Stránka 2 z 2
Napsal: 20 bře 2008, 16:06
od punker
copa tam zapomneli dat? kročejovku - miralon? no snad nejsou totalni paka...???

Napsal: 16 kvě 2008, 12:15
od Lucie
Tak dnes máme 16.5.2008 a reklamaci stále nemáme vyřešenou

. První pán od dodavatele podlahy o kterém jsem tu psala zjistil, že tam chybí parozábrana, když se další měsíc nic nedělo, tak jsme to znova urgovali a oni k nám poslali jiného pána od téže dodavatele. Ten přišel s tím, že se jeho kolega spletl(zajímavý...že by nám to museli uznat?)a že tam být parozábrana nemusí, že je již v bet. podlaze. Do vyjádření k reklamaci napsal, že je to způsobeno nevhodným zatížením podlahy. Proti tomu jsme se vzepřeli, protože nám bylo z jiných zdrojů řečeno, že pokud je podlaha správně položená a oddilatovaná, tak na ní zatížení nemá vliv. Může mi někdo říct, jak se dá poznat, že je v podlaze ta parozábrana a že je funkční, když se tohle s podlahou děje? Na netu jsem našla, že je to těžko prokazatelné a když bych si dělala podlahu sama a měla tuto izolaci v podlaze a né pod plovoučkou, tak mi nemusí být reklamace uznána.....
Napsal: 16 kvě 2008, 22:32
od -cs-
Lucie píše:Tak dnes máme 16.5.2008 a reklamaci stále nemáme vyřešenou

. První pán od dodavatele podlahy o kterém jsem tu psala zjistil, že tam chybí parozábrana, když se další měsíc nic nedělo, tak jsme to znova urgovali a oni k nám poslali jiného pána od téže dodavatele. Ten přišel s tím, že se jeho kolega spletl(zajímavý...že by nám to museli uznat?)a že tam být parozábrana nemusí, že je již v bet. podlaze. Do vyjádření k reklamaci napsal, že je to způsobeno nevhodným zatížením podlahy. Proti tomu jsme se vzepřeli, protože nám bylo z jiných zdrojů řečeno, že pokud je podlaha správně položená a oddilatovaná, tak na ní zatížení nemá vliv. Může mi někdo říct, jak se dá poznat, že je v podlaze ta parozábrana a že je funkční, když se tohle s podlahou děje? Na netu jsem našla, že je to těžko prokazatelné a když bych si dělala podlahu sama a měla tuto izolaci v podlaze a né pod plovoučkou, tak mi nemusí být reklamace uznána.....
je teda dodavatel Quick Step?
na tu parozabranu by som sa spytal stavebneho inziniera ...
Napsal: 19 kvě 2008, 09:05
od Lucie
Jojo, dodavatel je Quick Step.
Napsal: 19 kvě 2008, 14:23
od -cs-
Lucie píše:Jojo, dodavatel je Quick Step.
ok, skus sa spytat na dole uvedenej adrese a dohodni sa ci by ti poslali svojich technikov na posudenie.
- mne sa nechce verit, ze dodavatel, ktory sa v tvojom pripapade bol pozriet na istalaciu, bol naozaj certifikovany od oficialneho a jedineho
distributora v cechach. Ta verzia s nevhodnym rozmiestnenim zataze je
mi podozriva.
Vyhradny dovozca je
http://www.everel.cz
----------------------------
Křesomyslova 17a/384
140 00 Praha 4 Nusle
(vedle Divadla na Fidlovačce)
Mobil: +420 739 455 866
E-mail:
praha@diorit.cz
Otevírací doba:
PO-PÁ:
10:00-18:00h
Napsal: 19 kvě 2008, 15:43
od Lucie
No tak právě od Everelu u nás byli. Nám je divné, že k nám posílali toho druhého pána a ten řekl naprosto něco jiného než ten první...připadá nám to jako schválnost, aby s tím nemuseli nic dělat.
Jsou propojený s Rýmařovem-spolupracují, dělají mu podlahy do jejich domů, a tak si nebudou dělat rozbroje...
Napsal: 19 kvě 2008, 16:52
od -cs-
Lucie píše:No tak právě od Everelu u nás byli. Nám je divné, že k nám posílali toho druhého pána a ten řekl naprosto něco jiného než ten první...připadá nám to jako schválnost, aby s tím nemuseli nic dělat.
Jsou propojený s Rýmařovem-spolupracují, dělají mu podlahy do jejich domů, a tak si nebudou dělat rozbroje...
hmm, a co znamena "nevhodne rozlozenie zataze" - napisali nejaku spravu, kde poukazuju co je prilis tazke a ze by to nemalo stat tam kde to stoji atd...
to by som od nich vyzadoval ak to nemate a potom pouzil referencny byt, kde je podlaha OK, je od quick step alebo horsia a montoval ju RD ...
potom ma uz napada len zmeranie vlhkosti podlahy a podkladu a podobne "fancy" zalezitosti ... mas z toho nejake fotky?
Napsal: 04 lis 2008, 15:56
od Lucie
Přesně po 294 dnech, od podání reklamace, je vše vyřízeno

...dnes nám totiž na své náklady pokládají novou podlahu

. Nebylo to lehký, ale už je to za náma

, pomohl až soudní znalec

.
Napsal: 04 lis 2008, 16:10
od punker
Lucie píše:Přesně po 294 dnech, od podání reklamace, je vše vyřízeno

...dnes nám totiž na své náklady pokládají novou podlahu

. Nebylo to lehký, ale už je to za náma

, pomohl až soudní znalec

.
jedna malá výhra v boji proti velkým obchodním pánům, co z nás obyčejných dřou kůži...
teď jen aby tu podlahu položili v pořádku a nedělala zase neplechu!
udali nějaký důvod, proč podlaha zlobila a musejí proto položit novou???
Napsal: 05 lis 2008, 07:59
od Jiří Nývlt
Lucie píše:Přesně po 294 dnech, od podání reklamace, je vše vyřízeno

...dnes nám totiž na své náklady pokládají novou podlahu

. Nebylo to lehký, ale už je to za náma

, pomohl až soudní znalec

.
Obdiv, obdiv, obdiv!
Já bych na to neměl nervy.
Napsal: 05 lis 2008, 10:29
od Martina2

Připojuji se ke gratulacím a komentářům ! Možná byste měli uvažovat o změně zaměstnání a dát se na dráhu vymahačskou

Napsal: 05 lis 2008, 13:52
od Lucie
Rýmařov neustále dokola tvrdit, že za to může akvárko a tlaky vztlaky, soudní znalec napsal, že nedodrželi normy: chybí parozábrana(přizvedlé hrany), špatně položené lamely(hrozí vylámání zámků). Vady jsou neodstranitelné-to byl závěr jeho posudku. Jinak Quick Step má např 20let záruka na materiál podlahy, ale jen pod podmínkou, že je dodržen technologický postup....
Po znaleckém posudku nám Rýmařov napsal, že je rád, že jsme našli řešení....no coment

.
Martino, vymáhat bych nic nedokázala

, ale za tímhle jsem si šla, protože jsem po mnoha diskuzích s jinýma firmama věděla, že mám pravdu

.
Napsal: 05 lis 2008, 17:07
od -cs-
Lucie píše:Rýmařov neustále dokola tvrdit, že za to může akvárko a tlaky vztlaky, soudní znalec napsal, že nedodrželi normy: chybí parozábrana(přizvedlé hrany), špatně položené lamely(hrozí vylámání zámků). Vady jsou neodstranitelné-to byl závěr jeho posudku. Jinak Quick Step má např 20let záruka na materiál podlahy, ale jen pod podmínkou, že je dodržen technologický postup....
Po znaleckém posudku nám Rýmařov napsal, že je rád, že jsme našli řešení....no coment

.
Martino, vymáhat bych nic nedokázala

, ale za tímhle jsem si šla, protože jsem po mnoha diskuzích s jinýma firmama věděla, že mám pravdu

.
- este by bolo vhodne pridat kontakt na sudneho znalca do informacii
Podobny pripad som zazil z WC ked mi stale tvrdili, ze to splachuje ok atd.
Firma, kamera, CD zaznam, dokazana montazna zavada a RD zrazu fungovalo ako hodinky.