt hodky a víc. Český dráhy, jakkoliv je mi ta "firma" protivná, maj pravdu, když říkaj: Auta stojí, vlaky jedou.irwinka píše:Ja bych uvitala rozhodne vice autobusovych spoju az na haje (i ve vecernich hodinach). Ten vlak pokud by stavel az na hlavaku je dost neprakticky.. metrem ze zlicina se dostane clovek vsude rychle a na zlicin jede bus jen 11 min. coz je super. Takze ja vlak urcite nepotrebuji...
- Jiří Nývlt
- Příspěvky: 1314
- Registrován: 24 kvě 2006, 14:04
- Bydliště: Hlavní ul. Chýně
- Kontaktovat uživatele:
Re: Co nepotřebuješ dneska, budeš možná potřebovat zejtra
Neska sme s Kubajsem jeli ráno na bicycle. Fronta až pod dálnici... To je kvůli uzavírce v Hostivici, ale modelově je to přesně to, co sem předpovídal. Mrzí mě, že na moje slova dojde, protože to bude peklo pro fšechny (kromě cyklistů, který se tim propletou ).irwinka píše:mel jsi pravdu, zacina nam ta doprava houstnout a cas straveny na ceste busem na zlicin je delsi a delsi, cimz pak nestiha clovek dalsi spoje a je docela opruz chodit kazdy den do prace pozde.. sem s tim vlakem ale je mi jasny, ze to nebude vubec jednoduchy..Jiri Nyvlt píše:Vlaky obvykle nestaví až na konečné, zvláště ne lokálky Vlak staví i na smíchově, v hositivici, ve zličíně, v dejvicích, holešovicích, na masaryčce - například. Kdyby Ti vlášek zastavil málem pod oknem, tak jsi dole ve velký vsi za míň než půl hodky. Navíc bys nemusela pod zem... a na hlaváku i na smícháči a masaryčce máš metro i tram hnedlevedle. To vše v ceně lítačky. A doprava směr chrášťany a zličín houstne a houstne (nemluvě o směru Hostivice, Bílá Hora). Je jen otázkou času, kdy to nebude na Zličín trvat jedenáct minut, ale čtvrt hodky a víc. Český dráhy, jakkoliv je mi ta "firma" protivná, maj pravdu, když říkaj: Auta stojí, vlaky jedou.irwinka píše:Ja bych uvitala rozhodne vice autobusovych spoju az na haje (i ve vecernich hodinach). Ten vlak pokud by stavel az na hlavaku je dost neprakticky.. metrem ze zlicina se dostane clovek vsude rychle a na zlicin jede bus jen 11 min. coz je super. Takze ja vlak urcite nepotrebuji...
Re: Co nepotřebuješ dneska, budeš možná potřebovat zejtra
(kromě cyklistů, který se tim propletou )
a skuter .. na tom sa da jazdit aj v obleku
a skuter .. na tom sa da jazdit aj v obleku
Re: Co nepotřebuješ dneska, budeš možná potřebovat zejtra
Neska sme s Kubajsem jeli ráno na bicycle. Fronta až pod dálnici... To je kvůli uzavírce v Hostivici, ale modelově je to přesně to, co sem předpovídal. Mrzí mě, že na moje slova dojde, protože to bude peklo pro fšechny (kromě cyklistů, který se tim propletou ).[/quote]
Jestli mas na mysli silnici z chyne do chrastan, tak tady ty priserny fronty vznikaji podle meho zejmena diky naprosto idiotsky umistenymu semaforu, ktery byl pravdepodobne puvodne zbudovan proto, aby ochranil chodce jdouci ze zastavky, ovsem bez domysleni vedlejsich efektu...
Kdyz je na hlavni cervena, tak se provoz zastavi, ale z vedlejsi (od chyne) mohou vyjet jen auta odbocujici doprava (vetsina chce pochopitelne doleva na prahu). Behem cervene se pak ucpe i hlavni a kdyz konecne provoz zridne a dalo by se uz z vedlejsi odbocit, prijde nejakej dobrak na prechod, zmackne tlacitko a jede se nanovo.
Jsou zde potreba dalsi dva semafory, jeden na vedlejsi a druhy na hlavni opacnou hranici krizovatky.
...Dalsi milionove investice a bla bla bla.... anebo aspon dat pryc ten semafor, ktery tam ted je a prechod posunout dale od krizovatky a doprostred silnice dat betonove zabrany jako v rudny
Jestli mas na mysli silnici z chyne do chrastan, tak tady ty priserny fronty vznikaji podle meho zejmena diky naprosto idiotsky umistenymu semaforu, ktery byl pravdepodobne puvodne zbudovan proto, aby ochranil chodce jdouci ze zastavky, ovsem bez domysleni vedlejsich efektu...
Kdyz je na hlavni cervena, tak se provoz zastavi, ale z vedlejsi (od chyne) mohou vyjet jen auta odbocujici doprava (vetsina chce pochopitelne doleva na prahu). Behem cervene se pak ucpe i hlavni a kdyz konecne provoz zridne a dalo by se uz z vedlejsi odbocit, prijde nejakej dobrak na prechod, zmackne tlacitko a jede se nanovo.
Jsou zde potreba dalsi dva semafory, jeden na vedlejsi a druhy na hlavni opacnou hranici krizovatky.
...Dalsi milionove investice a bla bla bla.... anebo aspon dat pryc ten semafor, ktery tam ted je a prechod posunout dale od krizovatky a doprostred silnice dat betonove zabrany jako v rudny
no on ten semafor v Chrastanech ma uplne jinou funkci. je to rychlostni semafor, kdyz nekdo jede vic nez 50, tak skoci cervena a donuti ridice zpomalit nebo uplne zastavit. Je mozne ze je tam i tlacitko pro chodce ale hlavne tam jsou senzory ktere nefoti, jen snimaji rychlost a ridi cervenou...on si clovek nevybere jestli jde o Chrastany nebo Hostivici vyjde to uplne stejne. jediny reseni je hned rano neriskovat a jet zadem na Rudnou a tam na Prahu, je to sice delsi ale asi tak petkrat rychlejsi
jj, to je.. akorat nesmis zrovna chytit vlacek v chrastanech to se povedlo nam.. tam stravis zbytecnejch 5 minut +-.. jel neco tak za 10 min 8 hod. bo tak nejak, uz nevim presne..RUDA píše:no on ten semafor v Chrastanech ma uplne jinou funkci. je to rychlostni semafor, kdyz nekdo jede vic nez 50, tak skoci cervena a donuti ridice zpomalit nebo uplne zastavit. Je mozne ze je tam i tlacitko pro chodce ale hlavne tam jsou senzory ktere nefoti, jen snimaji rychlost a ridi cervenou...on si clovek nevybere jestli jde o Chrastany nebo Hostivici vyjde to uplne stejne. jediny reseni je hned rano neriskovat a jet zadem na Rudnou a tam na Prahu, je to sice delsi ale asi tak petkrat rychlejsi
- Jiří Nývlt
- Příspěvky: 1314
- Registrován: 24 kvě 2006, 14:04
- Bydliště: Hlavní ul. Chýně
- Kontaktovat uživatele:
Re: Co nepotřebuješ dneska, budeš možná potřebovat zejtra
Hlavní příčinou současných problémů je podle mě frézování silnice v Hostivici. Semafor to jen "vylepšuje".Tomas píše: Jestli mas na mysli silnici z chyne do chrastan, tak tady ty priserny fronty vznikaji podle meho zejmena diky naprosto idiotsky umistenymu semaforu, ktery byl pravdepodobne puvodne zbudovan proto, aby ochranil chodce jdouci ze zastavky, ovsem bez domysleni vedlejsich efektu...
Kdyz je na hlavni cervena, tak se provoz zastavi, ale z vedlejsi (od chyne) mohou vyjet jen auta odbocujici doprava (vetsina chce pochopitelne doleva na prahu). Behem cervene se pak ucpe i hlavni a kdyz konecne provoz zridne a dalo by se uz z vedlejsi odbocit, prijde nejakej dobrak na prechod, zmackne tlacitko a jede se nanovo.
Jsou zde potreba dalsi dva semafory, jeden na vedlejsi a druhy na hlavni opacnou hranici krizovatky.
...Dalsi milionove investice a bla bla bla.... anebo aspon dat pryc ten semafor, ktery tam ted je a prechod posunout dale od krizovatky a doprostred silnice dat betonove zabrany jako v rudny
Což ovšem nic nemění na tom, že železnice by bylo (bude) třeba.
-
- Příspěvky: 47
- Registrován: 24 lis 2006, 19:13
Re: Vlak, zastávky
Chýní jde "zaručená zpráva", že v září se má u tratě stavět železniční zastávka a v lednu má začít přes Chýni jezdit vlak směr Praha. Přišla s tím moje tchýně, že jí to říkali nezávisle dva různí lidé zde z Chýně. Je to blud či "na každém šprochu..."??
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 hostů