Dopravni predpisy

Háje, Kamenice, Kaliště, Vyhlídka, Slunečné údolí, Bemett, Nová Chýně... Jak se nám tu bydli?
Odpovědět
Uživatelský avatar
Ondřej Fingerhut
Příspěvky: 228
Registrován: 19 dub 2007, 10:37
Bydliště: Háje, Točivá ul.

Re: Dopravni predpisy

Příspěvek od Ondřej Fingerhut » 24 čer 2011, 16:51

Vasek píše:Přistávací manévr do ulice Souběžná. Krátká a Slepá jsou na tom obdobně. :clap:
no, je to fakt hrozný a ten druhý příklad ještě horší :(
Ondřej Fingerhut

luky
Příspěvky: 174
Registrován: 11 čer 2008, 09:31

Re: Dopravni predpisy

Příspěvek od luky » 24 čer 2011, 18:03

Dovolím si připomenout, že toto téma se tu už řešilo v dubnu:

luky:
Co na to členové SDK?
Toto je přece téma přímo přímo pro vás?
Tak se vyjádřete a navrhněte co s tím. Nebo Vás to nezajímá?


punker:
chtělo by to trochu klidu... 8)
Byl zpracován návrh úprav dopravního režimu lokality Kaliště a Kamenice, který byl předá panu starostovy, který zaúkoloval pana Plaňanského k vyřízení na úřadech. První pokus byl neúspěšný, ale pracuje se na tom. jednalo se o úpravu jednosměrek, dopravního značení, aby systém komunikací byl logický, dokonce se povedlo úpravami dopravních režimů vytěžit i parkovací stání... :D


luky:
Pokud připravujete takový radikální zásah do systému komunikací, nebylo by vhodné ho obyvatelům nejdříve představit a nechat je k němu vznést připomínky?
Chápu li správně, už je vše rozhodnuté a vyřizuje se to na úřadech.
Z obyvatel nikdo o ničem neví... :( Takže trend mlčenlivosti, který nastolila Věra Kovářová pokračuje dál. :evil:


srneček:
Řeší to SDK - Jáchim, Šebek, Veselý (obyvatelé z Hájů)
- Belza (obyvatel z Kamenice)
- a další
Nechci být moc kousavý, ale:
1. tvá výtka mi přijde trochu hysterická
2. mohl by ses podepsat


punker:
chtěl jsem založit mail, kam by se dali zasílat podněty pro sdk, ale po obdobných příspěvcích, kterých je fórum plné, jsem tuto myšlenku zavrhl :( Opravdu nemám sílu, ani dostatek času, obhajovat názory sdk na nerealizovatelné podněty. Všem se člověk nezavděčí :wink: Znovu opakuji, že sdk je poradním orgánem obce zřizovaným starostou.
Nejedná se o zásadní změny (vzhledem k síti a typu komunikací ani nejsou možné). Jedná se o změny, které mají zvýšit bezpečnost účastníků provozu, získat parkovací stání a posoudit širší návaznosti.
na dopravním řešení křižovatky se pracuje, ale s rozhledem toho moc neuděláme, okolní pozemky jsou v soukromém vlastnictví. Musí se jen pohlídat, aby byl dodržen územní plán, ve kterém je specifikováno oplocení pozemku (ze tří pozemků u křižovatky dva dodržely a jeden je neobsazen)... Oplocení je zde provedené průhledné, což zvyšuje výhled do křižovatky.


Nechci zbytečně rejpat. Ale když jsem tady v dubnu upozorňoval na to, že nás o změně systému komunikací nikdo nechce informovat, byl jsem jen terčem útoků. Teď se divíte a nadáváte. Tehdy jste se měli ozvat. Pokud se pídíte po tom, kdo byl autorem změn dopravního systému, máte je uvedeny v příspěku Srnečka. :(

tomasek
Příspěvky: 25
Registrován: 23 zář 2010, 13:11

Re: Dopravni predpisy

Příspěvek od tomasek » 24 čer 2011, 19:36

luky píše:Dovolím si připomenout, že toto téma se tu už řešilo v dubnu:


Nechci zbytečně rejpat. Ale když jsem tady v dubnu upozorňoval na to, že nás o změně systému komunikací nikdo nechce informovat, byl jsem jen terčem útoků. Teď se divíte a nadáváte. Tehdy jste se měli ozvat. Pokud se pídíte po tom, kdo byl autorem změn dopravního systému, máte je uvedeny v příspěku Srnečka. :(


no nelze jinak, nez vam dat za pravdu, doslo na vase slova
a pomuze to v necem alespon tem clenum SDK, ze treba tam budou mit mensi provoz, tam kde bydli, nebo cemu to pomuze?
me to teda take neni jasne, k cemu je to dobre?, v te casti tocive se bude moci parkovat po obou stranach a ted se nemuze, nebo se ted tam vubec nemuze parkovat?, nebo jak to je?, muze mi nekdo poradit, abych tomu porozumel?

tomasek
Příspěvky: 25
Registrován: 23 zář 2010, 13:11

Re: Dopravni predpisy

Příspěvek od tomasek » 24 čer 2011, 19:51

-cs- píše:
petra píše:
Vasek píše:To vymyslelo rizeni letoveho prostoru?
Jako ze pri priblizovacim manevru k ulicim Kratka a Slepa udelame nejdriv krouzek kolem ulicemi Pricna a Tociva? To z nas budou mit radost!
Navic, uz takhle se najde spousta lidi ktery the 5 metru projizdej obracene tou jednosmerkou co vede od krizovatku Kratke, Tocive a Soubezne k ulici ke Skale. Nechci videt co ude pak.
Odboceni z Tocive do Kratke navic neni uplne trivialni.
Co vlastne resi obraceni provozu v Soubezne? Kdo tam kam bude jezdit? Preci kdybych odjizdel z Tocive, tak asi pojedu ven z Chyne. A i kdybych se chtel vratit zpet, tak to muzu udelat po ulici Ke Skale!!!
Nerozumim!
V
Já tomu taky nerozumím. Jaký to má smysl?
Bydlíme na konci Točivé a doposud kolem nás jezdili ti, co bydlí v druhé půlce U Dráhy a polovina Točivé. Teď tu bude jezdit ještě každý kdo bydlí v Krátké, Slepé a polovině Souběžné? Takže celá polovina lokality? Nebo ne? To máme tedy radost :evil:
Jednosmerka v Tocive vyznam ma. O Soubezne mam takisto pochybnosti - jednosmerna uz je a zmena smeru akurad zvysi zataz v Tocivej, ale parkovanie neriesi. Kludne mohol ostat smer tak ako doteraz.
Poradite mi jaky ma vyznam ta jednosmerka?

pavel
Příspěvky: 540
Registrován: 05 bře 2009, 17:22
Bydliště: Chýně

Re: Dopravni predpisy

Příspěvek od pavel » 25 čer 2011, 09:21

Zkusím odpovědět i když si myslím, že na takhle důležitou věc by měl zareagovat buď starosta nebo předseda SDK nebo pan Plaňanský, který finálně změnu dopravního řešení zajišťoval.
Tohle finální řešení se mi taky nelíbí a nechápu kde se vzalo. Na první pohled je to nesmysl. O změnách dopravního řešení jsme se opravdu na schůzi SDK bavili letos v únoru. Předložili jsme nějaká řešení, ale další změny a jednání už šly mimo nás. Stejnou změnu paralelně s námi připravoval pan Plaňanský ze stavebního odboru obce.
Bohužel SDK má minimální možnosti jak v praxi cokoli ovlivňovat vzhledem ke špatnému způsobu fungování. Mám na mysli jak frekvence a průběh schůzí - za celou dobu existence této komise od listopadu 2010 jsme měli celkem 5 schůzek v délce trvání cca. 1.5 -2 hodiny, z čehož poslední 4 schůze jsem svolal já, protože se prostě nic nedělo a můj osobní pocit je, že v Chýni je pro SDK stále dost práce. Zápisy ze schůzek jsou na nic a stejně se na dalších schůzích k předchozím bodům nevracíme a co se s těmito body děje moc nevíme.
A hlavním problémem je obecně naprostá izolace SDK od okolí. Jediným pracovním rozhraním vůči obci je pro nás starosta - k ostatním zastupitelům nejsme připuštěni. Pan Plaňanský na schůze nechodí a komunikace mezi ním a SDK prakticky neexistuje. Opakovaně jsem sice nutnost jeho přítomnosti na schůzkách zdůrazňoval a osobně jsem ho tam zval, ale dorazil pouze na ustavující schůzi SDK v listopadu 2010 a pak na poslední schůzi, kde mi řekl, že není líný, pak mi 20 minut vysvětloval proč v Chýni není možné dělat nic proti neudržovaným pozemkům a pak odešel aniž s námi na čemkoli popracoval.
Tolik pro informaci o SDK - je to uzavřený debatní kroužek, který občas může přijít s nějakými návrhy, ale skutečná možnost cokoli ovlivnit je až na výjimky skoro nulová. Snažil jsem se to změnit ale bez úspěchu. Mimochodem o anketě v Hájích jsme se dozvěděli taky až z tohoto debatního fora.
V příloze je návrh na změnu dopravního řešení na Hájích ode mě a Radima Šebka. Důvody pro změny v tomto původním návrhu:
- Otočení směru v Krátké - teď se při jízdě do ulice Ke skále jede mírně směrem dolů, silnice má obrácený náklon, v zimě auta dostávají smyk a vynáší je to na chodce, kteří jdou z ulice Ke skále a nejsou chráněni žádným obrubníkem. Při obrácení směru jízdy by se nebezpečí střetu smykujících aut a chodců eliminovalo - ve chvíli kdy auto případně dostane smyk je již chodec na vyvýšeném chodníku. Proto taky následné otočení směru jízdy v Souběžné. Jedním z důvodů pro změnu je i to, že, že ulice Krátká není svou šířkou a profilem navržena na současný velký provoz. Hlavní ulicí, kterou by auta měla odjíždět z Hájů je Příčná a následně Ke skále.
- Navíc touto změnou by došlo k zpřehlednění křižovatky ulic Souběžná, Krátká a Točivá
- Zjednosměrnění části Točivá - v této chvíli nelze v Točivé ani na jedné straně ulice legálně parkovat (parkující auta by na každé straně měla nechat volný jízdní pruh o šířce min 3 metry). Zjednosměrněním vznikne na jedné straně ulice místo pro parkování dle vyhlášky. Dalším důvodem je usnadnění zimní údržby - pluh nebude mít problém při čištění průjezdného pruhu.
Ale jak jsem napsal v úvodu - toto byl jeden z prvních návrhů na změnu. Jak vzniklo finální řešení je nutné se zeptat starosty a pana Plaňanského.
Co já vím, tak vznikly i nějaké problémy při jednání s policií, která v návrhu provedla řadu změn.
Přílohy
Mapka Haje v4.jpg
(191.89 KiB) Zatím ještě nestaženo
Naposledy upravil(a) pavel dne 25 čer 2011, 09:41, celkem upraveno 1 x.

pavel
Příspěvky: 540
Registrován: 05 bře 2009, 17:22
Bydliště: Chýně

Re: Dopravni predpisy

Příspěvek od pavel » 25 čer 2011, 09:31

tomasek píše: a pomuze to v necem alespon tem clenum SDK, ze treba tam budou mit mensi provoz, tam kde bydli, nebo cemu to pomuze?
me to teda take neni jasne, k cemu je to dobre?, v te casti tocive se bude moci parkovat po obou stranach a ted se nemuze, nebo se ted tam vubec nemuze parkovat?, nebo jak to je?, muze mi nekdo poradit, abych tomu porozumel?
Mně to možnosti parkování nevylepší - bydlím ve Slepé, parkování máme na svém pozemku.
Mně to naopak znatelně prodlouží cestu domů - budu muset objet celé Háje. Viz. můj předchozí příspěvek nebyl jsem autorem tohoto návrhu

tomasek
Příspěvky: 25
Registrován: 23 zář 2010, 13:11

Re: Dopravni predpisy

Příspěvek od tomasek » 25 čer 2011, 10:03

pavel píše:Zkusím odpovědět i když si myslím, že na takhle důležitou věc by měl zareagovat buď starosta nebo předseda SDK nebo pan Plaňanský, který finálně změnu dopravního řešení zajišťoval.
Tohle finální řešení se mi taky nelíbí a nechápu kde se vzalo. Na první pohled je to nesmysl. O změnách dopravního řešení jsme se opravdu na schůzi SDK bavili letos v únoru. Předložili jsme nějaká řešení, ale další změny a jednání už šly mimo nás. Stejnou změnu paralelně s námi připravoval pan Plaňanský ze stavebního odboru obce.
Bohužel SDK má minimální možnosti jak v praxi cokoli ovlivňovat vzhledem ke špatnému způsobu fungování. Mám na mysli jak frekvence a průběh schůzí - za celou dobu existence této komise od listopadu 2010 jsme měli celkem 5 schůzek v délce trvání cca. 1.5 -2 hodiny, z čehož poslední 4 schůze jsem svolal já, protože se prostě nic nedělo a můj osobní pocit je, že v Chýni je pro SDK stále dost práce. Zápisy ze schůzek jsou na nic a stejně se na dalších schůzích k předchozím bodům nevracíme a co se s těmito body děje moc nevíme.
A hlavním problémem je obecně naprostá izolace SDK od okolí. Jediným pracovním rozhraním vůči obci je pro nás starosta - k ostatním zastupitelům nejsme připuštěni. Pan Plaňanský na schůze nechodí a komunikace mezi ním a SDK prakticky neexistuje. Opakovaně jsem sice nutnost jeho přítomnosti na schůzkách zdůrazňoval a osobně jsem ho tam zval, ale dorazil pouze na ustavující schůzi SDK v listopadu 2010 a pak na poslední schůzi, kde mi řekl, že není líný, pak mi 20 minut vysvětloval proč v Chýni není možné dělat nic proti neudržovaným pozemkům a pak odešel aniž s námi na čemkoli popracoval.
Tolik pro informaci o SDK - je to uzavřený debatní kroužek, který občas může přijít s nějakými návrhy, ale skutečná možnost cokoli ovlivnit je až na výjimky skoro nulová. Snažil jsem se to změnit ale bez úspěchu. Mimochodem o anketě v Hájích jsme se dozvěděli taky až z tohoto debatního fora.
V příloze je návrh na změnu dopravního řešení na Hájích ode mě a Radima Šebka. Důvody pro změny v tomto původním návrhu:
- Otočení směru v Krátké - teď se při jízdě do ulice Ke skále jede mírně směrem dolů, silnice má obrácený náklon, v zimě auta dostávají smyk a vynáší je to na chodce, kteří jdou z ulice Ke skále a nejsou chráněni žádným obrubníkem. Při obrácení směru jízdy by se nebezpečí střetu smykujících aut a chodců eliminovalo - ve chvíli kdy auto případně dostane smyk je již chodec na vyvýšeném chodníku. Proto taky následné otočení směru jízdy v Souběžné. Jedním z důvodů pro změnu je i to, že, že ulice Krátká není svou šířkou a profilem navržena na současný velký provoz. Hlavní ulicí, kterou by auta měla odjíždět z Hájů je Příčná a následně Ke skále.
- Navíc touto změnou by došlo k zpřehlednění křižovatky ulic Souběžná, Krátká a Točivá
- Zjednosměrnění části Točivá - v této chvíli nelze v Točivé ani na jedné straně ulice legálně parkovat (parkující auta by na každé straně měla nechat volný jízdní pruh o šířce min 3 metry). Zjednosměrněním vznikne na jedné straně ulice místo pro parkování dle vyhlášky. Dalším důvodem je usnadnění zimní údržby - pluh nebude mít problém při čištění průjezdného pruhu.
Ale jak jsem napsal v úvodu - toto byl jeden z prvních návrhů na změnu. Jak vzniklo finální řešení je nutné se zeptat starosty a pana Plaňanského.
Co já vím, tak vznikly i nějaké problémy při jednání s policií, která v návrhu provedla řadu změn.
Vas navrh podle rilohy je urcite rozumnejsi, hlavne se daji opustit haje tou sirsi casti tocive a zajizdet na haje dvema smery

Uživatelský avatar
Vasek
Příspěvky: 117
Registrován: 23 lis 2007, 21:48
Bydliště: Krátká

Re: Dopravni predpisy

Příspěvek od Vasek » 25 čer 2011, 10:06

pavel píše: V příloze je návrh na změnu dopravního řešení na Hájích ode mě a Radima Šebka.
Tomuto navrhu rozumim, nicmene to co se chysta je nesmysl, cim vic o tom premyslim. Vsechny ty zmeny, ktere tu popisujes ten novy navrh neresi, pouze nesmyslne zvysuje provoz v Hajich.

Rozumum tomu tak ze se realizuje zmena o ktere nikdo, vcetne SDK, nevi odkud se bere, a nikdo nam neni schopen vysvetlit duvod zmen.
Specielne otoceni smeru v Soubezne je evidentni nesmysl, nikdo to nechape, nic to neresi a nikdo neumi vysvetlit proc.

Pavle, navrhuji zmenu zrusit dokud se radne neprojedna. Kdo to muze udelat?

V

tomasek
Příspěvky: 25
Registrován: 23 zář 2010, 13:11

Re: Dopravni predpisy

Příspěvek od tomasek » 25 čer 2011, 10:12

pavel píše:
tomasek píše: a pomuze to v necem alespon tem clenum SDK, ze treba tam budou mit mensi provoz, tam kde bydli, nebo cemu to pomuze?
me to teda take neni jasne, k cemu je to dobre?, v te casti tocive se bude moci parkovat po obou stranach a ted se nemuze, nebo se ted tam vubec nemuze parkovat?, nebo jak to je?, muze mi nekdo poradit, abych tomu porozumel?
Mně to možnosti parkování nevylepší - bydlím ve Slepé, parkování máme na svém pozemku.
Mně to naopak znatelně prodlouží cestu domů - budu muset objet celé Háje. Viz. můj předchozí příspěvek nebyl jsem autorem tohoto návrhu
velike diky za vysvetleni, domnival jsem se, ze tociva je v te casti budouci jednosmerky dostatecne siroka k parkovani, kdyz se tam parkuje, kazdopadne mi pripada sirsi nez jeji zbytek, tak me to zmatlo, chapu ze puvodni prusvih zpusobil architekt oxesu a bejvaly starosta, tak si jenom preji, aby se nevymyslely dalsi podobne prusvihy, i kdyz toho moc vymyslet nejde

pavel
Příspěvky: 540
Registrován: 05 bře 2009, 17:22
Bydliště: Chýně

Re: Dopravni predpisy

Příspěvek od pavel » 25 čer 2011, 11:42

Podle mně v tuto chvíli jediná možnost je jít za starostou a požadovat zrušení této změny, jejíž jedinou výhodou je legalizace parkování v části Točivé, jinak je to nesmyslná změna jenom pro změnu, která spoustě lidí v Hájích zkomplikuje život.
Starosta říkal, že pan Plaňanský říkal, že při jednání o změnách na dopravním inspektorátu byly s policií problémy, návrh, který tam Plaňanský přinesl neakceptovali a provedli v něm řadu změn. Ale nevím jak návrh od Plaňanského vypadal - to je zásadní nedostatek. Tohle je mimochodem smutný výsledek velkého odříznutí SDK od informací - nevíme v dostatečné míře o tom co se děje, takže nemáme možnost reagovat a stejně nemáme možnost v praxi cokoli ovlivnit.
Lze udělat nějaký veřejný dopis, ve kterém bychom žádali 1. zrušení plánované změny a 2. následný návrh a projednání nějaké rozumné změny.
Já k tomu nějak momentálně nemám energii. Už jsem dělal petici o chodníku a mám zkušenost, že to sežere spoustu času. Mimo jiné to znamená jednat s Plaňanským, u kterého jsem se při jednání o chodníku setkal s neuvěřitelně lidsky sprostým jednáním. Navíc v tuhle chvíli vedu se starostou "debatu" o jiné záležitosti, ve které jsem se od něj setkal s naprostou nekompetentností a lhaním do očí z jeho strany. Rád k případné snaze přidám svůj názor včetně podpisu, ale nějak mám jednání s místním úřadem plné zuby.

pavel
Příspěvky: 540
Registrován: 05 bře 2009, 17:22
Bydliště: Chýně

Re: Dopravni predpisy

Příspěvek od pavel » 26 čer 2011, 21:21

Poslal jsem mail starostovi, panu Plaňanskému, paní Musilové/tajemnici úřadu a ostatním členům SDK, kde jako první krok navrhuji navrhovanou úpravu dopravního řešení na Hájích zrušit a jako druhý krok projednat jiné řešení.
InšÁlláh

Uživatelský avatar
Vasek
Příspěvky: 117
Registrován: 23 lis 2007, 21:48
Bydliště: Krátká

Re: Dopravni predpisy

Příspěvek od Vasek » 26 čer 2011, 23:42

pavel píše:Poslal jsem mail starostovi, panu Plaňanskému, paní Musilové/tajemnici úřadu a ostatním členům SDK, kde jako první krok navrhuji navrhovanou úpravu dopravního řešení na Hájích zrušit a jako druhý krok projednat jiné řešení.
InšÁlláh
Ha, to mi uniklo. Dnes večer jsem poslal přiložený dopis starostovi.

Tak alespoň to tam mají sesumarizované. Uvidíme :roll:

V
Přílohy
Změny dopravního režimu v Chýni.pdf
(226.44 KiB) Staženo 378 x

Jajinkax
Příspěvky: 67
Registrován: 10 říj 2010, 19:51

Re: Dopravni predpisy

Příspěvek od Jajinkax » 27 čer 2011, 00:15

Vasek píše:
pavel píše:Poslal jsem mail starostovi, panu Plaňanskému, paní Musilové/tajemnici úřadu a ostatním členům SDK, kde jako první krok navrhuji navrhovanou úpravu dopravního řešení na Hájích zrušit a jako druhý krok projednat jiné řešení.
InšÁlláh
Ha, to mi uniklo. Dnes večer jsem poslal přiložený dopis starostovi.

Tak alespoň to tam mají sesumarizované. Uvidíme :roll:

V
No tak uvidíme, pěkně napsaný, parkování je nutné tu vyřešit, ale vše má sve meze..... :P

Uživatelský avatar
Ondřej Fingerhut
Příspěvky: 228
Registrován: 19 dub 2007, 10:37
Bydliště: Háje, Točivá ul.

Re: Dopravni predpisy

Příspěvek od Ondřej Fingerhut » 27 čer 2011, 08:59

Vasek píše:
pavel píše:Poslal jsem mail starostovi, panu Plaňanskému, paní Musilové/tajemnici úřadu a ostatním členům SDK, kde jako první krok navrhuji navrhovanou úpravu dopravního řešení na Hájích zrušit a jako druhý krok projednat jiné řešení.
InšÁlláh
Ha, to mi uniklo. Dnes večer jsem poslal přiložený dopis starostovi.

Tak alespoň to tam mají sesumarizované. Uvidíme :roll:

V
Díky oběma.......věci beze smyslu mi také vadí....(jinak ale myslím, že ta situace s parkováním v Točivé by stála za to zlegalizovat zjednosměrněním, zrovna včera mi tam vyjelo auto z ulice U Dráhy a paní za volantem se divila, že jsem jí moc neuhnul, ale já neměl kam, protože v okamžiku kdy do Točivé odbočila, tak řada zaparkovaných vozidel kterou jsem měl napravo už mi neumožňovala jí dát přednost, už tam nebylo ani jedno volné místo, kam bych se uklidil)
Ondřej Fingerhut

pavel
Příspěvky: 540
Registrován: 05 bře 2009, 17:22
Bydliště: Chýně

Re: Dopravni predpisy

Příspěvek od pavel » 27 čer 2011, 10:45

Jojo, zmena v Tocive smysl ma, na tom se asi vetsina lidi shodne. Duvod pro zmenu v Soubezne ale ja osobne nevidim, tak jsem zvedavy jaka bude reakce od uradu

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 hostů