[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/tas2580/seourls/event/listener.php on line 216: Undefined array key "FORUM_NAME"
Chýňské diskusní fórum • Kolem do Velký vsi (Prahy) II
Stránka 1 z 5

Kolem do Velký vsi (Prahy) II

Napsal: 15 srp 2008, 10:17
od kubajs
Bikeři, včera jsem objednal semi-slicky 1.4" na cesty do práce, takže se pomalu začnu řadit k silničářům :), průměř 27km/h by měl padnout :).

Napsal: 15 srp 2008, 10:24
od punker
pročpa jsi založil cestu do velký vsi no. 2? :D
a sakríš, to abych začal zase porádně dupat, až pojedeme přes Radotín abych stíhal... :D

Napsal: 15 srp 2008, 10:36
od kubajs
punker píše:pročpa jsi založil cestu do velký vsi no. 2? :D
a sakríš, to abych začal zase porádně dupat, až pojedeme přes Radotín abych stíhal... :D
na prosbu našeho admina.

Jsem hlavně zvědav, jak velký vliv to bude mít, sám moc nevěřím těm povídačkám, že se člověk na MTB s širokým plášťěm "velmi nadře" oproti krosákovi. Nějaký vliv to sice bude mít, ale nevěřím tomu, že značný. I proto jsem to chtěl už konečně otestovat. Budu mít jednoduše možnost porovnat svůj stávající plášť 26x2.25 s velmi hrubým dirtovým vzorkem s pláštěm 26.1.4 s hladkým běhounem (pouze odvodňovací kanálky na boku - semi slick).

Napsal: 15 srp 2008, 11:07
od punker
kubajs píše:
punker píše:pročpa jsi založil cestu do velký vsi no. 2? :D
a sakríš, to abych začal zase porádně dupat, až pojedeme přes Radotín abych stíhal... :D
na prosbu našeho admina.

Jsem hlavně zvědav, jak velký vliv to bude mít, sám moc nevěřím těm povídačkám, že se člověk na MTB s širokým plášťěm "velmi nadře" oproti krosákovi. Nějaký vliv to sice bude mít, ale nevěřím tomu, že značný. I proto jsem to chtěl už konečně otestovat. Budu mít jednoduše možnost porovnat svůj stávající plášť 26x2.25 s velmi hrubým dirtovým vzorkem s pláštěm 26.1.4 s hladkým běhounem (pouze odvodňovací kanálky na boku - semi slick).
tak to jo...
no myslim si, že to opravdu má velký vliv... podobně jako když to porádně nahustíš... to poznáš, určitě se tolik nenadřeš při výjezdech do kopců, ňákej ten kilák na rychlosti to určitě přidá! :D

Napsal: 15 srp 2008, 13:17
od kubajs
punker píše:
kubajs píše:
punker píše:pročpa jsi založil cestu do velký vsi no. 2? :D
a sakríš, to abych začal zase porádně dupat, až pojedeme přes Radotín abych stíhal... :D
na prosbu našeho admina.

Jsem hlavně zvědav, jak velký vliv to bude mít, sám moc nevěřím těm povídačkám, že se člověk na MTB s širokým plášťěm "velmi nadře" oproti krosákovi. Nějaký vliv to sice bude mít, ale nevěřím tomu, že značný. I proto jsem to chtěl už konečně otestovat. Budu mít jednoduše možnost porovnat svůj stávající plášť 26x2.25 s velmi hrubým dirtovým vzorkem s pláštěm 26.1.4 s hladkým běhounem (pouze odvodňovací kanálky na boku - semi slick).
tak to jo...
no myslim si, že to opravdu má velký vliv... podobně jako když to porádně nahustíš... to poznáš, určitě se tolik nenadřeš při výjezdech do kopců, ňákej ten kilák na rychlosti to určitě přidá! :D
Něco málo by to mohlo přidat. Při přehuštění plášťů jsem nějaký výraznější nárůst rychlosti nepozoroval, ale to bychom museli jezdit v laboratorních podmínkách bez okolních vlivů, aby to šlo změřit.

Napsal: 17 srp 2008, 16:24
od punker
kubajs píše:
punker píše:
kubajs píše: na prosbu našeho admina.

Jsem hlavně zvědav, jak velký vliv to bude mít, sám moc nevěřím těm povídačkám, že se člověk na MTB s širokým plášťěm "velmi nadře" oproti krosákovi. Nějaký vliv to sice bude mít, ale nevěřím tomu, že značný. I proto jsem to chtěl už konečně otestovat. Budu mít jednoduše možnost porovnat svůj stávající plášť 26x2.25 s velmi hrubým dirtovým vzorkem s pláštěm 26.1.4 s hladkým běhounem (pouze odvodňovací kanálky na boku - semi slick).
tak to jo...
no myslim si, že to opravdu má velký vliv... podobně jako když to porádně nahustíš... to poznáš, určitě se tolik nenadřeš při výjezdech do kopců, ňákej ten kilák na rychlosti to určitě přidá! :D
Něco málo by to mohlo přidat. Při přehuštění plášťů jsem nějaký výraznější nárůst rychlosti nepozoroval, ale to bychom museli jezdit v laboratorních podmínkách bez okolních vlivů, aby to šlo změřit.
mě se zdálo, že valivej odpor byl menší... nóó
ale jak jsem to měl nadupaný, jsem zajel do bažantnice, vyjel jeden výmol a prorazil duši... 8)

Mrtvo je tu

Napsal: 20 srp 2008, 09:18
od kubajs
Je tu nějak mrtvo, a tak to musím trochu rozproudit a podělit se o pár zážitků.
1. včera večer jsem přezul na slicky
2. ode dneška mi můžete říkat biker žiletkář ;)
3. beru zpět své žvásty typu: užší plášť bez vzorku vs hrubý široký plášť nemá moc na zvýšení rychlosti jízdy vliv, dal jsem si za to skoro pár face k ;).
3. průměrná rychlost U Dráhy - Břve zákaz vjezdu = rozkopaná silnice => 34km/h
4. po průjezdu mezi bagrem a náklaďákem rychlostí asi 5 - 10 km/h se mi průměr srazil na 28.5km/h.
5. průjezd Ladronkou v minimální rychlosti 35km/h
6. Nejvyšší dosažená rychlost 65km/h (nestačil mi převod). Nebudu radši psát kde ;).
7. Další km/h v průměru mi paradoxně srazil petřínský kopec, kde jsem se bál na mokrém asfaltu dostatečně klopit zatáčky + průjezd samotným centrem ani nemluvě.
8. Po dojezdu do práce byl celkový průměr 30km/h
9. Začínám závidět silničářům, s jejich stroji není problém jet v kuse 45-50 km/h po rovině.
A dodatkové číslo 10. Troufám si tvrdit, že průměr 25km/h na cestě zpět by měl být jednoduše pokořen.

Re: Mrtvo je tu

Napsal: 20 srp 2008, 10:08
od -cs-
kubajs píše:Je tu nějak mrtvo, a tak to musím trochu rozproudit a podělit se o pár zážitků.
1. včera večer jsem přezul na slicky
2. ode dneška mi můžete říkat biker žiletkář ;)
3. beru zpět své žvásty typu: užší plášť bez vzorku vs hrubý široký plášť nemá moc na zvýšení rychlosti jízdy vliv, dal jsem si za to skoro pár face k ;).
3. průměrná rychlost U Dráhy - Břve zákaz vjezdu = rozkopaná silnice => 34km/h
4. po průjezdu mezi bagrem a náklaďákem rychlostí asi 5 - 10 km/h se mi průměr srazil na 28.5km/h.
5. průjezd Ladronkou v minimální rychlosti 35km/h
6. Nejvyšší dosažená rychlost 65km/h (nestačil mi převod). Nebudu radši psát kde ;).
7. Další km/h v průměru mi paradoxně srazil petřínský kopec, kde jsem se bál na mokrém asfaltu dostatečně klopit zatáčky + průjezd samotným centrem ani nemluvě.
8. Po dojezdu do práce byl celkový průměr 30km/h
9. Začínám závidět silničářům, s jejich stroji není problém jet v kuse 45-50 km/h po rovině.
A dodatkové číslo 10. Troufám si tvrdit, že průměr 25km/h na cestě zpět by měl být jednoduše pokořen.

a to si este neskusil aerodynamicky stit ... (to myslim vazne), ale pozor
na retardery.

k bodu 3. - ty si urcite nedaval pozor, ked sa bralo trenie a valivy odpor.

Re: Mrtvo je tu

Napsal: 20 srp 2008, 10:43
od kubajs
-cs- píše:
kubajs píše:Je tu nějak mrtvo, a tak to musím trochu rozproudit a podělit se o pár zážitků.
1. včera večer jsem přezul na slicky
2. ode dneška mi můžete říkat biker žiletkář ;)
3. beru zpět své žvásty typu: užší plášť bez vzorku vs hrubý široký plášť nemá moc na zvýšení rychlosti jízdy vliv, dal jsem si za to skoro pár face k ;).
3. průměrná rychlost U Dráhy - Břve zákaz vjezdu = rozkopaná silnice => 34km/h
4. po průjezdu mezi bagrem a náklaďákem rychlostí asi 5 - 10 km/h se mi průměr srazil na 28.5km/h.
5. průjezd Ladronkou v minimální rychlosti 35km/h
6. Nejvyšší dosažená rychlost 65km/h (nestačil mi převod). Nebudu radši psát kde ;).
7. Další km/h v průměru mi paradoxně srazil petřínský kopec, kde jsem se bál na mokrém asfaltu dostatečně klopit zatáčky + průjezd samotným centrem ani nemluvě.
8. Po dojezdu do práce byl celkový průměr 30km/h
9. Začínám závidět silničářům, s jejich stroji není problém jet v kuse 45-50 km/h po rovině.
A dodatkové číslo 10. Troufám si tvrdit, že průměr 25km/h na cestě zpět by měl být jednoduše pokořen.

a to si este neskusil aerodynamicky stit ... (to myslim vazne), ale pozor
na retardery.

k bodu 3. - ty si urcite nedaval pozor, ked sa bralo trenie a valivy odpor.
Verim tomu, ze kdybych si pred sebe namontoval plastovy kuzelovity stit tvarem velmi podobny spici stihacich letounu, urcite bych pri vysokych rychlostech dosahl zlepseni o desitky km/h. Ale to uz bych na tom kole vypadal opravdu jako z kosmu :).
Pozor jsem daval, ale netusil jsem, ze to ma v praxi na jizdu opravdu tak velky vliv. Cekal jsem minimalni rozdil v navyseni ryclosti, ne tak razantni. Na rovine jsem ziskal hrubym odhadem dobrych 40% navic, kdyz si spocitam, ze pri vyssich rychlostech navic roste kriticky odpor vzduchu. Tam, kde jsem driv jel "na krev" maximalne 45km/h, jedu ted 65.

Re: Mrtvo je tu

Napsal: 20 srp 2008, 10:44
od kubajs
-cs- píše:
kubajs píše:Je tu nějak mrtvo, a tak to musím trochu rozproudit a podělit se o pár zážitků.
1. včera večer jsem přezul na slicky
2. ode dneška mi můžete říkat biker žiletkář ;)
3. beru zpět své žvásty typu: užší plášť bez vzorku vs hrubý široký plášť nemá moc na zvýšení rychlosti jízdy vliv, dal jsem si za to skoro pár face k ;).
3. průměrná rychlost U Dráhy - Břve zákaz vjezdu = rozkopaná silnice => 34km/h
4. po průjezdu mezi bagrem a náklaďákem rychlostí asi 5 - 10 km/h se mi průměr srazil na 28.5km/h.
5. průjezd Ladronkou v minimální rychlosti 35km/h
6. Nejvyšší dosažená rychlost 65km/h (nestačil mi převod). Nebudu radši psát kde ;).
7. Další km/h v průměru mi paradoxně srazil petřínský kopec, kde jsem se bál na mokrém asfaltu dostatečně klopit zatáčky + průjezd samotným centrem ani nemluvě.
8. Po dojezdu do práce byl celkový průměr 30km/h
9. Začínám závidět silničářům, s jejich stroji není problém jet v kuse 45-50 km/h po rovině.
A dodatkové číslo 10. Troufám si tvrdit, že průměr 25km/h na cestě zpět by měl být jednoduše pokořen.

a to si este neskusil aerodynamicky stit ... (to myslim vazne), ale pozor
na retardery.

k bodu 3. - ty si urcite nedaval pozor, ked sa bralo trenie a valivy odpor.
Retardery mi ve velkych rychlostech nevadi, klidne si ho skocim v 60km/h :)

Napsal: 20 srp 2008, 12:03
od punker
a ty jsi mi nevěřil... :wink:
tak to už s tebou jezdit nebudu, by jsi mně umordoval... :)
taky jsem přemýšle o pořízení silnice, ale nejsou prachy... Když to slyším, tak si ji snad raději nebudu pořizovat, bych se někde zmydlil. Nó možná na stará kolena.
Taky se s vámi podělím o své zážitky. Jsem si pořídil nový gaťata s krásně pohodnou plínou... to si to mužu klidně drandit v Práglu po kostkách a nemusím řešit... :lol:

Napsal: 20 srp 2008, 14:03
od kubajs
punker píše:a ty jsi mi nevěřil... :wink:
tak to už s tebou jezdit nebudu, by jsi mně umordoval... :)
taky jsem přemýšle o pořízení silnice, ale nejsou prachy... Když to slyším, tak si ji snad raději nebudu pořizovat, bych se někde zmydlil. Nó možná na stará kolena.
Taky se s vámi podělím o své zážitky. Jsem si pořídil nový gaťata s krásně pohodnou plínou... to si to mužu klidně drandit v Práglu po kostkách a nemusím řešit... :lol:
Dej tip, kaťata taky potřebuju nový.
Jinak jízda po kostkách, to je pro mě, jakožto silničáře, nyní utrpení i s přední odpruženou vidlí (má pozdní reakce). Přece jenom 5 atmosfér tlaku v plášti je taky znát a úzký plášť rovněž.
O silničce jsem taky uvažoval, ale neměl bych ji už kam dát a doma by mě zmalovali jak psa :). Dalším problém je, že to většinou musíš provozovat na silnicích první třídy, aby ses vůbec někam dostal, to mě taky trochu odrazuje. Možná časem.

Napsal: 20 srp 2008, 14:25
od punker
kubajs píše:
punker píše:a ty jsi mi nevěřil... :wink:
tak to už s tebou jezdit nebudu, by jsi mně umordoval... :)
taky jsem přemýšle o pořízení silnice, ale nejsou prachy... Když to slyším, tak si ji snad raději nebudu pořizovat, bych se někde zmydlil. Nó možná na stará kolena.
Taky se s vámi podělím o své zážitky. Jsem si pořídil nový gaťata s krásně pohodnou plínou... to si to mužu klidně drandit v Práglu po kostkách a nemusím řešit... :lol:
Dej tip, kaťata taky potřebuju nový.
Jinak jízda po kostkách, to je pro mě, jakožto silničáře, nyní utrpení i s přední odpruženou vidlí (má pozdní reakce). Přece jenom 5 atmosfér tlaku v plášti je taky znát a úzký plášť rovněž.
O silničce jsem taky uvažoval, ale neměl bych ji už kam dát a doma by mě zmalovali jak psa :). Dalším problém je, že to většinou musíš provozovat na silnicích první třídy, aby ses vůbec někam dostal, to mě taky trochu odrazuje. Možná časem.
tip ti klíďo dám,nebudu dělat reklamu, ale v hervisu mají, ostatně jako všude, výprodeje... :) kraťasy neměli... :cry:
to asi jo no, páč ty tankodromy, co jsou na silnicích nižších tříd asi moc na silničku nejsou...

Re: Mrtvo je tu

Napsal: 20 srp 2008, 20:32
od -cs-
kubajs píše: Verim tomu, ze kdybych si pred sebe namontoval plastovy kuzelovity stit tvarem velmi podobny spici stihacich letounu, urcite bych pri vysokych rychlostech dosahl zlepseni o desitky km/h. Ale to uz bych na tom kole vypadal opravdu jako z kosmu :).
Pozor jsem daval, ale netusil jsem, ze to ma v praxi na jizdu opravdu tak velky vliv. Cekal jsem minimalni rozdil v navyseni ryclosti, ne tak razantni. Na rovine jsem ziskal hrubym odhadem dobrych 40% navic, kdyz si spocitam, ze pri vyssich rychlostech navic roste kriticky odpor vzduchu. Tam, kde jsem driv jel "na krev" maximalne 45km/h, jedu ted 65.
este ma napada, ze okrem fyziky to moze byt placebo efekt.

Proste mas lepsie plaste tak ides rychlejsie - ale to len preto, ze viac makas a neuvedomujes si to :) hahah.

Inak ako z kozmu uz aj tak vyzerate ... divne prilby, specialne oblecenie, milion blbosti a prislusenstva ....

Kde su tie casy kedy stacila ukrajina, teplacky alebo monterky a vpredu aerodynamicky kosik na nakup.

Jo, a minule som cital ze retaz zvladne tak 1500km a treba ju menit inak znici koliecka.... hruza... kvalitna retaz sa nemoze opotrebovat. Bicykel po dedovi ma uz par 10tok rokov a nic sa na nom nemenilo.
A ze sa na nom chodilo kazdy den 40km do prace a spet.

Re: Mrtvo je tu

Napsal: 20 srp 2008, 22:54
od kubajs
-cs- píše:
kubajs píše: Verim tomu, ze kdybych si pred sebe namontoval plastovy kuzelovity stit tvarem velmi podobny spici stihacich letounu, urcite bych pri vysokych rychlostech dosahl zlepseni o desitky km/h. Ale to uz bych na tom kole vypadal opravdu jako z kosmu :).
Pozor jsem daval, ale netusil jsem, ze to ma v praxi na jizdu opravdu tak velky vliv. Cekal jsem minimalni rozdil v navyseni ryclosti, ne tak razantni. Na rovine jsem ziskal hrubym odhadem dobrych 40% navic, kdyz si spocitam, ze pri vyssich rychlostech navic roste kriticky odpor vzduchu. Tam, kde jsem driv jel "na krev" maximalne 45km/h, jedu ted 65.
este ma napada, ze okrem fyziky to moze byt placebo efekt.

Proste mas lepsie plaste tak ides rychlejsie - ale to len preto, ze viac makas a neuvedomujes si to :) hahah.

Inak ako z kozmu uz aj tak vyzerate ... divne prilby, specialne oblecenie, milion blbosti a prislusenstva ....

Kde su tie casy kedy stacila ukrajina, teplacky alebo monterky a vpredu aerodynamicky kosik na nakup.

Jo, a minule som cital ze retaz zvladne tak 1500km a treba ju menit inak znici koliecka.... hruza... kvalitna retaz sa nemoze opotrebovat. Bicykel po dedovi ma uz par 10tok rokov a nic sa na nom nemenilo.
A ze sa na nom chodilo kazdy den 40km do prace a spet.
S tim placebo efektem mas tak trochu pravdu, 4 dny jsem totiz na kole nejel, a tak jsem byl dosti odpocaty. Z prace uz to bylo horsi, navic me drtil protivitr.
Ono to specialni obleceni ma neco do sebe. Funkcni pradlo udela hodne, behem chvilky to uschne, i kdyz se clovek velmi zpoti. Bavlnene triko by bylo durch mokre, zaparene a vazilo by 2 kila :).
Specialni kalhoty s vlozkou maji taky neco do sebe, nejen, ze v tom mas pohodli, ale taky to splni svuj ucel jako Pampers, v pripade, ze se pos.... :).
V dnesni dobe se uz zase rozmahaji mestska kola, u kterych ten kosik vepredu najdes.
S tim retezem mas naprostou pravdu. Nevim, zda ty retezy drive byly kavlitnejsi nez ted (nedivil bych se, kdyby ano, dnes je to same spotrebni zbozi minimalni trvanlivosti).
Ano tak po 1500km je retez uz pekne vytahany a je vetsinou nejvyssi cas i na jeho vymenu. Na druhou stranu si myslim, ze pokud bys na kole nechal vytahany retez delsi dobu a nemenil ho, kolo by jeste dlouhou dobu slouzilo, ale pokud bys nahodou chtel vymenit retez za novy, mel bys problem, retez by preskakoval po pastorcich a trvalo by velmi dlouhou dobu, nez by se usadil (pokud by se ovsem vubec usadil).
Osobne mam doma schovano takovych dobrych 10 vytahanych retezu, ktere jeste jednou pouziju, az bude kazeta a prevodniky na odpis a nepujde na ne uz nasadit novy retez. Uz nyni jsem mel docela slusne problemy, retez skakal jeste po 40km.
Na druhou stranu, abych se zastal dnesni techniky - s dnesnimi MTB koly, ktere vetsina jezdcu pouziva hlavne pro sportovni ci rekreacni ucely, se jezdi do daleko horsiho terenu, projizdi se bahnem, kolo dostane daleko vice zahulit nez driv to dedovo kolo. Opotrebeni je tedy rychlejsi.
Druhy problem je, ze dnes je trend setrit na hmotnosti, kde se jen da, tzn. kde driv bylo poctive zelezo nebo ocel, je dnes hlinik... To udela taky svoje.