Souhlasím na 100%. Retardér i přechod u Višňovky je nutnost, a je ostuda, že tam ještě není. Štve mě to ukrutně, už proto, že jsem se (i zde na fóru) sám vyjadřoval ve smyslu, že retardér letos bude, a opravdu jsem tomu věřil. Na přípravě retardéru se letos sice pracovalo, ale bohužel hlemýždím tempem - zjevně to nebyla priorita. Teď se už minimálně do konce roku s retardérem definitivně nepočítá - v právě schváleném rozpočtovém opatření byla položka retardér zrušena. Jak to bude příští rok, to netuším.pavel píše:Bezpecnost chodcu v ulici Ke Skale by se spis mohla zvysit prechodem pro chodce (jiz x-krat pozadovanym a vedenim obce ignorovanym) a pripadne zpomalovacim retarderem pred timto prechodem (rovnez x-krat navrhovanym a vedenim obce ignorovanym). Prechod pro chodce a retardery jsou reseni ve svete bezne pouzivana - pan Planansky ho nezna? Treba i ve zminovanem Svycarsku, ale z nejakeho duvodu tohle osvedcene reseno vedeni obce nechce pouzit
Prednost zprava - ulice Ke Skale
Re: Prednost zprava - ulice Ke Skale
Re: Prednost zprava - ulice Ke Skale
Ked to tak citam, zhrnul by som to do dvoch bodov:
1. Prase je prase a znackou ho nezmenis.
2. Ani nehoda s tazkymi nasledkami nebola dostatocna na to aby OU zrealizoval funkcnu ochranu chodcov tam, kde je to najviac potrebne.
1. Prase je prase a znackou ho nezmenis.
2. Ani nehoda s tazkymi nasledkami nebola dostatocna na to aby OU zrealizoval funkcnu ochranu chodcov tam, kde je to najviac potrebne.
-
- Příspěvky: 92
- Registrován: 16 zář 2010, 13:28
Re: Prednost zprava - ulice Ke Skale
Je to opravdu nesmysl, zkoušel jsem to opakovaně, kdyby napsal že v 15km/hod se to dá bezpečně projet, bylo by to na hraně.....30km/hod bez přibrždění se to bezpečně projet nedá, nebo ať mi to ten srnečkův kamarád předvede, nabízím se, že přijedu tou ulicí zprava, až to bude předvádět.....kryglik píše:Tohle je ovsem velky nesmysl - pokud mam dat prednost a byt si jisty, ze nebudu dupat na brzdu, tak musim temer zastavit... Pokud to projedu 30kou, nemam sanci tu prednost dat...Srneček píše:... Pokud každý řidič bude dodržovat pravidlo 30km/hod. pak najednou zjistí, že celá ulice Ke Skále a i Hájecká se při zvýšené pozornosti řízení dá projet bez jediného přibrzdění !!! Rozhledy jsou naprosto dostačující k tomu, aby každý v této rychlosti byl schopen reagovat na vozidlo přijíždějící zprava.
Je to horsi nez se muze zdat
Po par dnech 'ostreho provozu' je to mnohem horsi nez jsem si kdy mohl myslel...
Neni dne, kdy diky tomu, ze hodlam dodrzovat predpisy (at uz sou jake sou) by me nekdo nepredjel (dnes i pres to, ze v protismeru jelo dost zretelne viditelne auto). Tahle uprava prinesla zhorseni a mam obavu, ze je jen otazkou casu, kdy se tu diky teto uprave stane neco co by si nikdo moc nepral.
Navrhuji zacit psat na OU a zadat reseni, tohle zacina byt dost vazne
Neni dne, kdy diky tomu, ze hodlam dodrzovat predpisy (at uz sou jake sou) by me nekdo nepredjel (dnes i pres to, ze v protismeru jelo dost zretelne viditelne auto). Tahle uprava prinesla zhorseni a mam obavu, ze je jen otazkou casu, kdy se tu diky teto uprave stane neco co by si nikdo moc nepral.
Navrhuji zacit psat na OU a zadat reseni, tohle zacina byt dost vazne
Re: Prednost zprava - ulice Ke Skale
Ja jsem pro. Ale kazdy sam za sebe nebo formou petice? A pokud formou petice tak kdo se ujme vedeni?
Re: Prednost zprava - ulice Ke Skale
A tady je další příspěvek do "pranice":
V Chýni 01.11.2012
Přednost zprava
Vážený pane Jelínku,
omlouvám se, nechci Vás otravovat, ale nedá mi to:
z diskuze na Chýňském fóru je zarážející a dost nepochopitelné, že někteří „rádoby mluvčí všech “, občané Chýně, a někteří mají malé děti, chtějí jezdit v ulici Ke Skále rychleji, než je povoleno. Jinak si jejich reakce nedovedu vysvětlit. Udělat jí zpět hlavní a všude dát retardéry nebo ponechat přednost zprava ??? Nějak mi u této varianty uniká smysl. Kromě toho se jedná o jednu velkou zónu lokalit Háje-Kamenice-Kaliště a je to pouze jedna zóna!!! Takto se ponejvíce chovají rozmazlení, agresivní a sobečtí řidiči, kteří mají pocit, že silnice je pouze jejich. To je ale velký omyl. Není. Každé omezování i mimo silnice v každé lidské činnosti lze vnímat jako „buzerování nás slušných “.
O co jde těm „svatým a neomylným“ ??? Že budou doma o půl minuty dříve ???
Myslím, že by měli odhodit své sobecké touhy a přijmout skutečnost, že nejsou na komunikaci sami.
Podle reakcí se jedná převážně o nevyzrálé, sobecké řidiče, kteří na silnici nemají co dělat.
Jestli to správně vnímám - tak někteří, rádoby neomylní a svatí občané jednou větou říkají a žádají:
„Já občan Chýně zde jezdím rychle, ty mi to Obci kazíš předností zprava. Obci, dej to pryč, já chci zase jezdit rychle, ale můžeš mě Obci omezovat pouze retardérem, abych náhodou někoho nezabil. A komu se to nelíbí a chce mě omezovat – tak nejlépe zadupat do země. Dup … dup… dup … a chci ... a chci … a chci…“
OPĚT ZDŮRAZŇUJI –
ANO. TOTO OPATŘENÍ OMEZUJE ŘIDIČE
ANO. TO BYLO CÍLEM TOHOTO OPATŘENÍ – větší bezpečnost pro ostatní na úkor řidičů
BEZPEČNOST VŠECH ÚČASTNÍKŮ SILNIČNÍHO PROVOZU JE NA PRVNÍM MÍSTĚ a opět – nejen řidič je účastníkem !!!
Děkuji a omlouvám se, že Vás s tím otravuji
Plaňanský Vladimír
V Chýni 01.11.2012
Přednost zprava
Vážený pane Jelínku,
omlouvám se, nechci Vás otravovat, ale nedá mi to:
z diskuze na Chýňském fóru je zarážející a dost nepochopitelné, že někteří „rádoby mluvčí všech “, občané Chýně, a někteří mají malé děti, chtějí jezdit v ulici Ke Skále rychleji, než je povoleno. Jinak si jejich reakce nedovedu vysvětlit. Udělat jí zpět hlavní a všude dát retardéry nebo ponechat přednost zprava ??? Nějak mi u této varianty uniká smysl. Kromě toho se jedná o jednu velkou zónu lokalit Háje-Kamenice-Kaliště a je to pouze jedna zóna!!! Takto se ponejvíce chovají rozmazlení, agresivní a sobečtí řidiči, kteří mají pocit, že silnice je pouze jejich. To je ale velký omyl. Není. Každé omezování i mimo silnice v každé lidské činnosti lze vnímat jako „buzerování nás slušných “.
O co jde těm „svatým a neomylným“ ??? Že budou doma o půl minuty dříve ???
Myslím, že by měli odhodit své sobecké touhy a přijmout skutečnost, že nejsou na komunikaci sami.
Podle reakcí se jedná převážně o nevyzrálé, sobecké řidiče, kteří na silnici nemají co dělat.
Jestli to správně vnímám - tak někteří, rádoby neomylní a svatí občané jednou větou říkají a žádají:
„Já občan Chýně zde jezdím rychle, ty mi to Obci kazíš předností zprava. Obci, dej to pryč, já chci zase jezdit rychle, ale můžeš mě Obci omezovat pouze retardérem, abych náhodou někoho nezabil. A komu se to nelíbí a chce mě omezovat – tak nejlépe zadupat do země. Dup … dup… dup … a chci ... a chci … a chci…“
OPĚT ZDŮRAZŇUJI –
ANO. TOTO OPATŘENÍ OMEZUJE ŘIDIČE
ANO. TO BYLO CÍLEM TOHOTO OPATŘENÍ – větší bezpečnost pro ostatní na úkor řidičů
BEZPEČNOST VŠECH ÚČASTNÍKŮ SILNIČNÍHO PROVOZU JE NA PRVNÍM MÍSTĚ a opět – nejen řidič je účastníkem !!!
Děkuji a omlouvám se, že Vás s tím otravuji
Plaňanský Vladimír
Srneček
Re: Prednost zprava - ulice Ke Skale
Koukam, ze skatulkovani je pro nektere velkym konickem - jsme jedna lokalita a tak jsme tu vsichni jen hovada co chteji jezdit rychle.Srneček píše:A tady je další příspěvek do "pranice":
V Chýni 01.11.2012
Přednost zprava
Vážený pane Jelínku,
omlouvám se, nechci Vás otravovat, ale nedá mi to:
...
...
Děkuji a omlouvám se, že Vás s tím otravuji
Plaňanský Vladimír
Ale pan Planansky je v tomhle kompletne mimo.
Jedna zona - je nutne to skatulkovat? Takova velka lokalita prece uz v principu nemuze fungovat na univerzalnich pravidlech. Na nektere veci je potreba pohlizet individualne, napriklad ulice Ke Skale.
Nejde o to jezdit rychle - to nikdo nechce, nicmene novy system jizdu rychle neresi (hlavne v oblasti kolem Visnovky, kde je potreba). Co navrhuje naprikla Anicka Chvojkova je super reseni. Retardery budou stejne k nicemu jako prednost zprava...
Nejsem rozmazleny, agresivni ani sobecky ridic - divne, co? A presto si myslim, ze tohle reseni ma negativni ucinek na dopravu po ulici Ke Skale. Zhorseni bezpecnosti je citelne - staci jet dle predpisu a uvidite co se zacne dit... Tahle ulice je po techto upravach vic a vic nebezpecna!
Taky nechapu moc ten ton, se kterym to pan Planansky pise. Opravdu je nutne nas zase vsechny skatulkovat? Ano, to ze tu lidi jezdi jak hovada je zrejme, ale to je vsude. Neni resenim urazet vsechny.
Takova agresivni a urazliva argumentace mi neprijde vhodna na zamestnance obecniho uradu.
Re: Prednost zprava - ulice Ke Skale
z diskuze na Chýňském fóru je zarážející a dost nepochopitelné, že někteří „rádoby mluvčí všech “, občané Chýně, a někteří mají malé děti, chtějí jezdit v ulici Ke Skále rychleji, než je povoleno.
// Děti mají chodníky na silnici nemají co dělat
Že budou doma o půl minuty dříve ???
// ANO, jestli každej kilák ujdedu o půl minuty rychleji, budu velice rád (a tohle nebude možná ani kilometr, takže ještě lepší)
ANO. TOTO OPATŘENÍ OMEZUJE ŘIDIČE
// i spolujezdce
// Děti mají chodníky na silnici nemají co dělat
Že budou doma o půl minuty dříve ???
// ANO, jestli každej kilák ujdedu o půl minuty rychleji, budu velice rád (a tohle nebude možná ani kilometr, takže ještě lepší)
ANO. TOTO OPATŘENÍ OMEZUJE ŘIDIČE
// i spolujezdce
Re: Prednost zprava - ulice Ke Skale
A tady je další reakce:
Dobrý den pane Jelínku,
níže Vám posílám úryvek z mailové konverzace s p. Pláňanským na téma přednost zprava. Je to reakce na Vámi zveřejněný email (2. listopadu) na chýňském foru, kde se p. Pláňanský rozohňuje nad bezohlednými řidiči, kam řadí všechny, kteří nesouhlasí s novým dopravním uspořádáním. Z jeho textu pro mě vyplývá, že pokud se mi změna nelíbí jsem bezohledný, agresivní řidíč, což alespoň v mém případě není pravda. Rychlost v obci a i kdekoliv jinde se snažím dodržovat dnem i nocí. Snažil jsem se poukázat na to, že minimálně první přednost zprava v ulici Ke skále je z hlediska selského rozumu málo pochopitelná a celkově vzato celé změna vnesla do dopravy chaos (subjektivně vnímáno). Pan Pláňanský mě svým emotivním výlevem na foru docela nadzvihl a nechci s ním již korespondovat, čili budu apelovat na Vás jako zastupitele, abyste případné změny, které činíte na zastupitelstvu zvážili vícekrát, aby nepřinesly více škody než užitku.
Díky za čas, který věnujete přečtení celé korespondence.
hezký den
Jan Coufal
Dobrý den pane Jelínku,
níže Vám posílám úryvek z mailové konverzace s p. Pláňanským na téma přednost zprava. Je to reakce na Vámi zveřejněný email (2. listopadu) na chýňském foru, kde se p. Pláňanský rozohňuje nad bezohlednými řidiči, kam řadí všechny, kteří nesouhlasí s novým dopravním uspořádáním. Z jeho textu pro mě vyplývá, že pokud se mi změna nelíbí jsem bezohledný, agresivní řidíč, což alespoň v mém případě není pravda. Rychlost v obci a i kdekoliv jinde se snažím dodržovat dnem i nocí. Snažil jsem se poukázat na to, že minimálně první přednost zprava v ulici Ke skále je z hlediska selského rozumu málo pochopitelná a celkově vzato celé změna vnesla do dopravy chaos (subjektivně vnímáno). Pan Pláňanský mě svým emotivním výlevem na foru docela nadzvihl a nechci s ním již korespondovat, čili budu apelovat na Vás jako zastupitele, abyste případné změny, které činíte na zastupitelstvu zvážili vícekrát, aby nepřinesly více škody než užitku.
Díky za čas, který věnujete přečtení celé korespondence.
hezký den
Jan Coufal
Srneček
Re: Prednost zprava - ulice Ke Skale
No, já se tedy nestačím divit. Tohle je reakce pracovníka obecního úřadu? Myslím, že pan Plaňanský by se měl především projet obcí a podívat se, co je to tady za dopravní paskvil. Nevím, co je na tom bezpečného, když jedu přes Háje na Kamenici, brzdit každých 10 metrů (protože za ploty není vidět) a doufat, že ty ostatní taky vědí, že tam došlo ke změně. Ne všude jsou totiž značky.... Ta přednost zprava je naprostý nesmysl...Srneček píše:A tady je další příspěvek do "pranice":
V Chýni 01.11.2012
Přednost zprava
Vážený pane Jelínku,
omlouvám se, nechci Vás otravovat, ale nedá mi to:
z diskuze na Chýňském fóru je zarážející a dost nepochopitelné, že někteří „rádoby mluvčí všech “, občané Chýně, a někteří mají malé děti, chtějí jezdit v ulici Ke Skále rychleji, než je povoleno. Jinak si jejich reakce nedovedu vysvětlit. Udělat jí zpět hlavní a všude dát retardéry nebo ponechat přednost zprava ??? Nějak mi u této varianty uniká smysl. Kromě toho se jedná o jednu velkou zónu lokalit Háje-Kamenice-Kaliště a je to pouze jedna zóna!!! Takto se ponejvíce chovají rozmazlení, agresivní a sobečtí řidiči, kteří mají pocit, že silnice je pouze jejich. To je ale velký omyl. Není. Každé omezování i mimo silnice v každé lidské činnosti lze vnímat jako „buzerování nás slušných “.
O co jde těm „svatým a neomylným“ ??? Že budou doma o půl minuty dříve ???
Myslím, že by měli odhodit své sobecké touhy a přijmout skutečnost, že nejsou na komunikaci sami.
Podle reakcí se jedná převážně o nevyzrálé, sobecké řidiče, kteří na silnici nemají co dělat.
Jestli to správně vnímám - tak někteří, rádoby neomylní a svatí občané jednou větou říkají a žádají:
„Já občan Chýně zde jezdím rychle, ty mi to Obci kazíš předností zprava. Obci, dej to pryč, já chci zase jezdit rychle, ale můžeš mě Obci omezovat pouze retardérem, abych náhodou někoho nezabil. A komu se to nelíbí a chce mě omezovat – tak nejlépe zadupat do země. Dup … dup… dup … a chci ... a chci … a chci…“
OPĚT ZDŮRAZŇUJI –
ANO. TOTO OPATŘENÍ OMEZUJE ŘIDIČE
ANO. TO BYLO CÍLEM TOHOTO OPATŘENÍ – větší bezpečnost pro ostatní na úkor řidičů
BEZPEČNOST VŠECH ÚČASTNÍKŮ SILNIČNÍHO PROVOZU JE NA PRVNÍM MÍSTĚ a opět – nejen řidič je účastníkem !!!
Děkuji a omlouvám se, že Vás s tím otravuji
Plaňanský Vladimír
Re: Prednost zprava - ulice Ke Skale
Ulici Ke Skale jezdim bez vyjimky stanovenych cca. 30km/hod. Diky tomu se mi dost casto stava, ze mam celou cestu kolem Visnovky na zadnim narazniku nalepeneho nejakeho nedockaveho borce a jednou uz se mi i stalo, ze mi jeden za moji pomalou jizdu vynadal. Presto jen proto, ze nesouhlasim s novou prednosti zprava, jsem panem Plananskym oznacen za rozmazleneho, agresivniho, nevyzraleho a sobeckeho ridice, ktery jezdi rychle a navic buzeruje ostatni slusne ridice (tento posledni komentar nejak opravdu nechapu jak buzeruji ostatni ridice ?????!!!!!!!!)
Ja myslim, ze pan Planansky by si mel prichystat dalsi omluvu, tentokrat hromadnou
Ja myslim, ze pan Planansky by si mel prichystat dalsi omluvu, tentokrat hromadnou
Re: Prednost zprava - ulice Ke Skale
Zdravím,
ta přednost je vážně blbost. Nejvíc se bojím, když jedu nahoru a u točny přijíždím k vydlážděnému výjezdu těsně za zatáčkou. Tam by ani 10km/h nepomohlo. Naštěstí v té zatáčce spousta lidí ze shora jezdí v protisměru, takže tam jezdím opravdu pomalu. Ještě větší lahůdka ale je, když někdo stále a pořád jezdí ulicí U Dráhy v protisměru. To bych pak klidně i použil ostřejší slovo.
Michal
ta přednost je vážně blbost. Nejvíc se bojím, když jedu nahoru a u točny přijíždím k vydlážděnému výjezdu těsně za zatáčkou. Tam by ani 10km/h nepomohlo. Naštěstí v té zatáčce spousta lidí ze shora jezdí v protisměru, takže tam jezdím opravdu pomalu. Ještě větší lahůdka ale je, když někdo stále a pořád jezdí ulicí U Dráhy v protisměru. To bych pak klidně i použil ostřejší slovo.
Michal
Re: Prednost zprava - ulice Ke Skale
Co k tomu dodat ? Jen to, že má pan Plaňanský ve všem pravdu... Právě proto, že se z bočních ulic nedá vyjet vyšší rychlostí, jsou tyto upřednostněny před ulicí kterou se dá jet rychle Pár našich spoluobčanů stále nemůže strávit tento fakt. Naopak si dovedu představit skutečnost, kdy by se ulice Ke Skále stala opět hlavní. Závodní dráha.... Pane Plaňaský, stále je nás většina od kterých máte plnou podporu.Srneček píše:A tady je další příspěvek do "pranice":
V Chýni 01.11.2012
Přednost zprava
Vážený pane Jelínku,
omlouvám se, nechci Vás otravovat, ale nedá mi to:
z diskuze na Chýňském fóru je zarážející a dost nepochopitelné, že někteří „rádoby mluvčí všech “, občané Chýně, a někteří mají malé děti, chtějí jezdit v ulici Ke Skále rychleji, než je povoleno. Jinak si jejich reakce nedovedu vysvětlit. Udělat jí zpět hlavní a všude dát retardéry nebo ponechat přednost zprava ??? Nějak mi u této varianty uniká smysl. Kromě toho se jedná o jednu velkou zónu lokalit Háje-Kamenice-Kaliště a je to pouze jedna zóna!!! Takto se ponejvíce chovají rozmazlení, agresivní a sobečtí řidiči, kteří mají pocit, že silnice je pouze jejich. To je ale velký omyl. Není. Každé omezování i mimo silnice v každé lidské činnosti lze vnímat jako „buzerování nás slušných “.
O co jde těm „svatým a neomylným“ ??? Že budou doma o půl minuty dříve ???
Myslím, že by měli odhodit své sobecké touhy a přijmout skutečnost, že nejsou na komunikaci sami.
Podle reakcí se jedná převážně o nevyzrálé, sobecké řidiče, kteří na silnici nemají co dělat.
Jestli to správně vnímám - tak někteří, rádoby neomylní a svatí občané jednou větou říkají a žádají:
„Já občan Chýně zde jezdím rychle, ty mi to Obci kazíš předností zprava. Obci, dej to pryč, já chci zase jezdit rychle, ale můžeš mě Obci omezovat pouze retardérem, abych náhodou někoho nezabil. A komu se to nelíbí a chce mě omezovat – tak nejlépe zadupat do země. Dup … dup… dup … a chci ... a chci … a chci…“
OPĚT ZDŮRAZŇUJI –
ANO. TOTO OPATŘENÍ OMEZUJE ŘIDIČE
ANO. TO BYLO CÍLEM TOHOTO OPATŘENÍ – větší bezpečnost pro ostatní na úkor řidičů
BEZPEČNOST VŠECH ÚČASTNÍKŮ SILNIČNÍHO PROVOZU JE NA PRVNÍM MÍSTĚ a opět – nejen řidič je účastníkem !!!
Děkuji a omlouvám se, že Vás s tím otravuji
Plaňanský Vladimír
Re: Prednost zprava - ulice Ke Skale
Vubec bych nebyl prekvapen kdyby se ukazalo, ze pan Planansky si proste pred par tydny z jineho pocitace zalozil dalsi pristupovou identitu na toto forum, aby mohl pet naprosto nekriticke ody na sebe a na svuj projekt ...pavlik píše: Co k tomu dodat ? Jen to, že má pan Plaňanský ve všem pravdu... Právě proto, že se z bočních ulic nedá vyjet vyšší rychlostí, jsou tyto upřednostněny před ulicí kterou se dá jet rychle Pár našich spoluobčanů stále nemůže strávit tento fakt. Naopak si dovedu představit skutečnost, kdy by se ulice Ke Skále stala opět hlavní. Závodní dráha.... Pane Plaňaský, stále je nás většina od kterých máte plnou podporu.
Neni nicim dolozene, ze vetsina lidi v Chyni podporuje pana Plananskeho (mimochodem, on se delal nejaky pruzkum na zaklade ktereho lze delat takoveto zavery? )
Nikdo a ani pan Planansky nevysvetlil, proc by se Chyne z hlediska dopravnich reseni mela delit na nejake zony.
At uz jste kdokoli - tvrdite, ze pan Planansky ma ve vsem pravdu. Od jednoho z clenu SDK vim, ze na jedne ze schuzi o prednosti zprava probihala mezi cleny a panem Plananskym diskuze, kde pan Planansky mimochodem od SDK dostal k planovane prednosti zprava jednoznacne negativni stanovisko. Jednim z argumentu pana Plananskeho pro prednost zprava byl nasledujici argument - az bude zima tak pro auta vjizdejici do ulice Ke Skale zdola bude vyhodou, ze nemuseji cekat az je nekdo pusti a mohou bez zastaveni vjet do ulice Ke Skale a nemuseji riskovat to, ze se jiz na pripadnem naledi nerozjedou. Panu Plananskemu bylo vysvetleno, ze auta vjizdejici do ulice Ke Skale napriklad z ulice Šeříkové budou muset stejne zastavit, protoze logicky musi dat take prednost zprava ( ). I kdyz byl panu Plananskemu tento argument vyvracen (a rada dalsich) tak stejne trval na svem navrhu a jak vsichni vime nakonec ho i zrealizoval. Ale jak tvrdite - urcite ma ve vsem pravdu ...
Re: Prednost zprava - ulice Ke Skale
pavel píše:Vubec bych nebyl prekvapen kdyby se ukazalo, ze pan Planansky si proste pred par tydny z jineho pocitace zalozil dalsi pristupovou identitu na toto forum, aby mohl pet naprosto nekriticke ody na sebe a na svuj projekt ...pavlik píše: Co k tomu dodat ? Jen to, že má pan Plaňanský ve všem pravdu... Právě proto, že se z bočních ulic nedá vyjet vyšší rychlostí, jsou tyto upřednostněny před ulicí kterou se dá jet rychle Pár našich spoluobčanů stále nemůže strávit tento fakt. Naopak si dovedu představit skutečnost, kdy by se ulice Ke Skále stala opět hlavní. Závodní dráha.... Pane Plaňaský, stále je nás většina od kterých máte plnou podporu.
Neni nicim dolozene, ze vetsina lidi v Chyni podporuje pana Plananskeho (mimochodem, on se delal nejaky pruzkum na zaklade ktereho lze delat takoveto zavery? )
Nikdo a ani pan Planansky nevysvetlil, proc by se Chyne z hlediska dopravnich reseni mela delit na nejake zony.
At uz jste kdokoli - tvrdite, ze pan Planansky ma ve vsem pravdu. Od jednoho z clenu SDK vim, ze na jedne ze schuzi o prednosti zprava probihala mezi cleny a panem Plananskym diskuze, kde pan Planansky mimochodem od SDK dostal k planovane prednosti zprava jednoznacne negativni stanovisko. Jednim z argumentu pana Plananskeho pro prednost zprava byl nasledujici argument - az bude zima tak pro auta vjizdejici do ulice Ke Skale zdola bude vyhodou, ze nemuseji cekat az je nekdo pusti a mohou bez zastaveni vjet do ulice Ke Skale a nemuseji riskovat to, ze se jiz na pripadnem naledi nerozjedou. Panu Plananskemu bylo vysvetleno, ze auta vjizdejici do ulice Ke Skale napriklad z ulice Šeříkové budou muset stejne zastavit, protoze logicky musi dat take prednost zprava ( ). I kdyz byl panu Plananskemu tento argument vyvracen (a rada dalsich) tak stejne trval na svem navrhu a jak vsichni vime nakonec ho i zrealizoval. Ale jak tvrdite - urcite ma ve vsem pravdu ...
Ne nebojte, Plaňanský nejsem. Když není doloženo že má Plaňanský podporu, tak kde berete jistotu, že ji nemá? Opakuji, že je zde na fóru pár rýpalů kteří budou stále rýt a rýt do všeho a do všech. Projděte si toto fórum a přesvědčte mne o opaku. Ano, je to fórum o nějakém dialogu, ale určitě ne o vnucování a vynucování si vlastních názorů několika málo jednotlivců.
Toť malé odbočení od tématu. Snad jen čas ukáže, zda stále omílaná přednost či nepřednost je výhodou či nevýhodou.Každopádně k určitému zklidnění dopravy došlo a to byl účel. Apropo, už se staví nová zastávka.... Jsem zvědav, komu se bude líbit a komu ne
To zas bude téma do pranice.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host