Stránka 5 z 12
zmerane
Napsal: 10 zář 2007, 00:43
od -cs-
Srneček píše:Proto, že pak už to není boj o místo, ale o čas. Osobně mi ta hájecká myšlenka nepřijde tak úplně blbá. Jak budu mít čas, tak ty trasy změřím - o kolik by byla ta otočka na Hájích delší.
z tocny Haje na hlavnu zastavku cca 650m
z bocnej zastavky na na hlavnu cca 500m, tzn keby sa zrusila bocna
zastavka (dost zbytocny luxus vs. pocet ludi) tak je to dlhsie o 800m
co nemoze byt az tak financne narocne.
Napsal: 10 zář 2007, 07:45
od Jiří Nývlt
Karlos píše:Jiri Nyvlt píše:Protože ráno z toho maj sezení a odpoledne by z toho měli pruzení. p.s. Já nastupuju až u pívováru.

Odhlédněme od tadytoho, týká se to i ranně nezůčastněných zuřivých sedačů - přeci jenom je objektivně kravina zajíždět na kopec, když můžou vyskočit důle. (stejně tak je trochu funny bojovat o místo k sezení zajížděním nahoru)
Aha, takže ono je vlastě horší se o tři minuty déle svézt než se patnáct minut táhnout 1,5 kilometru dolů do vsi nebo nahoru na Háje ( a to je dost svižnou chůzí). Uznávám ,že za hezkého počasí je to hezká procházka ,ale v dešti už to tak romantický neni.
Ubec nerozumim, co chtěl básník říci.
Napsal: 10 zář 2007, 10:42
od Karlos
Jen to, že vám třeba přijde hloupé jet napřed na Háje a až potom zastavit dole ve vsi, čímž se některým cesta o chvíli prodlouží, ale dalším se zase podstatně zkrátí. (Mluvím o tom ,kdyby se jedna dolní zastávka zrušila. Protože jiná možnost jak zajistit aby každý autobus zajel na Háje, bez toho aby se navýšila cena dopravce mě nenapadla).
Napsal: 10 zář 2007, 11:49
od Jiří Nývlt
Karlos píše:Jen to, že vám třeba přijde hloupé jet napřed na Háje a až potom zastavit dole ve vsi, čímž se některým cesta o chvíli prodlouží, ale dalším se zase podstatně zkrátí. (Mluvím o tom ,kdyby se jedna dolní zastávka zrušila. Protože jiná možnost jak zajistit aby každý autobus zajel na Háje, bez toho aby se navýšila cena dopravce mě nenapadla).
á natvrdlost na mojí straně

Re: zmerane
Napsal: 10 zář 2007, 12:54
od Srneček
-cs- píše:Srneček píše:Proto, že pak už to není boj o místo, ale o čas. Osobně mi ta hájecká myšlenka nepřijde tak úplně blbá. Jak budu mít čas, tak ty trasy změřím - o kolik by byla ta otočka na Hájích delší.
z tocny Haje na hlavnu zastavku cca 650m
z bocnej zastavky na na hlavnu cca 500m, tzn keby sa zrusila bocna
zastavka (dost zbytocny luxus vs. pocet ludi) tak je to dlhsie o 800m
co nemoze byt az tak financne narocne.
No vidíš

aspoň to už nemusím měřit

ještě mě teda napadlo, že ty spoje co v současné době zajíždějí na Háje, přes tu kličku kolem hřiště, by vlastně (při novém vedení trasy) ušetřily tak 400 m na jedné jízdě.
Re: zmerane
Napsal: 10 zář 2007, 14:51
od -cs-
Srneček píše:-cs- píše:Srneček píše:Proto, že pak už to není boj o místo, ale o čas. Osobně mi ta hájecká myšlenka nepřijde tak úplně blbá. Jak budu mít čas, tak ty trasy změřím - o kolik by byla ta otočka na Hájích delší.
z tocny Haje na hlavnu zastavku cca 650m
z bocnej zastavky na na hlavnu cca 500m, tzn keby sa zrusila bocna
zastavka (dost zbytocny luxus vs. pocet ludi) tak je to dlhsie o 800m
co nemoze byt az tak financne narocne.
No vidíš

aspoň to už nemusím měřit

ještě mě teda napadlo, že ty spoje co v současné době zajíždějí na Háje, přes tu kličku kolem hřiště, by vlastně (při novém vedení trasy) ušetřily tak 400 m na jedné jízdě.
tak tak, tym padom sa to v sumare za cely den neprejavi tam markantne ako by sa mohlo zdat pri pohlade na jednu cestu haje-spet.
Re: zmerane
Napsal: 10 zář 2007, 19:56
od MIr
-cs- píše:
z bocnej zastavky na na hlavnu cca 500m, tzn keby sa zrusila bocna
zastavka (dost zbytocny luxus vs. pocet ludi) tak je to dlhsie o 800m
co nemoze byt az tak financne narocne.
ja tomu nerozumim, tem poctum odkud kam. Muzete mi to prosim vysvetlit znovu a jinak? Ir
Napsal: 10 zář 2007, 22:08
od Srneček
Tak ještě jednou a stručně.
Pojedeš třeba z práce. Na Zličíně sedneš do busu, pojeděš ale brzo (šéfová má dovolenou) a tak to bude ten spoj, který ještě nezajíždí na Háje. První zastávka v Chýni je Pivovarský dvůr, ty ale sedíš dál (jseš přece z Oxesu), druhá zastávka Chýně - a tady to začíná: podle stávajícího stavu, bus zastaví a pak udělá tu otočku kolem hřiště a zastaví zas za rohem - při tomhle otočení ujede 500 m, ty vystoupíš (pokud jsi už nevystoupila) a pomašíruješ k vám na kopec a autobus pojede z Chýně na Břve a dále do Motola. Podle nového nápadu bus zastaví prvně na Pivovarské dvoře (tak jako teď), ale pak pofrčí rovnou po Hlavní a ul. Ke Skále na Hájeckou točnu, tam se otočí, ty vystoupíš a autobus zas sjede z kopečka do vsi. Zastaví na té staré zastávce (na Hlavní ulici) a vyplivne starochejňany (kteří se proti své vůli projeli na Háje a zpět) a tady zas nejede na svou obvyklou trasu. Vzdálenost mezi Hájeckou točnou a zastávkou "Chýně" je 650 m.
Bus který se točí dole v obci (nezajíždí na Háje), ujede tedy vzdálenost "a" + 500 m otočka kolem hřiště. Bus (ta nová verze) který se bude točit na Hájích ujede vzdálenost "a" + 650m tam + 650 m zpět. 650 + 650 = 1300....1300 - 500= 800. Nový způsob otočky by tedy znamenal 800 m ujetých navíc. Busy které ale zajíždějí na Háje už dnes, ujedou vzdálenost "a"+ 400 m (otočka kolem hřiště redukovaná o 100 m) + 650 + 650 m (na Háje a zpět), pokud by tedy tato busy jezdily dle nového systému, vynechaly by ten oblouk kolem hřiště a tak by vlastně naopak ušetřily oněch 400 m.Chápeš?
Napsal: 10 zář 2007, 22:39
od Večernice
Karlos píše:Mám skromný dotaz. Kdyby se dole ve vsi zrušila jedna zastávka (Chýně-ta co vede do té uličky ke školce-protože to potom stejně zastavuje i na té druhé co je na hlavní silnici) a každý autobus by vyjel až na Háje, platila by za to obec stejně další peníze, nebo by se to srovnalo tím ,že zmizí jedna zastávka? A ta komunikace co vede ke školce by se tak neničila.
To by se nám asi nelíbilo

Karlosi
Napsal: 11 zář 2007, 06:21
od Karlos
A pročpak? Jediná chybička kterou by to mělo, je ta, že by se člověk nesvezl ze vsi na Háje ( otázkou však je ,jak často je toto spojení využito).
Napsal: 11 zář 2007, 08:10
od Dádule
Karlos píše:A pročpak? Jediná chybička kterou by to mělo, je ta, že by se člověk nesvezl ze vsi na Háje ( otázkou však je ,jak často je toto spojení využito).
Svezl - nastoupil by na zastavce Pivovarsky dvur.
Napsal: 11 zář 2007, 08:21
od Jiří Nývlt
Dádule píše:Karlos píše:A pročpak? Jediná chybička kterou by to mělo, je ta, že by se člověk nesvezl ze vsi na Háje ( otázkou však je ,jak často je toto spojení využito).
Svezl - nastoupil by na zastavce Pivovarsky dvur.

by se už vyplatilo vycapkat to hore pěšky, než se cásat k pívováru
Napsal: 11 zář 2007, 08:51
od Dádule
O tom tu rec neni, co se vyplati komu. Obe dve zastavky dole v Chyni jsou dost u sebe...takze nevidim problem dojit na druhou.
Si vem treba lidi z Kamenice chodi k nam do Haju docela streku.
Napsal: 11 zář 2007, 09:28
od Jiří Nývlt
Dádule píše:O tom tu rec neni, co se vyplati komu. Obe dve zastavky dole v Chyni jsou dost u sebe...takze nevidim problem dojit na druhou.
Si vem treba lidi z Kamenice chodi k nam do Haju docela streku.
Já myslím, že o tom to je. Jedna zastávka dole v Chýni je na jednom okraji obce (pívovár), druhá je v centru a třetí na druhým konci (Háje). Když chce někdo zprostředka na vrch, jakože tam snad nikdo nejezdí, tak by musel šlapat na druhej okraj obce (štreku zcela opačným směrem). a) nevim snad o nikom, kdo by tam jezdil b) kdyby snad jo, tak si nedovedu představit, že by někdo třeba z Písků šel k pívováru, když by chtěl nahoru na Háje. Nezlob se, ale to je kravina jak hrom. Co se týká Kamenice, tak víš, že bus může jezdit tam, kde jsou kapacitní a zokruhovaný silnice a ještě prachy na bus. Srovnáváš nesrovnatelný.
Napsal: 11 zář 2007, 09:37
od Dádule
Já myslím, že o tom to je. Jedna zastávka dole v Chýni je na jednom okraji obce (pívovár), druhá je v centru a třetí na druhým konci (Háje). Když chce někdo zprostředka na vrch, jakože tam snad nikdo nejezdí, tak by musel šlapat na druhej okraj obce (štreku zcela opačným směrem). a) nevim snad o nikom, kdo by tam jezdil b) kdyby snad jo, tak si nedovedu představit, že by někdo třeba z Písků šel k pívováru, když by chtěl nahoru na Háje. Nezlob se, ale to je kravina jak hrom. Co se týká Kamenice, tak víš, že bus může jezdit tam, kde jsou kapacitní a zokruhovaný silnice a ještě prachy na bus. Srovnáváš nesrovnatelný.
O tom ta diskuze teda neni. Je to o tom, zda by pri zruseni jedne zastavky v Chyni mohl jezdit autobus nahoru na Haje a to pokazde.
Co se tyce vzdalenosti, tak je na kazdem na kterou zastavku si bude chodit, Kamenice byla jen pro srovnani vzdalenosti...na Vyhlidku taky nejezdi bus a taky to nemaji kousek na bus..dole ve vsi mi prijde, ze to k zastavce je vzdy kousek. Obe dve zastavky jsou od sebe co by kamenem dohodil a tak proc nejit na tu druhou.
Myslim, ze tady funguje rozdil v mysleni lidi z dola a lidi z vrsku a okolnich casti (Kamenice, Vyhlidka). Proc si zhorsit svoje pohodli za cenu vetsiho pohodli pro ty z vrsku a spol.