Stránka 7 z 12
Napsal: 11 zář 2007, 16:22
od Jiří Nývlt
Martina2 píše:Kdyby nebylo toho systému příměstská/místní a následného navýšení ceny, tak by Karlosovo řešení bylo super. Všechno ostatní je tvrzení proti tvrzení... kdo je pohodlnější atd.

Škoda. Ale zaplaťpánbuh za ty spoje, co jezdí teď!
Myslím, že premisu o tvrzení proti tvrzení vyvrátila celkem úspěšně už Večernice: "přeci když se obce rozrůstají, tak zastávky spíše příbývají!! Aspoň to tak v jiných obcích je."
Napsal: 11 zář 2007, 16:24
od Martina2
Tak ať přibývají, já jsem pro!
trochu optimizmu
Napsal: 11 zář 2007, 19:42
od -cs-
- nie je to otazka penazi v ramci obce [pami]
vyhlasme oficialne stred obce na hajich a nic to nebude stat
- zastavku Chyne je mozne spravit az po rekonstrukcii cesty
potom sa zrusi ta, ktora je predmetom sporu "pohodlnosti"
to by znamenalo, ze autobus zastavi v obci vzdy bez rozdielu
z/na Haje
- ked bude chodit autobus castejsie na haje nebude nutne pouzivat koli
kazdej blbosti auto = menej plynov, hluku a prachu pre ludi v obci
Skor ci neskor, autobus na Haje jednoducho bude musiet zachadzat - obec mi niekedy pripada ako prazsky tranzit.
Napsal: 12 zář 2007, 07:34
od Vlastofkovi
Ahoj, víte někdo, kdy (jestli někdy vůbec) se chystá zajíždění autobusu na Kamenici? Dík
Napsal: 12 zář 2007, 07:35
od RomJel
Tak mě napadá ještě několikrát probírané téma a to kolik lidí na Hájích má trvalé bydliště v Chýni, obec s vetším počtem obyvatel by měla určitě větší možnosti, nejen finanční. Stačí se podívat na katastr a na mizivé procento lidí např. z ulice U Dráhy co má trvalé bydliště U Dráhy.

Napsal: 12 zář 2007, 08:09
od Dádule
S tim trvalym bydlistem v katastru....vim, ze spousta lidi vubec netusi, ze ho tam musi dojit nahlasit. Takze maji trvale bydliste v Chyni, ale v katastru maji stale sve stare trvale bydliste.
Napsal: 12 zář 2007, 10:19
od Martina2
Přesně jak říká Dádule, katastr ti v tomhle ohledu nic neřekne. Spousta lidí už může mít trvalé bydliště v Chýni, ale pokud nepotřebovali výpis z katastru kvůli něčemu, myslím , že jen pár "aktivistů" si adresu změnilo i tam.
Napsal: 12 zář 2007, 10:29
od RUDA
jj ja mam v obcance Chyni ale na katastru porad starou adresu ktera neplati uz 3 roky
Napsal: 12 zář 2007, 16:04
od Karlos
A je důležitý to nahlášení na katastru?
Napsal: 13 zář 2007, 12:05
od obyvatel
S vašim dovolením bych se vrátil k tématu. Otázka zastávek v obci by měla být podle mého názoru řešena formou pouze jednoho průjezdu se zastávkami vstřícně, t.j. proti sobě v obou směrech, v konkrétním případě na Hlavní ulici i ve směru na Háje. Okružní jízdy ničí komunikace, zvyšují hluk a množství splodin. Limit je dopravně-inženýrské řešení komunikace a to jsme zase u peněz. Dopravní obslužnost je velice citlivá věc a proto by bylo vhodné učinit "místní referendum", což je námět pro vedení obce.
Napsal: 13 zář 2007, 12:10
od MIr
obyvatel píše:S vašim dovolením bych se vrátil k tématu. Otázka zastávek v obci by měla být podle mého názoru řešena formou pouze jednoho průjezdu se zastávkami vstřícně, t.j. proti sobě v obou směrech, v konkrétním případě na Hlavní ulici i ve směru na Háje. Okružní jízdy ničí komunikace, zvyšují hluk a množství splodin. Limit je dopravně-inženýrské řešení komunikace a to jsme zase u peněz. Dopravní obslužnost je velice citlivá věc a proto by bylo vhodné učinit "místní referendum", což je námět pro vedení obce.
tipuju, že pro okružní jízdy není nikdo, tak na co referendum? Peníze na opravu silnice z něho nespadnou.
Navíc myslím, že plán řešení dopravní obslužnosti je již hotový... (viz nedávné zasedání zast., co se pamatuju)
Napsal: 13 zář 2007, 12:18
od obyvatel
Místním referendem v uvozovkách jsem pochopitelně nemyslel místní referendum ve smyslu § 84 odst. 2 písm. i) zákona č. 128/2000 Sb., o obcích, ale anketu, z níž by vyplynulo například, kdy, jakým směrem občané jezdí a kde by jim nejvíce vyhovovala zastávka autobusu.
Napsal: 13 zář 2007, 12:21
od MIr
obyvatel píše:Místním referendem v uvozovkách jsem pochopitelně nemyslel místní referendum ve smyslu § 84 odst. 2 písm. i) zákona č. 128/2000 Sb., o obcích, ale anketu, z níž by vyplynulo například, kdy, jakým směrem občané jezdí a kde by jim nejvíce vyhovovala zastávka autobusu.
tak to pardón, jsem to špatně pochopila
Napsal: 03 říj 2007, 18:31
od Vanda
Prosím, nezkusíme přece jen jednání z Ropidem, zda by z toho nakonec nevyplynulo nějaké "lidské" řešení? Aby se neubrala zastávka lidem u školky a nemuseli zajíždět na Háje a zpátky, nešlo by na tu chvilku zastavit na rohu u dopisní schránky? Silnice je tam dosti široká, snad by to nezbrzdilo provoz a ještě by se využila stříška na domku jako krytá zastávka. Ta cesta do kopce s dětmi, aktovkama a nákupem je opravdu dlouhá, a to se nesmí menší dítě zaseknout v půli cesty, abych nesla ještě jeho

Četla jsem všechny připomínky a zdá se to být nemožné, ale co kdyby se to přece jen zdařilo

? Taky mě napadlo (možná to tak ale není), že v případě zakoupení známky na autobus se přece uvádělo trvalé bydliště na nějakém formuláři. Není třeba i z toho zřejmé, že lidí jezdících a platících v Chýni přibývá, i když nemají trvalé bydliště?
Napsal: 11 říj 2007, 09:31
od buncikp
obyvatel píše:S vašim dovolením bych se vrátil k tématu. Otázka zastávek v obci by měla být podle mého názoru řešena formou pouze jednoho průjezdu se zastávkami vstřícně, t.j. proti sobě v obou směrech, v konkrétním případě na Hlavní ulici i ve směru na Háje. Okružní jízdy ničí komunikace, zvyšují hluk a množství splodin. Limit je dopravně-inženýrské řešení komunikace a to jsme zase u peněz. Dopravní obslužnost je velice citlivá věc a proto by bylo vhodné učinit "místní referendum", což je námět pro vedení obce.
No ta okružní jízda je divná. Ale nemyslím si, že zrovna autobus nějak extrémně zatěžuje životní prostředí a komunikace. V tomhle ohledu hraje prim nákladní doprava v obci a to už je jiné téma, na které nám může vyprávět Frantík.